Tuliko ensimmäinen siemensyöksy unessa? Muistatko vielä?

Olin viisitoistavuotias koulupoika, kun kerran heräsin outoon tunteeseen. Tuntui ihmeen hyvältä ja pian huomasin, että kulli seisoi vielä ja sen päästä oli tullut jotain outoa tahmeaa ja tahrannut alushousut.
Sen verran tiesin, että miehiltä tulee spermaa kun he naisen kanssa ovat "sillä lailla".
En tapausta pelästynyt, vaan aloin miettiä, mitä unta juuri näin.
Unessa istuin koulussa seinän vieressä pulpetissa, kun eräs Mirja, josta en oikeasti edes tykännyt, minun kohdallani kiipesi lämpöpatterin päälle seisomaan. Siinä sitten minulla oli suora näköyhteys hänen housuttomaan jalkoväliinsä. Uni oli päättynyt siihen ja silloin se ensimmäinen spermalasti oli purkautunut.

11

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tullut. Ihan hereillä runkatessa 13 vuotiaana. En muista koskaan saaneeni siemensyöksyä nukkuessani. Ehkä aktiivinen runkkaus vaikutti?

    • Anonyymi

      Teininä tuli monesti unessa kunnes aloitin ahkeran runkkauksen. Ahkera runkkaus ehkäisee öisiä raiskauksia.

      • Anonyymi

        "Ahkera runkkaus ehkäisee öisiä raiskauksia."
        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Tääl­t­­ä löydä­­­t nop­­easti suku­pu­­olt­­­a, suhtei­­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://1lingo.com/H/F7g2S3

    • Anonyymi

      Muistan, lukuisia yöllisiä siemensyöksyjä eroottisen unen yhteydessä. Muutaman kerran jälkeen opin heräämään ja ohjaamaan liemet sängyn reunan yli lattialle ettei taas kerran alkkarit tahriinnu. Abt 14- vee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan hereillä ollessa tuli ekat satsit. Makasin sohvalla vatsallani ja hieroin kikkeliä karheaa pyyhettä vasten ja sain ihania orkkuja mut mitään ei tullut, kunnes kerran tuli, olin varmaan 13v. Sen jälkeen on tullut kyllä ahkerasti runkattua, myös vieraan kulliakin.

    • Anonyymi

      Kyllä tuli. Joskus 14-15v. Heräsin kun kikkeli oli kovana ja ruiski siemennestettä. Myöhemmin opin heräämään siihen purkautumisen tunteeseen juuri ennen siemensyöksyä ja onnistuin nappaamaan seisovasta kikkelistä kiinni ja estämään ettei simennesteet lentäneet housuihin.

      Myöhemmin ahkeran runkkauksen ansiosta yölliset siemensyöksyt vähenenivät ja loppuivat kun sai purkautua tyttöystävään.

    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­eksi­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­­i. Il­­­moittau­­tum­­­ine­n ryhmä­ämm­­e tä­­­äl­­­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/S5s5P1

    • Anonyymi

      Ikää en muista, mutta melko nuorena kuitenkin. Aamulla heräsin ja säikähdin kun housut märkänä. Jotakin tahmaista. Aika ajoin näitä yöllisiä laukeamisia tapahtui. Kunnes "keksin" miten sen saa itse suoritettuna.

    • Anonyymi

      Tulin unessa, olin 13v 5kk.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe