Ydinasetta. Ja välittömästi.
Suomen kansa vaatii
11
281
Vastaukset
- Anonyymi
Juu varmasti.. jos halutaan ukrainan kohtaloa...
Jos kaipaat kuolemaa nuin kiihkeästi, juokse sinä Koistisen labradorinnoutajan polkuja, mutta älä kuitenkaan manaa kuoleman varjoa Suomen ylle.
- Anonyymi
Perhon Ekin tie olisi simppelimpi ratkaisu,
Maltillinen.konservat kirjoitti:
Kuolema koituu tällöin Russialle ei meille.
Mieti, mieti. Kun kerran Putin on saanut uskoteltua kansansa enemmistölle, että Nato olisi todellinen uhka ja jos nyt ydinaseita sijoitettaisiin heidän valtakeskittymänsä vieruiseen Suomeen, Putinilla olisi väärä mutta kuitenkin motiivi puolustautua ydinasein. Konfliktin eskaloitua maamme tulisi välittömästi tuhotuksi, mutta USA:n hallinnoima Nato ei vastaisi ydiniskuun, koskapa se tarkoittaisi jopa 5 miljardia kuolonuhria.
Lännellä on ollut jo 2 vuotta voima ja taito puuttua konkreettisemmin sotaan, mutta uskallus puuttuu, ja edellisen perusteella se onkin viisasta.
Sodan lopputulos tulee olemaan karsea kompromissi kummallekin sopijaosapuolelle, se on varma, mutta muuta tietä rauhaan ei ole.Environment kirjoitti:
Mieti, mieti. Kun kerran Putin on saanut uskoteltua kansansa enemmistölle, että Nato olisi todellinen uhka ja jos nyt ydinaseita sijoitettaisiin heidän valtakeskittymänsä vieruiseen Suomeen, Putinilla olisi väärä mutta kuitenkin motiivi puolustautua ydinasein. Konfliktin eskaloitua maamme tulisi välittömästi tuhotuksi, mutta USA:n hallinnoima Nato ei vastaisi ydiniskuun, koskapa se tarkoittaisi jopa 5 miljardia kuolonuhria.
Lännellä on ollut jo 2 vuotta voima ja taito puuttua konkreettisemmin sotaan, mutta uskallus puuttuu, ja edellisen perusteella se onkin viisasta.
Sodan lopputulos tulee olemaan karsea kompromissi kummallekin sopijaosapuolelle, se on varma, mutta muuta tietä rauhaan ei ole.Unohdat sen että oikeuden miekka tulee puhumaan Saatanan Valtakunnassa.
- Anonyymi
Mutta ei minkälaisia ydinaseita tahansa, vaan sellaisia, jotka on hyviksi todistettu.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan ja?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
