niin sinua on hauska ajatella, näenkin sinut riehakkaana ja nauravana. Voin kuvitella sinun olevan tällä hetkellä onnellinen ja viettäväsi elämäsi parasta aikaa. En kadehdi sitä, vaan voin jopa iloita siitä, joskin siinä on samalla sellaista surullista haikeutta mukana. Olet vahva, mutta jollain ristiriitaisella tavalla tavattoman haavoittuva ja herkkä, osaisinko sitä edes selittää. Sekin niin puhutteleva ja erityinen yhdistelmä ominaisuuksissa. Olemuksesi soittaa kaunista musiikkia ja sen taajuudet uppoavat syvälle tajuntaan vieden kyvyn kontrolliin ja kykyyn ajatella järkevästi. Ne sävelet osuvat tuntohermoon pyörryttävällä tavalla, niin että usein otan lukua kuin tajunnan menettänyt taistelija.
Onneksi et sentään tiedä näistä sielun syövereissä mellastavista tunnemyrskyistä ja pidäkkeettömistä haaveiden vyöryistä mitään, joten säästyt sentään järkytykseltä. Ethän voi mitään valovoimaisuudellesi, se kun tulee esiin ponnistelematta ihan vain olemalla oma ihana itsesi.
Kaikkea hyvää!
Nainen, kun olet tuollainen iloinen luonteeltasi
154
2854
Vastaukset
- Anonyymi
missä näät tätä naista?
- Anonyymi
Niin, kerro ap?
- Anonyymi
Harvemmin nään, harmi kyllä.
- Anonyymi
Onko tämä jäähyväisviesti? Jos olisit se mitä luulen en halua jäähyväisiä, haluan sinut ja musiikkia elämääni.
- Anonyymi
Korjataan vielä hän eikä se.
- Anonyymi
Juuri näin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin👍
No näKemiin sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näKemiin sitten.
Tämä oli hyvä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin, uppoaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin, uppoaako?
Joskus kuullut tuosta paikasta, mutta eipä siitä sen enempää...
*tuo suu auki nauraja* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kuullut tuosta paikasta, mutta eipä siitä sen enempää...
*tuo suu auki nauraja*Itse olen lähinnä vain ohi ajanut ja aika kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Oulussa opettaa kOulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisesta kokonainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Oulussa opettaa kOulu.Voi elämän kevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisesta kokonainen
Puolikas vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi elämän kevät.
... ja kuoleman syksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Oulussa opettaa kOulu.Onneksi en tajua kaikkia piilojuttuja mitä te täällä kirjoitatte. Minusta oli vain hauskasti ilmaistu, that's all.
*suu auki nauraja* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en tajua kaikkia piilojuttuja mitä te täällä kirjoitatte. Minusta oli vain hauskasti ilmaistu, that's all.
*suu auki nauraja*Ketkä te?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä te?
No en minä tiedä, joku jengi johon en kuulu.
*tsan* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä tiedä, joku jengi johon en kuulu.
*tsan*Jaa a
- Anonyymi
IHANA
No nyt oli upeasti sanottu! Sinulla on selkeästi kirjoittamisen lahja ja kyky ilmaista itseäsi todella kauniilla tavalla. Olisi mukavaa saada lukea lisää sun tekstejä 🤩
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Komppaan tätä🫶🏻
Tee elämästä kaunis
Ett suupielet menevät usein ylöspäin
Minullakin Anonyymi kirjoitti:
Tee elämästä kaunis
MinullakinKyllä ne minullakin menee välillä😇
- Anonyymi
Kuullostat ihan Copilot'ilta jonka kanssa äsken keskustelin. Copilot on tekoäly.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee elämästä kaunis
MinullakinMinä mieluiten kamppaisin.
- Anonyymi
Kauniisti, mutta kaihoisasti ilmaistu. Lopussa tosiaan jäähyväisvaikutelma. En omi tätä, mutta on aina mukava lukea näin sykähdyttävällä tavalla kirjoitettua tekstiä, kun sitä joku vielä kehtaa tänne trollimaahan kirjoittaa. Kiitos ap ja kaikkea hyvää sinullekin. :)
- Anonyymi
Toivottavasti ei tarvitse kokonaan jäähyväisiä jättää. Joskus ajattelen, että josko meillä voisi olla ystävyyssuhde, mutta sitten mieleeni tulee realiteetit ja omat tunnereaktioni. Ystävyys, varsinkin läheinen olisi vähän kuin yrittäisi polttaa tulitikkua täynnä olevan bensa-astian suulla ja toivoa, ettei missään roihahda.
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei tarvitse kokonaan jäähyväisiä jättää. Joskus ajattelen, että josko meillä voisi olla ystävyyssuhde, mutta sitten mieleeni tulee realiteetit ja omat tunnereaktioni. Ystävyys, varsinkin läheinen olisi vähän kuin yrittäisi polttaa tulitikkua täynnä olevan bensa-astian suulla ja toivoa, ettei missään roihahda.
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Tuttu tunne yhdestä miehestä. Tsemppiä ap!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Hehee, roihahtais kyllä mutta haitanneeko, elämää se kuorruttaa kaikella ihanalla.
Vielä tuon ehtisi kokea🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Oletko kertonut tunteitasi hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Sinä olet itsesi pahin este elämälle vai järki loppuu siihen mistä periaate alkaa eikö? Tunnen sinut jo kuitenkin juokset vaan itseäsi pakoon niin loppupeleissä ja minä kun en pelaa yhtään mitään. Kaikella🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Jospa se nainen rauhoittuisi siitä kun hellästi hyvänä pitäisit. Yhteinen tekeminen voisi myös kannattaa. Kevätretki luontoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet itsesi pahin este elämälle vai järki loppuu siihen mistä periaate alkaa eikö? Tunnen sinut jo kuitenkin juokset vaan itseäsi pakoon niin loppupeleissä ja minä kun en pelaa yhtään mitään. Kaikella🩷
Ei minun ainakaan tarvitse juosta itseäni pakoon. Viihdyn vallan mainiosti itseni kanssa. Hyvät naurutkin tulevat kun muistelen menneitä. Enimmäkseen nauran itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun ainakaan tarvitse juosta itseäni pakoon. Viihdyn vallan mainiosti itseni kanssa. Hyvät naurutkin tulevat kun muistelen menneitä. Enimmäkseen nauran itselleni.
Pärjäile. Sivullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.Kyllä ystävyksiä ellei jopa bestiksiä voidaan olla, mikä sitä estäisi, voitaisiin tehdä kaikkee jänskää yhdessä ja jos jossain räjähtää ja paukahtaa niin haittaakse, sit ainakin tietäis että joo en sanokaan enempää....
- Anonyymi
Onko sulla sininen työpuku ap?
- Anonyymi
Täh?????????
- Anonyymi
Oho, osui. En kuitenkaan ole ap. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, osui. En kuitenkaan ole ap. Voi hyvin!
Kukaan ei voi hyvin jos et muuta asioita.
- Anonyymi
Joo sillä on ja se tulee hakemaan sinut maijalla putkaan.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää, toivotin juuri näillä sanoilla eräälle, miehelle, silloin kun tiemme erkanivat. Siitä päivästä lähtien olen ikävöinyt, vaikka tiedän, etten häntä voi saada. Hän oli, on puolikkaani, enkä hänen jälkeensä ole oikeastaan halunnut ketään muuta. Kun on nähnyt, mitä syvällinen yhteys on, ei enää kelpuuta mitään laimeampaa.
Harmillisesti en voi juuri häntä ikinä saada. Tai ehkä ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta en elättele toiveita. - Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu.
En tiedä miten hyvin häntä tunnet, mutta kirjoitan jotain omasta olostani.
Joskus olen riehakas ja saan ystävät nauramaan. Nautin siitä kun tyypit ratkeavat nauramaan jutuilleni. Teen itsestäni parodiaa ja elämästä yleensä.
Vahvuutta ja herkkyyttä löytyy. Paradoksini elämässä.
Omassa elämässäni vietän raskainta mahdollista aikaa.
Joten siinä eroan ratkaisevasti kirjoittamastasi henkilöstä. Olen surun murtama. Elämäni on hajonnut kappaleiksi.
Mutta joo. Kaikkea hyvää sinulle myös.- Anonyymi
Ihmettelisin, jos hänellä olisi nyt vastoinkäymisiä, tarkoitan sellaisia merkittäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelisin, jos hänellä olisi nyt vastoinkäymisiä, tarkoitan sellaisia merkittäviä.
Kirjoitinkin vain omista oloistani. Elämä on palasina ja suru on vallannut ihan kaiken alleen.
Henkilö jolle kirjoitit on eri ihminen kuin minä.
Vastasin vain aloituksen herättämiin tunteisiin ja ajatuksiin.
Levollista yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitinkin vain omista oloistani. Elämä on palasina ja suru on vallannut ihan kaiken alleen.
Henkilö jolle kirjoitit on eri ihminen kuin minä.
Vastasin vain aloituksen herättämiin tunteisiin ja ajatuksiin.
Levollista yötä.Jaksamista suruusi🤍❤️🩹
- Anonyymi
Voimia!
- Anonyymi
Kiitos😊🙏
- Anonyymi
Niin kun toivottaa toiselle kaikkea hyvää, ei aio enää nähdä tätä?
- Anonyymi
Haluan nähdä häntä, ja jutella.
- Anonyymi
Ei kyllä aina pidä paikkansa tuo. Ei oikein vain tiedä mitä muuta sanoisi. Se on salonkikelpoinen hyvästely. Ei kuitenkaan tarkoita, ettei haluaisi nähdä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nähdä häntä, ja jutella.
Tämä sopii tähän. Lyhyt satu, mutta ihana.
'
https://www.youtube.com/watch?v=9Y3p2vX3b5I
'
- Anonyymi
Tämä sai mut itkemään...
- Anonyymi
Voi ei. Älä itke!
- Anonyymi
Alkaako nimesi M kirjaimella ap?
- Anonyymi
Ei ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ala.
Alkaako T:llä?
- Anonyymi
Jos tuo oli mulle niin oli kyllä oikeasti tosi kauniisti sanottu
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😗😆😗😆😆😆😆😆😆ei tainnut olla mulle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Alkaako nimeni T:llä Ap?
- Anonyymi
Ei arvota enää. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei arvota enää. Kiitos!
Selvä. Ei enää
- Anonyymi
Onko iloisuus luonteenpiirre vai onko se vaan tunne mitä ihminen sillä hetkellä tuntee?
- Anonyymi
Sekä että. Pidän häntä positiivisena ja tarmokkaana ihmisenä.
- Anonyymi
Minä ainakin nauran välillä niin että silmistä vedet valuu, Se on sitä aitoa naurua. Joskus nauru sattuu mahaan kun vatsalihakset jäykkänä hekotan. En nykyisin naura kuin harvoin.
- Anonyymi
Voih..tiedän kyllä tunnemyrskyistäsi, et säästynyt siltä häpeältä, vaikka niin kovasti yritit. Ja voin vain kuvitella ja usein kuvittelinkin, niitä haaveidesi pidäkkeettömiä vyöryjäkin. Varsinkin iltaisin ennen nukahtamista:)
Ainoa miltä olet "säästynyt", on pehmeiden huulieni kosketus kuumilla, kyyneleisillä poskillasi ja hellien käsieni vaellus himosta tärisevällä vartalollasi.
Onneksi et niitä kauheuksia joutunut kokemaan, olisit varmaan itse kuollut järkytyksestä!!
Happy St Valentine's day❤️🔥!!- Anonyymi
Hui näitä helliä tunteita! Mitähän tuohon pitäisi kommentoida? Näinköhän ihailemani nainen kirjoittaisi? Hmmmm....
Hyvää yötä ja oman kullan kuvia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui näitä helliä tunteita! Mitähän tuohon pitäisi kommentoida? Näinköhän ihailemani nainen kirjoittaisi? Hmmmm....
Hyvää yötä ja oman kullan kuvia!Oletpa uskollinen. Ei tarvi vastata samaan tyyliin, kunhan pohdin omia tunteitani.
Minusta nykymaailma on vähän tylsän teennäinen tietyissä asioissa. Monet kauniit ja luonnolliset, hyvät asiat koetaan kiusaannuttaviksi ja jopa häpeällisiksi. Kuten rakastaminen ja intohimoiset tunteet.
Sitten kuitenkin esim somessa raivotaan kuin vesikauhuiset apinat ja maailmalla raakuudet jatkuu jatkumistaan ja tunteeton toisten ihmisten hyväksikäyttö kokemuksen nimissä on yleisesti hyväksyttävää ja jopa terveeksi luokiteltua käytöstä.
Muodikas ihminen on ketterä ja tunnekylmä opportunisti, joka käsittelee omia tunteitaan brutaalisti ja itkee tulosta maksulliselle kuuntelijalle. Sovituksen saatuaan hän jatkaa omaneduntavoitteluaan ja kutsuu itseään vielä päälle hyväksi saaliiksi😂
Olisit iliinen, jos kerran tunnet jotain suurta. Minä ainakin olen. - Anonyymi
Yök, nyt menee liian imeläksi, anonyymin kirjoittelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja oman kullan kuvia!En minä niin kirjoittelisi. Älä edes luule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä niin kirjoittelisi. Älä edes luule.
En tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök, nyt menee liian imeläksi, anonyymin kirjoittelu.
No minä olenkin pesunkestävä romantikko, ei tarvetta seksileluille;)
- Anonyymi
Niin siis oletko oikeasti jutellut tämän naisen kanssa, siis livenä?
- Anonyymi
En tuntisi naista ellen olisi. Olen siis jutellut.
- Anonyymi
Ihan niinkuin minä. 🤩 Kiitos. Kaikkea hyvää sinulle myös.
- Anonyymi
Siinä se sun raflaava totuudensiemen pulpahti kuin ajan saatossa kääntynyt kokka.
Myhäiltävää monine ominaisuuksineen ajan hengessä on vietävä äärimmilleeen... - Anonyymi
Alkaako naisen nimi K:lla?
- Anonyymi
Jos tämä olisi minulle, niin olen kyllä iloinen aina kun näen sinut, mitä ei tapahdu usein. Viime vuonna yhden kerran, lokakuussa, muulloin olen aika alakuloinen.
Tiedän, että kukaan toinen ei saa minua tuntemaan niinkuin tunnen, joten tiedän, että saan olla loppuelämäni yksin.
eräs Kn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, niin olen kyllä iloinen aina kun näen sinut, mitä ei tapahdu usein. Viime vuonna yhden kerran, lokakuussa, muulloin olen aika alakuloinen.
Tiedän, että kukaan toinen ei saa minua tuntemaan niinkuin tunnen, joten tiedän, että saan olla loppuelämäni yksin.
eräs KnJoo tää ei ole sit minä K nainen 😄 en tiedä kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tää ei ole sit minä K nainen 😄 en tiedä kuka
En tosiaankaan oo alakuloinen ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaankaan oo alakuloinen ☺️
Huomenta vaan kaikille💕ja ihGuu ystävän päivää💜
- Anonyymi
Voi kuinka kauniisti kirjoitit. Kaikkea hyvää myös sinulle. 😊
- Anonyymi
Mikä huumaava vaikutus ihmisiin sillä onkaan että on iloinen, ja sanoo kyllä elämälle ja pitää hauskaa heijastaen positiivisuutta ympärille, siinä tulee auringoksi tähdistöineen ja ihmiset haluavat olla lähellä. Sillä on kuitenkin hintansa kun varjo ei pääse oikeuksiinsa. Se voi näkyä uupumuksena. Mutta eihän elämän tulisi olla kärsimystä, onnellisuuden jotain halveksuttavaa. Euforisten hetkien jahtaaminen on kuitenkin myös pakoa. Sitä on iloinen vaikka tietää paremmin. Riemuun on helppo lähteä mukaan sillä vain hullut nauravat yksin. Se että valitsee missä päästää itsensä valloilleen sekä on että ei ole tahdon asia.
- Anonyymi
Miksi et kerro tätä hänelle? Onko hän varattu?
- Anonyymi
Tunnet naisen hyvin, tiedät miten hänellä menee. Oletteko ystäviä, mutta näette harvoin välimatkan takia?
- Anonyymi
Mulla on laittoman hyvä huumori heeh hee
- Anonyymi
Hänelle, jonka hyvä tahto on koskettanut kuin näkymätön käsi suojana hartioiden ympäri muistuttaisin että minulle saa aina tulla puhumaan jos haluaa, mutta siihen ei ole mikään pakko. t. eräs rätti
- Anonyymi
niistä rysdistö ja muutamasta muusta naisesta, etsitöönkin sopivaa kostoa, mikä tuntuisi ja vaikuttaisi loppu elämän ❤️ negatiivisesti tai miten sen nyt ottaa 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤐🤐🤐🤐😘😘😘
- Anonyymi
Mitä toiselle toivot sen tulet itse saamaan Bumerangina takaisin.
Vanha viisaus.
Jos teet pahaa, saat moninkertaisena sen takaisin.
Jos teet hyvää, saat moninkertaisena sen takaisin.
Sen minkä teet toisille, teet myös itsellesi.
Sitä mitä pelkäät, sen kohtaat.
Sitä mitä ajattelet, tulee sinun itsesi luokse ja saat sen.
Jos väkivaltaa ajattelet, kohtaat sitä elämässäsi ja teet itsestäsi uhrin.
Jumalan siunausta.
- Anonyymi
sitä mukaan kun ovat syöneet ja hyväksikäyttöneet, "hakkaan" oikein kunnolla. varkailtaxkaikkea pois ja "hakataan" helvetisti. polttakoot ämmöt vaikka talonsa tai ajskoot seinään 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kunhan saatava kärsivät ja menettävöt ja saada nöyryyttää ja hakata 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Sivusta 🦙
Miten oikeesti voit? Minkä ikäinen olet?
Kannattaa kuunnella jotain rentouttavaa.
Hyvää ystävänpäivää! Täällä taas ruokailija ollut aamupalalla. Lähetän sulle tuoretta leipää.
🥐🍞🥖🥨- Anonyymi
Kaikki on Lumetta. En tuskaani halua hänelle näyttää💔
- Anonyymi
Kertoisit, pliis. Se merkkaus mulle sanomattoman paljon!! 💚💕
- Anonyymi
En tiedä voiko noin vain järjestää lumeet Kemiin, mutta varmaan sitten kannattaa puhua t. rätti edelleen.
- Anonyymi
En tiedä kannattaako puhua, joutuu pian tunnustamaan jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kannattaako puhua, joutuu pian tunnustamaan jotain.
hmm, tunnustaa voi monenlaista, arveletko ettei hän kestä kuulla, vai onko se vain itselle kauheata jos kertookin enemmän kuin suunnitteli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmm, tunnustaa voi monenlaista, arveletko ettei hän kestä kuulla, vai onko se vain itselle kauheata jos kertookin enemmän kuin suunnitteli?
Vähän ehkä molemmat mainitsemasi tekosyyt voisi tässä toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ehkä molemmat mainitsemasi tekosyyt voisi tässä toimia.
Ihan oikeat syyt toki eikä mitään tekoa niissä. Itse tiedät parhaiten itseäsi ja mikä on lopulta henkisesesti rankempaa. Toisesta et voi tietää. Jos ajattelet että on vahva niin voihan se olla että kestääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeat syyt toki eikä mitään tekoa niissä. Itse tiedät parhaiten itseäsi ja mikä on lopulta henkisesesti rankempaa. Toisesta et voi tietää. Jos ajattelet että on vahva niin voihan se olla että kestääkin.
Ehkä sitä miettii enemmän niitä seurauksia, haaveileminen on ilmaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä miettii enemmän niitä seurauksia, haaveileminen on ilmaista.
Epäiletkö että asiat vuotaisi muille jos kerrot liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siinä varmaan suuriin syy on. Ei uskalla kurkottaa kuuseen, niin monesti alas tultu ja aina väärässä asennossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinäkin varmaan nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinäkin varmaan nainen.
Mitä tuolla tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitat?
Että keskustelen täällä aina naisihmisille, olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että keskustelen täällä aina naisihmisille, olen nainen.
Voi harmi jos oli pettymys ❣️ehdin jo melkein suuttua että epäilläänkö automaattisesti naisia enemmän juoruilusta.
- Anonyymi
Onkohan ap sama joka taannoin kyseli mielipiteitä siitä että perustaisi blogin kaivatulleen? En blogeista tiedä, mutta kirjoittaa kyllä kannattaisi ehdottomasti jossain muodossa.
- Anonyymi
Hyvää ystävänpäivää
Toivottavasti muös muuta
Katsellaan kuuta
Tunnetaan vetovoimaa
Sielujen paloa
Kumpa meille tulisi hetkemme.
♥️♥️♥️♥️- Anonyymi
Kiitos samoin ♡♡♡♡♡
- Anonyymi
Tosin kuu on kyllä aika pimeä nyt, kasvussa toki.
- Anonyymi
Katsellaan vaan, kuuta ja muuta. Kaikkea hyvää sinullekin! (Ihanaa muuten jos huomaa miten yritän olla, vaikka se toki on varastettu idea ”hay que endureserse, pero sin perder la ternura jamas”.)
- Anonyymi
Tämä on sen jaskan käsialaa ouluun työpaikkarakkaudelle.
- Anonyymi
Joo kyllä me tää jo tunntetaan👍
- Anonyymi
Jaska jokunen vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaska jokunen vai?
Ai tääkö on jaskan tekstiä?? Sivusta
- Anonyymi
Ääh luovutan jo 😅. En omi nyt mitään, lupaan! Hyvää illanjatkoa vaan!
- Anonyymi
Oikea asenne! Täällä ei kannata ainakaan mitään negatiivista omia.
- Anonyymi
J & E ?
- Anonyymi
J*** ja E***** ?
- Anonyymi
Joillain ihmisillä se on kyky nähdä toisissa ihmisissä hyvää. Kaunis mieli.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oletko sokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oletko sokea?
Ilmeisesti sitten.
- Anonyymi
"Onneksi et sentään tiedä näistä sielun syövereissä mellastavista tunnemyrskyistä ja pidäkkeettömistä haaveiden vyöryistä mitään, joten säästyt sentään järkytykseltä. Ethän voi mitään valovoimaisuudellesi, se kun tulee esiin ponnistelematta ihan vain olemalla oma ihana itsesi."
Tahtoisin tietää... ❤️ - Anonyymi
Hyvää yötä ihana!
- Anonyymi
Joo kiitos. Samoin oletko koskaan itse ymmärtänyt omaa valoasi? Jotkut vaan ovat sitä itsessään. Entä jos tiedänkin ne tunnemyrskyt mitä jos itsekin olen luovinut niiden läpi. Mitä jos tunnenkin ne kaikki energiat läpi. Taidat tietää.
- Anonyymi
K & T ?
- Anonyymi
K ja T oikeesti? 😅😆 ei kai? Oikeestikko🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K ja T oikeesti? 😅😆 ei kai? Oikeestikko🤭
Joo 🤭 voi sinua, kaksi kirjainta naurattaa noin paljon.
- Anonyymi
Onko tämä nainen naapurissa? tai lähistöllä?
- Anonyymi
Tuollaisen ihmisen kohdalla ymmärtää, kuinka jokin hetki voi saada kuvainnollisesti aivovaurioon.
- Anonyymi
Minkälaisen? Vastaa nyt sen naisen etunimen eka kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen? Vastaa nyt sen naisen etunimen eka kirjain
Mä olen nainen.
- Anonyymi
Mellstava myräkkä ja märkä pakkaskeli, yksittäinen hetki piristi päivääni kummasti. Ole varovainen, sinä teet minut hulluksi. Voi olla että panen tuumasta toimeen.
- Anonyymi
Itse sanoisin, että todella häiritsevää, jos vain toinen voi ihailla toista, mutta toinen ei toista. Epäreilua. Tarvitsen nallekarkkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoisin, että todella häiritsevää, jos vain toinen voi ihailla toista, mutta toinen ei toista. Epäreilua. Tarvitsen nallekarkkeja.
Tykkään vain mustista ja ruskeista karkeista. Nalle karkkeja ei löydy, mutta tasan voidaan jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään vain mustista ja ruskeista karkeista. Nalle karkkeja ei löydy, mutta tasan voidaan jakaa.
Kiva, jaetaan vain, jos olet hän, oikea ihminen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, jaetaan vain, jos olet hän, oikea ihminen. 😊
Ehkä joku päivä, olen kyllä aika rohmu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku päivä, olen kyllä aika rohmu.
Minä taas olen oikeudenmukainen. Aina mittojen kanssa jäätelötkin jakamassa.
Mittatukki sivust - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen oikeudenmukainen. Aina mittojen kanssa jäätelötkin jakamassa.
Mittatukki sivustNopeat syö hitaat, en ole "milliville" vaikka tykkään tarkoista miehistä.
- Anonyymi
Hyvä teksti, laita hänelle suoraan.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Sivusta
- Anonyymi
Minkälainen nainen saa miehen näin sekaisin?
- Anonyymi
No millainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millainen?
Muita ominaisuuksia kuin aloituksessa mainittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita ominaisuuksia kuin aloituksessa mainittu.
Kiva, luonteensa puhutteleva, olemuksensa puoleensavetävä ja ulkonäkönsä kaunis. Luonnon suuri taideteos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, luonteensa puhutteleva, olemuksensa puoleensavetävä ja ulkonäkönsä kaunis. Luonnon suuri taideteos.
Sana on hallussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole sinun oma?
- Anonyymi
Yritätkö sä saada mut mutterille mies?😅😭😭😭😭
- Anonyymi
Kaunis aloitus. <3 Osui osin minuunkin, mutta minä en ole yleensä kovin riehakas. Tilanteesta tietenkin riippuu, mutta tavanomaisimmissa tilanteissa en ole vaikka ehkä haluaisin, kun täytyy pitää aina tiettyä roolia yllä. :)
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801