Kun menit huutelemaan kasvosi kylmällä vedellä. Pyysit että lähdetään ja mentiin yhdessä samalla mittariautolla kotiinpäin. Pysähdyit vielä ennen pois jääntiä ottamaan minua kädestä kiinni. Minua harmittaa vieläkin kun en pystynyt tekemään mitään. Suorastaan ruoskin itseäni tästä kaksinaismoraalista. Minä olen ja elän surkeassa asemassa, toisen omaisuutena. Lähteminen pelottaa. Mutta enemmän ahdistaa olla "toiselle vain omaisuutta".
En voi olla ajattelematta sitä iltaa
11
526
Vastaukset
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
Kuiskaan tuuleen sinut haluan, tämän tunteen sisääni patoan. Sinut löydän sisältäni, arvostan jokaista hetkeä. Ei mahdu elämääni kuuta ja aurinkoa samaan aikaan. Sinä olet minulle aurinko, kuuhun täytyy tyytyä. Se on tylsä, kylmä, mutta vakaa. Kanssasi tahtoisin elämän jakaa. Olisimme me, kaksi niin samanhenkistä ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuiskaan tuuleen sinut haluan, tämän tunteen sisääni patoan. Sinut löydän sisältäni, arvostan jokaista hetkeä. Ei mahdu elämääni kuuta ja aurinkoa samaan aikaan. Sinä olet minulle aurinko, kuuhun täytyy tyytyä. Se on tylsä, kylmä, mutta vakaa. Kanssasi tahtoisin elämän jakaa. Olisimme me, kaksi niin samanhenkistä ihmistä.
Minä kans tyydyn voikukkaan, haluaisin ruusun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattaisi, vaan mikä minä olen sanomaan, kun en sanoja ulos saa hänen kanssaan. Olin niin onnellinen silloin kun hän paljasti jotain, mutta petyin kun vetäytyi takaisin kuoreensa. Tarvitsee vissin isomman momentin että tämä selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile sitä ruusua vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin hänen kanssa. Rakkain on hän..❤️
Sivusta - Anonyymi
Elämäsi on varmasti ekstrajännää kun jokainen provomiehen teksti kolahtaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi on varmasti ekstrajännää kun jokainen provomiehen teksti kolahtaa…
Ei ole miehen tekstiä aloituksessa, tai tuossa kommentissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin hänen kanssa. Rakkain on hän..❤️
SivustaErittäin ihana ihminen jonka näkemistä aina odottaa.
- Anonyymi
Perkele
- Anonyymi
Ompa kivasti sanottu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223