Olin viisitoistavuotias koulupoika, kun kerran heräsin outoon tunteeseen. Tuntui ihmeen hyvältä ja pian huomasin, että kulli seisoi vielä ja sen päästä oli tullut jotain outoa tahmeaa ja tahrannut alushousut.
Sen verran tiesin, että miehiltä tulee spermaa kun he naisen kanssa ovat "sillä lailla".
En tapausta pelästynyt, vaan aloin miettiä, mitä unta juuri näin.
Unessa istuin koulussa seinän vieressä pulpetissa, kun eräs Mirja, josta en oikeasti edes tykännyt, minun kohdallani kiipesi lämpöpatterin päälle seisomaan. Siinä sitten minulla oli suora näköyhteys hänen housuttomaan jalkoväliinsä. Uni oli päättynyt siihen ja silloin se ensimmäinen spermalasti oli purkautunut.
Tuliko ensimmäinen siemensyöksy unessa? Muistatko vielä?
8
1398
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei tullut. Ihan hereillä runkatessa 13 vuotiaana. En muista koskaan saaneeni siemensyöksyä nukkuessani. Ehkä aktiivinen runkkaus vaikutti?
- Anonyymi
Teininä tuli monesti unessa kunnes aloitin ahkeran runkkauksen. Ahkera runkkaus ehkäisee öisiä raiskauksia.
- Anonyymi
"Ahkera runkkaus ehkäisee öisiä raiskauksia."
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Muistan, lukuisia yöllisiä siemensyöksyjä eroottisen unen yhteydessä. Muutaman kerran jälkeen opin heräämään ja ohjaamaan liemet sängyn reunan yli lattialle ettei taas kerran alkkarit tahriinnu. Abt 14- vee.
- Anonyymi
Aivan hereillä ollessa tuli ekat satsit. Makasin sohvalla vatsallani ja hieroin kikkeliä karheaa pyyhettä vasten ja sain ihania orkkuja mut mitään ei tullut, kunnes kerran tuli, olin varmaan 13v. Sen jälkeen on tullut kyllä ahkerasti runkattua, myös vieraan kulliakin.
- Anonyymi
Kyllä tuli. Joskus 14-15v. Heräsin kun kikkeli oli kovana ja ruiski siemennestettä. Myöhemmin opin heräämään siihen purkautumisen tunteeseen juuri ennen siemensyöksyä ja onnistuin nappaamaan seisovasta kikkelistä kiinni ja estämään ettei simennesteet lentäneet housuihin.
Myöhemmin ahkeran runkkauksen ansiosta yölliset siemensyöksyt vähenenivät ja loppuivat kun sai purkautua tyttöystävään. - Anonyymi
Ikää en muista, mutta melko nuorena kuitenkin. Aamulla heräsin ja säikähdin kun housut märkänä. Jotakin tahmaista. Aika ajoin näitä yöllisiä laukeamisia tapahtui. Kunnes "keksin" miten sen saa itse suoritettuna.
- Anonyymi00032
Kyllä mä sain niitä muutamia nuorena, vanhempana ei näitä märkiä unia ole jostain syystä tullut. Murrosikä alkoi viidennellä luokalla ollessani ja näitä tuli vielä yläasteenkin aikana muutamia kertoja, lukiossa ei enää tainnut tulla yhtäkään.
Joillakin miehillä tuo kyky/taipumus, tai miksikä sitä nyt haluaa sanoa, voi jatkua koko elämän ajan.
Itse sain niitä, vaikka olin jo oppinut masturboimaankin.
Kerran oli tullut, vaikka en ainakaan muista nähneeni mitään seksiunia, mutta nuo muutamat muut kerrat muistan sillä, kun näin tosiaan todella todentuntuisia ja rivoja seksiunia jostain tutusta tytöstä ja heräsinkin siihen, kun tunsin siemensyöksyn olevan tulollaan ja sitten alkoikin sykkimään.
Yhdessä unessa nakuilin jollain rannalla yhden tutun, aika pulskan tytön kanssa ja jostain syystä siinä unessa siskoni harrasti jonkun pojan kanssa myöskin seksiä jonkin matkan päässä. En erottanut heistä yksityiskohtia sentäs muuta kuin sen, että poika oli siskoni päällä ja pojan alapää teki nykivää liikettä siskoni alapäätä vasten samalla kun he suutelivat. Aika sairastakin ehkä tai todella rivoa ainakin nähdä sellaista seksiunta, missä on oma perheenjäsen mukana, vaikka en nyt unessa tosiaan itse sekaantunut häneen.
Ja siinä vaiheessa, kun unessa laitoin käteni tämän tutun pullukkatytön haaroväleihin ja aloin hieromaan hänen emätintään, tunsin unen läpi, kuinka siemensyöksy alkoi ja pian kaluni sykkikin lastinsa lakanoille puuskutukseni saattelemana.
Toinen uni olikin sitten todella raisu ja tapahtui silloin, kun olin 13v ja seiskaluokalla.
Koulutaksissa tuli yksi 15v ysiluokkalainen tyttö aina silloin tällöin samaa matkaa omaan kotiinsa ja tiesin nyt hänet muutenkin koulustamme.
Hän oli tuolloin jo aikas pitkä, muistaakseni jo 177cm ellei pidempikin ja oltiin aika samanmittaisia. Mä olin jo kuitenkin reilu 180-senttinen seiskalle mennessäni.
Ja tää tyttö oli vielä aika vanttera, mutta silti ihan naisellinenkin vartaloltaan, lanteikas ja rinnatkin oli ihan hyvänkokoiset jo. Ei nyt mikään sexy sinänsä ylipäätään, mutta jotain hänessä oli ja tietty kun oli aina mulle ystävällinen ja juttelevainen. Niin ja meikkasi aina vähän överisti. No anyway.
Erään kerran näin tosiaan todella rivoa ja raisua seksiunta hänestä, missä päädyimme panemaankin oikein kunnolla.
En nyt muista tarkemmin, missä olimme unessa, mutta jossain ulkona kesäaikaan kuitenkin. Ja aloimme juttelemaan unessa ja jossain vaiheessa unta tein aloitteen ja aloin suutelemaan häntä ja hyväilemään häntä. Laitoin käteni varovaisesti hänen farkkuhaalareihinsa ja siirsin sitä alaspäin kohti hänen alapäätään. Hän vähän ujostellen esteli hieman aluksi, mutta hullaantuikin sitten. Otin hänet takaapäin syleilyyn, käsi hänen pöksyissään ja hän painoi peppuaan mun etumustaan vasten. Ja sitten oltiinkin vauhdilla alastomina ja unessa kuvittelin hänelle vaaleat häpykarvatkin, vaikka hän oli muuten värjännyt hiuksensa blondiksi.
Ja siinä kaikenlaisen himokikkailun ja lämmittelyjen saattelemana päädyttiin makuulle minä hänen päällään ja aloin panemaan häntä oikein kiihkeänä, siinä unessa siis, ja loppujen lopuksi se meidän uniakti oli vain ihan "aivotonta alapäiden vastakkain rynkytystä". Hän oli nostanut alapäänsä hyvään asentoon selkäänsä köyristäen ja mä työntelin unessa takomalla kaluani edestakaisin hänen sisällään hänen ulvoessa unessa oikein kovaa kaikkea tyypillistä AAH AAH AAH-juttua ja sitten tunsin taas uneni läpi, kuinka aloin olla lähellä orkkua.
Olin vielä jotenkin unihorteessa, mutta kuitenkin sen verran hereillä, että tajusin, tunsin ja muistan vieläkin koko tilanteen. Mutta tilanteesta johtuen tein vaistomaisesti oikeastikin köyristeleviä työntöliikkeitä ja sitten mulla alkoikin tulemaan oikein paineella ja kaikki tuli taas kalu voimakkaasti sykkien lakanalle.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251905- 128865
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90565- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko63503Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi270491- 12487
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9449Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32441Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406