Nainen, kun olet tuollainen iloinen luonteeltasi

Anonyymi-ap

niin sinua on hauska ajatella, näenkin sinut riehakkaana ja nauravana. Voin kuvitella sinun olevan tällä hetkellä onnellinen ja viettäväsi elämäsi parasta aikaa. En kadehdi sitä, vaan voin jopa iloita siitä, joskin siinä on samalla sellaista surullista haikeutta mukana. Olet vahva, mutta jollain ristiriitaisella tavalla tavattoman haavoittuva ja herkkä, osaisinko sitä edes selittää. Sekin niin puhutteleva ja erityinen yhdistelmä ominaisuuksissa. Olemuksesi soittaa kaunista musiikkia ja sen taajuudet uppoavat syvälle tajuntaan vieden kyvyn kontrolliin ja kykyyn ajatella järkevästi. Ne sävelet osuvat tuntohermoon pyörryttävällä tavalla, niin että usein otan lukua kuin tajunnan menettänyt taistelija.

Onneksi et sentään tiedä näistä sielun syövereissä mellastavista tunnemyrskyistä ja pidäkkeettömistä haaveiden vyöryistä mitään, joten säästyt sentään järkytykseltä. Ethän voi mitään valovoimaisuudellesi, se kun tulee esiin ponnistelematta ihan vain olemalla oma ihana itsesi.

Kaikkea hyvää!

154

2854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

missä näät tätä naista?

• Anonyymi

Niin, kerro ap?

• Anonyymi

Harvemmin nään, harmi kyllä.

• Anonyymi

Onko tämä jäähyväisviesti? Jos olisit se mitä luulen en halua jäähyväisiä, haluan sinut ja musiikkia elämääni.

• Anonyymi

Korjataan vielä hän eikä se.

• Anonyymi

Juuri näin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin👍

No näKemiin sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näKemiin sitten.

Tämä oli hyvä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin, uppoaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin, uppoaako?

Joskus kuullut tuosta paikasta, mutta eipä siitä sen enempää...
        *tuo suu auki nauraja*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kuullut tuosta paikasta, mutta eipä siitä sen enempää...
        *tuo suu auki nauraja*

Itse olen lähinnä vain ohi ajanut ja aika kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Oulussa opettaa kOulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisesta kokonainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Oulussa opettaa kOulu.

Voi elämän kevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisesta kokonainen

Puolikas vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi elämän kevät.

... ja kuoleman syksy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Oulussa opettaa kOulu.

Onneksi en tajua kaikkia piilojuttuja mitä te täällä kirjoitatte. Minusta oli vain hauskasti ilmaistu, that's all.

*suu auki nauraja*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en tajua kaikkia piilojuttuja mitä te täällä kirjoitatte. Minusta oli vain hauskasti ilmaistu, that's all.

*suu auki nauraja*

Ketkä te?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä te?

No en minä tiedä, joku jengi johon en kuulu.
        *tsan*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minä tiedä, joku jengi johon en kuulu.
        *tsan*

Jaa a

• Anonyymi

IHANA

• No nyt oli upeasti sanottu! Sinulla on selkeästi kirjoittamisen lahja ja kyky ilmaista itseäsi todella kauniilla tavalla. Olisi mukavaa saada lukea lisää sun tekstejä 🤩

• Komppaan tätä🫶🏻

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Komppaan tätä🫶🏻

Tee elämästä kaunis

Ett suupielet menevät usein ylöspäin

Minullakin

• Anonyymi kirjoitti:

Tee elämästä kaunis

Minullakin

Kyllä ne minullakin menee välillä😇

• Anonyymi

Kuullostat ihan Copilot'ilta jonka kanssa äsken keskustelin. Copilot on tekoäly.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee elämästä kaunis

Minullakin

Minä mieluiten kamppaisin.

• Anonyymi

Kauniisti, mutta kaihoisasti ilmaistu. Lopussa tosiaan jäähyväisvaikutelma. En omi tätä, mutta on aina mukava lukea näin sykähdyttävällä tavalla kirjoitettua tekstiä, kun sitä joku vielä kehtaa tänne trollimaahan kirjoittaa. Kiitos ap ja kaikkea hyvää sinullekin. :)

• Anonyymi

Toivottavasti ei tarvitse kokonaan jäähyväisiä jättää. Joskus ajattelen, että josko meillä voisi olla ystävyyssuhde, mutta sitten mieleeni tulee realiteetit ja omat tunnereaktioni. Ystävyys, varsinkin läheinen olisi vähän kuin yrittäisi polttaa tulitikkua täynnä olevan bensa-astian suulla ja toivoa, ettei missään roihahda.

Nainen on yksinkertaisesti liian kuumaa kamaa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei tarvitse kokonaan jäähyväisiä jättää. Joskus ajattelen, että josko meillä voisi olla ystävyyssuhde, mutta sitten mieleeni tulee realiteetit ja omat tunnereaktioni. Ystävyys, varsinkin läheinen olisi vähän kuin yrittäisi polttaa tulitikkua täynnä olevan bensa-astian suulla ja toivoa, ettei missään roihahda.

Tuttu tunne yhdestä miehestä. Tsemppiä ap!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee, roihahtais kyllä mutta haitanneeko, elämää se kuorruttaa kaikella ihanalla.
        Vielä tuon ehtisi kokea🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kertonut tunteitasi hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet itsesi pahin este elämälle vai järki loppuu siihen mistä periaate alkaa eikö? Tunnen sinut jo kuitenkin juokset vaan itseäsi pakoon niin loppupeleissä ja minä kun en pelaa yhtään mitään. Kaikella🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se nainen rauhoittuisi siitä kun hellästi hyvänä pitäisit. Yhteinen tekeminen voisi myös kannattaa. Kevätretki luontoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet itsesi pahin este elämälle vai järki loppuu siihen mistä periaate alkaa eikö? Tunnen sinut jo kuitenkin juokset vaan itseäsi pakoon niin loppupeleissä ja minä kun en pelaa yhtään mitään. Kaikella🩷

Ei minun ainakaan tarvitse juosta itseäni pakoon. Viihdyn vallan mainiosti itseni kanssa. Hyvät naurutkin tulevat kun muistelen menneitä. Enimmäkseen nauran itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun ainakaan tarvitse juosta itseäni pakoon. Viihdyn vallan mainiosti itseni kanssa. Hyvät naurutkin tulevat kun muistelen menneitä. Enimmäkseen nauran itselleni.

Pärjäile. Sivullinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ystävyksiä ellei jopa bestiksiä voidaan olla, mikä sitä estäisi, voitaisiin tehdä kaikkee jänskää yhdessä ja jos jossain räjähtää ja paukahtaa niin haittaakse, sit ainakin tietäis että joo en sanokaan enempää....

• Anonyymi

Onko sulla sininen työpuku ap?

• Anonyymi

Täh?????????

• Anonyymi

Oho, osui. En kuitenkaan ole ap. Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, osui. En kuitenkaan ole ap. Voi hyvin!

Kukaan ei voi hyvin jos et muuta asioita.

• Anonyymi

Joo sillä on ja se tulee hakemaan sinut maijalla putkaan.

• Anonyymi

Kaikkea hyvää, toivotin juuri näillä sanoilla eräälle, miehelle, silloin kun tiemme erkanivat. Siitä päivästä lähtien olen ikävöinyt, vaikka tiedän, etten häntä voi saada. Hän oli, on puolikkaani, enkä hänen jälkeensä ole oikeastaan halunnut ketään muuta. Kun on nähnyt, mitä syvällinen yhteys on, ei enää kelpuuta mitään laimeampaa.

Harmillisesti en voi juuri häntä ikinä saada. Tai ehkä ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta en elättele toiveita.

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu.

En tiedä miten hyvin häntä tunnet, mutta kirjoitan jotain omasta olostani.
      Joskus olen riehakas ja saan ystävät nauramaan. Nautin siitä kun tyypit ratkeavat nauramaan jutuilleni. Teen itsestäni parodiaa ja elämästä yleensä.

Vahvuutta ja herkkyyttä löytyy. Paradoksini elämässä.

Omassa elämässäni vietän raskainta mahdollista aikaa.
      Joten siinä eroan ratkaisevasti kirjoittamastasi henkilöstä. Olen surun murtama. Elämäni on hajonnut kappaleiksi.

Mutta joo. Kaikkea hyvää sinulle myös.

• Anonyymi

Ihmettelisin, jos hänellä olisi nyt vastoinkäymisiä, tarkoitan sellaisia merkittäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelisin, jos hänellä olisi nyt vastoinkäymisiä, tarkoitan sellaisia merkittäviä.

Kirjoitinkin vain omista oloistani. Elämä on palasina ja suru on vallannut ihan kaiken alleen.

Henkilö jolle kirjoitit on eri ihminen kuin minä.
        Vastasin vain aloituksen herättämiin tunteisiin ja ajatuksiin.

Levollista yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitinkin vain omista oloistani. Elämä on palasina ja suru on vallannut ihan kaiken alleen.

Henkilö jolle kirjoitit on eri ihminen kuin minä.
        Vastasin vain aloituksen herättämiin tunteisiin ja ajatuksiin.

Levollista yötä.

Jaksamista suruusi🤍❤️‍🩹

• Anonyymi

Voimia!

• Anonyymi

Kiitos😊🙏

• Anonyymi

Niin kun toivottaa toiselle kaikkea hyvää, ei aio enää nähdä tätä?

• Anonyymi

Haluan nähdä häntä, ja jutella.

• Anonyymi

Ei kyllä aina pidä paikkansa tuo. Ei oikein vain tiedä mitä muuta sanoisi. Se on salonkikelpoinen hyvästely. Ei kuitenkaan tarkoita, ettei haluaisi nähdä enää.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tämä sai mut itkemään...

• Anonyymi

Voi ei. Älä itke!

• Anonyymi

Alkaako nimesi M kirjaimella ap?

• Anonyymi

Ei ala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ala.

Alkaako T:llä?

• Anonyymi

Jos tuo oli mulle niin oli kyllä oikeasti tosi kauniisti sanottu

• Anonyymi

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😗😆😗😆😆😆😆😆😆ei tainnut olla mulle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Alkaako nimeni T:llä Ap?

• Anonyymi

Ei arvota enää. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei arvota enää. Kiitos!

Selvä. Ei enää

• Anonyymi

Onko iloisuus luonteenpiirre vai onko se vaan tunne mitä ihminen sillä hetkellä tuntee?

• Anonyymi

Sekä että. Pidän häntä positiivisena ja tarmokkaana ihmisenä.

• Anonyymi

Minä ainakin nauran välillä niin että silmistä vedet valuu, Se on sitä aitoa naurua. Joskus nauru sattuu mahaan kun vatsalihakset jäykkänä hekotan. En nykyisin naura kuin harvoin.

• Anonyymi

Voih..tiedän kyllä tunnemyrskyistäsi, et säästynyt siltä häpeältä, vaikka niin kovasti yritit. Ja voin vain kuvitella ja usein kuvittelinkin, niitä haaveidesi pidäkkeettömiä vyöryjäkin. Varsinkin iltaisin ennen nukahtamista:)

Ainoa miltä olet "säästynyt", on pehmeiden huulieni kosketus kuumilla, kyyneleisillä poskillasi ja hellien käsieni vaellus himosta tärisevällä vartalollasi.

Onneksi et niitä kauheuksia joutunut kokemaan, olisit varmaan itse kuollut järkytyksestä!!

Happy St Valentine's day❤️‍🔥!!

• Anonyymi

Hui näitä helliä tunteita! Mitähän tuohon pitäisi kommentoida? Näinköhän ihailemani nainen kirjoittaisi? Hmmmm....

Hyvää yötä ja oman kullan kuvia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui näitä helliä tunteita! Mitähän tuohon pitäisi kommentoida? Näinköhän ihailemani nainen kirjoittaisi? Hmmmm....

Oletpa uskollinen. Ei tarvi vastata samaan tyyliin, kunhan pohdin omia tunteitani.

Minusta nykymaailma on vähän tylsän teennäinen tietyissä asioissa. Monet kauniit ja luonnolliset, hyvät asiat koetaan kiusaannuttaviksi ja jopa häpeällisiksi. Kuten rakastaminen ja intohimoiset tunteet.

Sitten kuitenkin esim somessa raivotaan kuin vesikauhuiset apinat ja maailmalla raakuudet jatkuu jatkumistaan ja tunteeton toisten ihmisten hyväksikäyttö kokemuksen nimissä on yleisesti hyväksyttävää ja jopa terveeksi luokiteltua käytöstä.

Muodikas ihminen on ketterä ja tunnekylmä opportunisti, joka käsittelee omia tunteitaan brutaalisti ja itkee tulosta maksulliselle kuuntelijalle. Sovituksen saatuaan hän jatkaa omaneduntavoitteluaan ja kutsuu itseään vielä päälle hyväksi saaliiksi😂

Olisit iliinen, jos kerran tunnet jotain suurta. Minä ainakin olen.

• Anonyymi

Yök, nyt menee liian imeläksi, anonyymin kirjoittelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä niin kirjoittelisi. Älä edes luule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä niin kirjoittelisi. Älä edes luule.

En tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök, nyt menee liian imeläksi, anonyymin kirjoittelu.

No minä olenkin pesunkestävä romantikko, ei tarvetta seksileluille;)

• Anonyymi

Niin siis oletko oikeasti jutellut tämän naisen kanssa, siis livenä?

• Anonyymi

En tuntisi naista ellen olisi. Olen siis jutellut.

• Anonyymi

Ihan niinkuin minä. 🤩 Kiitos. Kaikkea hyvää sinulle myös.

• Anonyymi

Siinä se sun raflaava totuudensiemen pulpahti kuin ajan saatossa kääntynyt kokka.

Myhäiltävää monine ominaisuuksineen ajan hengessä on vietävä äärimmilleeen...

• Anonyymi

Alkaako naisen nimi K:lla?

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle, niin olen kyllä iloinen aina kun näen sinut, mitä ei tapahdu usein. Viime vuonna yhden kerran, lokakuussa, muulloin olen aika alakuloinen.
        Tiedän, että kukaan toinen ei saa minua tuntemaan niinkuin tunnen, joten tiedän, että saan olla loppuelämäni yksin.
        eräs Kn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle, niin olen kyllä iloinen aina kun näen sinut, mitä ei tapahdu usein. Viime vuonna yhden kerran, lokakuussa, muulloin olen aika alakuloinen.
        Tiedän, että kukaan toinen ei saa minua tuntemaan niinkuin tunnen, joten tiedän, että saan olla loppuelämäni yksin.
        eräs Kn

Joo tää ei ole sit minä K nainen 😄 en tiedä kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tää ei ole sit minä K nainen 😄 en tiedä kuka

En tosiaankaan oo alakuloinen ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaankaan oo alakuloinen ☺️

Huomenta vaan kaikille💕ja ihGuu ystävän päivää💜

• Anonyymi

Voi kuinka kauniisti kirjoitit. Kaikkea hyvää myös sinulle. 😊

• Anonyymi

Mikä huumaava vaikutus ihmisiin sillä onkaan että on iloinen, ja sanoo kyllä ​​elämälle ja pitää hauskaa heijastaen positiivisuutta ympärille, siinä tulee auringoksi tähdistöineen ja ihmiset haluavat olla lähellä. Sillä on kuitenkin hintansa kun varjo ei pääse oikeuksiinsa. Se voi näkyä uupumuksena. Mutta eihän elämän tulisi olla kärsimystä, onnellisuuden jotain halveksuttavaa. Euforisten hetkien jahtaaminen on kuitenkin myös pakoa. Sitä on iloinen vaikka tietää paremmin. Riemuun on helppo lähteä mukaan sillä vain hullut nauravat yksin. Se että valitsee missä päästää itsensä valloilleen sekä on että ei ole tahdon asia.

• Anonyymi

Miksi et kerro tätä hänelle? Onko hän varattu?

• Anonyymi

Tunnet naisen hyvin, tiedät miten hänellä menee. Oletteko ystäviä, mutta näette harvoin välimatkan takia?

• Anonyymi

Mulla on laittoman hyvä huumori heeh hee

• Anonyymi

Hänelle, jonka hyvä tahto on koskettanut kuin näkymätön käsi suojana hartioiden ympäri muistuttaisin että minulle saa aina tulla puhumaan jos haluaa, mutta siihen ei ole mikään pakko. t. eräs rätti

• Anonyymi

niistä rysdistö ja muutamasta muusta naisesta, etsitöönkin sopivaa kostoa, mikä tuntuisi ja vaikuttaisi loppu elämän ❤️ negatiivisesti tai miten sen nyt ottaa 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤐🤐🤐🤐😘😘😘

• Anonyymi

Mitä toiselle toivot sen tulet itse saamaan Bumerangina takaisin.
        Vanha viisaus.

Jos teet pahaa, saat moninkertaisena sen takaisin.
        Jos teet hyvää, saat moninkertaisena sen takaisin.
        Sen minkä teet toisille, teet myös itsellesi.
        Sitä mitä pelkäät, sen kohtaat.
        Sitä mitä ajattelet, tulee sinun itsesi luokse ja saat sen.
        Jos väkivaltaa ajattelet, kohtaat sitä elämässäsi ja teet itsestäsi uhrin.

Jumalan siunausta.

• Anonyymi

sitä mukaan kun ovat syöneet ja hyväksikäyttöneet, "hakkaan" oikein kunnolla. varkailtaxkaikkea pois ja "hakataan" helvetisti. polttakoot ämmöt vaikka talonsa tai ajskoot seinään 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kunhan saatava kärsivät ja menettävöt ja saada nöyryyttää ja hakata 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Sivusta 🦙
        Miten oikeesti voit? Minkä ikäinen olet?
        Kannattaa kuunnella jotain rentouttavaa.

• Hyvää ystävänpäivää! Täällä taas ruokailija ollut aamupalalla. Lähetän sulle tuoretta leipää.

🥐🍞🥖🥨

• Anonyymi

Kaikki on Lumetta. En tuskaani halua hänelle näyttää💔

• Anonyymi

Kertoisit, pliis. Se merkkaus mulle sanomattoman paljon!! 💚💕

• Anonyymi

En tiedä voiko noin vain järjestää lumeet Kemiin, mutta varmaan sitten kannattaa puhua t. rätti edelleen.

• Anonyymi

En tiedä kannattaako puhua, joutuu pian tunnustamaan jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kannattaako puhua, joutuu pian tunnustamaan jotain.

hmm, tunnustaa voi monenlaista, arveletko ettei hän kestä kuulla, vai onko se vain itselle kauheata jos kertookin enemmän kuin suunnitteli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hmm, tunnustaa voi monenlaista, arveletko ettei hän kestä kuulla, vai onko se vain itselle kauheata jos kertookin enemmän kuin suunnitteli?

Vähän ehkä molemmat mainitsemasi tekosyyt voisi tässä toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän ehkä molemmat mainitsemasi tekosyyt voisi tässä toimia.

Ihan oikeat syyt toki eikä mitään tekoa niissä. Itse tiedät parhaiten itseäsi ja mikä on lopulta henkisesesti rankempaa. Toisesta et voi tietää. Jos ajattelet että on vahva niin voihan se olla että kestääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeat syyt toki eikä mitään tekoa niissä. Itse tiedät parhaiten itseäsi ja mikä on lopulta henkisesesti rankempaa. Toisesta et voi tietää. Jos ajattelet että on vahva niin voihan se olla että kestääkin.

Ehkä sitä miettii enemmän niitä seurauksia, haaveileminen on ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitä miettii enemmän niitä seurauksia, haaveileminen on ilmaista.

Epäiletkö että asiat vuotaisi muille jos kerrot liikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siinä varmaan suuriin syy on. Ei uskalla kurkottaa kuuseen, niin monesti alas tultu ja aina väärässä asennossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinäkin varmaan nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinäkin varmaan nainen.

Mitä tuolla tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuolla tarkoitat?

Että keskustelen täällä aina naisihmisille, olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että keskustelen täällä aina naisihmisille, olen nainen.

Voi harmi jos oli pettymys ❣️ehdin jo melkein suuttua että epäilläänkö automaattisesti naisia enemmän juoruilusta.

• Anonyymi

Onkohan ap sama joka taannoin kyseli mielipiteitä siitä että perustaisi blogin kaivatulleen? En blogeista tiedä, mutta kirjoittaa kyllä kannattaisi ehdottomasti jossain muodossa.

• Anonyymi

Hyvää ystävänpäivää
      Toivottavasti muös muuta
      Katsellaan kuuta
      Tunnetaan vetovoimaa
      Sielujen paloa
      Kumpa meille tulisi hetkemme.
      ♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi

Kiitos samoin ♡♡♡♡♡

• Anonyymi

Tosin kuu on kyllä aika pimeä nyt, kasvussa toki.

• Anonyymi

Katsellaan vaan, kuuta ja muuta. Kaikkea hyvää sinullekin! (Ihanaa muuten jos huomaa miten yritän olla, vaikka se toki on varastettu idea ”hay que endureserse, pero sin perder la ternura jamas”.)

• Anonyymi

Tämä on sen jaskan käsialaa ouluun työpaikkarakkaudelle.

• Anonyymi

Joo kyllä me tää jo tunntetaan👍

• Anonyymi

Jaska jokunen vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaska jokunen vai?

Ai tääkö on jaskan tekstiä?? Sivusta

• Anonyymi

Ääh luovutan jo 😅. En omi nyt mitään, lupaan! Hyvää illanjatkoa vaan!

• Anonyymi

Oikea asenne! Täällä ei kannata ainakaan mitään negatiivista omia.

• Anonyymi

J & E ?

• Anonyymi

J*** ja E***** ?

• Anonyymi

Joillain ihmisillä se on kyky nähdä toisissa ihmisissä hyvää. Kaunis mieli.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oletko sokea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oletko sokea?

Ilmeisesti sitten.

• Anonyymi

"Onneksi et sentään tiedä näistä sielun syövereissä mellastavista tunnemyrskyistä ja pidäkkeettömistä haaveiden vyöryistä mitään, joten säästyt sentään järkytykseltä. Ethän voi mitään valovoimaisuudellesi, se kun tulee esiin ponnistelematta ihan vain olemalla oma ihana itsesi."

Tahtoisin tietää... ❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä ihana!

• Anonyymi

Joo kiitos. Samoin oletko koskaan itse ymmärtänyt omaa valoasi? Jotkut vaan ovat sitä itsessään. Entä jos tiedänkin ne tunnemyrskyt mitä jos itsekin olen luovinut niiden läpi. Mitä jos tunnenkin ne kaikki energiat läpi. Taidat tietää.

• Anonyymi

K & T ?

• Anonyymi

K ja T oikeesti? 😅😆 ei kai? Oikeestikko🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K ja T oikeesti? 😅😆 ei kai? Oikeestikko🤭

Joo 🤭 voi sinua, kaksi kirjainta naurattaa noin paljon.

• Anonyymi

Onko tämä nainen naapurissa? tai lähistöllä?

• Anonyymi

Tuollaisen ihmisen kohdalla ymmärtää, kuinka jokin hetki voi saada kuvainnollisesti aivovaurioon.

• Anonyymi

Minkälaisen? Vastaa nyt sen naisen etunimen eka kirjain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisen? Vastaa nyt sen naisen etunimen eka kirjain

Mä olen nainen.

• Anonyymi

Mellstava myräkkä ja märkä pakkaskeli, yksittäinen hetki piristi päivääni kummasti. Ole varovainen, sinä teet minut hulluksi. Voi olla että panen tuumasta toimeen.

• Anonyymi

Itse sanoisin, että todella häiritsevää, jos vain toinen voi ihailla toista, mutta toinen ei toista. Epäreilua. Tarvitsen nallekarkkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sanoisin, että todella häiritsevää, jos vain toinen voi ihailla toista, mutta toinen ei toista. Epäreilua. Tarvitsen nallekarkkeja.

Tykkään vain mustista ja ruskeista karkeista. Nalle karkkeja ei löydy, mutta tasan voidaan jakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään vain mustista ja ruskeista karkeista. Nalle karkkeja ei löydy, mutta tasan voidaan jakaa.

Kiva, jaetaan vain, jos olet hän, oikea ihminen. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, jaetaan vain, jos olet hän, oikea ihminen. 😊

Ehkä joku päivä, olen kyllä aika rohmu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joku päivä, olen kyllä aika rohmu.

Minä taas olen oikeudenmukainen. Aina mittojen kanssa jäätelötkin jakamassa.

Mittatukki sivust

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen oikeudenmukainen. Aina mittojen kanssa jäätelötkin jakamassa.

Mittatukki sivust

Nopeat syö hitaat, en ole "milliville" vaikka tykkään tarkoista miehistä.

• Anonyymi

Hyvä teksti, laita hänelle suoraan.

• Anonyymi

Komppaan tätä. Sivusta

• Anonyymi

Minkälainen nainen saa miehen näin sekaisin?

• Anonyymi

No millainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millainen?

Muita ominaisuuksia kuin aloituksessa mainittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita ominaisuuksia kuin aloituksessa mainittu.

Kiva, luonteensa puhutteleva, olemuksensa puoleensavetävä ja ulkonäkönsä kaunis. Luonnon suuri taideteos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, luonteensa puhutteleva, olemuksensa puoleensavetävä ja ulkonäkönsä kaunis. Luonnon suuri taideteos.

Sana on hallussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ole sinun oma?

• Anonyymi

Yritätkö sä saada mut mutterille mies?😅😭😭😭😭

• Anonyymi

Kaunis aloitus. <3 Osui osin minuunkin, mutta minä en ole yleensä kovin riehakas. Tilanteesta tietenkin riippuu, mutta tavanomaisimmissa tilanteissa en ole vaikka ehkä haluaisin, kun täytyy pitää aina tiettyä roolia yllä. :)

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1402
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1011
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe