Paras toisen antama tyydytys kerta?

Anonyymi-ap

Millainen on paras kokemuksesi kun sinut mies on tyydytetty? Tai mikä on naisen näkökulmasta paras kokemus kun on tyydyttäny miehen?

Itsellä se oli, kun hän pelasi pleikalla ja makoiltiin sohvalla. Hän oli puoli-istuma asennossa ja menim makoilemaan kullinsa viereen ottaen sen esiin pöksyistä. Ja alkaen hyväilee sitä käsin, kielellä ja suulla. Kiihottavinta oli ns. kilpailla pelin kanssa kumpaan hän keskittyy, minuun vai peliin. Minä lopulta voitin mällilaukeamuksen kera 😋 T. 25v Nainen

13

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku homo siellä taas tyttöilee.

      • Anonyymi

        Mitäs tyttöilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tyttöilet.

        Sirkukseen siitä hopi hopi


    • Anonyymi

      Paras kokemus miehenä on ollut ollessani 35-vuotias ja annoin 64v miehen runkata kaluni pelkästään käsillä.Itse makoilin selin sängyllä alastomana paikallaan nautiskellen.

      • Anonyymi

        mulla kans yx liftari poika tuumas kyllä mää maksan vetskari auki niin ihanaa suu hoitoa en muista


    • Sain viettää yön ihanan entisen tyttöystäväni kanssa 25 vuoden tauon jälkeen. Hön o ja minä olimme kovastikin aikuistuneet ja kasvaneet. Hän halusi alistua käyttööni kokonaan ja hoitaa minua koko yön.

      En malttanut mieltäni kun tulimme hotelliin ja menin suihkuun ja hän istui vessan pytyllä. Työnsin kyrvän suuhun ja nain häntä sydämeni kyllyydestä saman tien siinä. Se ihana tunne kun saat vaan ottaa toisen miettimättä sen kummempia.

      Siitä sängylle ja hän tuli päälleni hajareisin nuoletramaan ihanaa tiukkaa ajeltua aikuista pilluansa. Annoin kielen vaeltaa perseeseen saakka ja takaisin pilluun.. Peukutin persettä ja nautin pillusta valuvasta nektarista...

      Hän tuli päälle, ratsasti, käänsin mahalleen ja väänsin kädet taakse ja nain pillua... Laskin mällit suuhun

      Lepäilyä ja silittelyä ja juttelua. Hän huolehti koko ajan hellin taitavin käsin kyrpä ni viihtyvyydestä. Välillä hän oli mahallaan ja siitä casuaalisti sormetin persereikää välillä sormea kastaen hänen suussa, tietäen että pian nain sinnekin

      Kun vähän kovettui hän imi kyrpä ni tass kivaksi ja uudestaan.... Ja uudestaan... Koko yö hyväilyä ja nukahtelua. Aina uudestaan herätessä naimme ja nuolimmd toisiamme. Emme välittäneet vaikka paikat oli tahnaiset ja spermaiset. Sain työntää kyrvän hänen suuhun uudestaan ja uudestaan pillusta ja perseestä.

      Aamulla heti kun silmät sak auki aloin työntämää. Suoraan perseeseen ja aamupalan jälkeen uudelleen samaan paikkaan. Nain häntä joka paikaan ja laskin viisi lastia spermaa hänen pilluun suuhun ja perseeseen, ennen kuin hän lähti kotiinsa miehensä luo.

      Päivällä sain viestin, että istuu miehensä kanssa lounaalla ja alapää on tulessa ja farkut spermasta ja limasta märkänä.

      Minä olin täysin tyhjä ja en unohda tuota yötä koskaa.

      Ihana rietas aikuinen nainen joka osaa ottaa miehestä kaiken ulos ja nauttii siitä

    • Olet ollut kiihottava ja kiltti tyttö miehellesi ja tuollainen on parasta kyllä. Jos saan tuollaista suihin ottoa, lentäisi pelikonsoli hiiteen ja nauttisin täysin siemauksin ja keskittyisin vaan nautintoon ja lennättämään mällit nieluun ja ottamaan heti sen jälkeen pitkän kielisuudelman.

      Mietin juuri tuon ikäisenä... Mm.. Tytöt oli kyllä ihania silloin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhempi nainen otti suihin imien loppuun asti.hänen sisko katteli telkkaria viereisessä huoneessa.voi jee miten teki hyvää ja kiihottaa edelleen

    • Anonyymi

      Paras sexi kokemukseni on kun eläkkeellä oleva entinen opettajani pani mua Janakkala levarin metsässä ,olin tuolloin 21 v .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      serkku tytön suu hoito on ihanin muisto tuumas kerran ei me voida nussia mutta muuta voidaan yhtäkkiä kaluni olikin hänen suussaan myös minä nuolin hänelle orkun tätä jatkui vuosia

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­tsum­­me sinu­t kä­ym­ään u­­­ude­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yli mil­­joona! 👉 http://1lingo.com/H/S1h8B0

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe