Sain Nordealtaviestin "
Hi we have sent you a message. If you are a Nordea customer, you can read it in..." En tietenkään lukenut loppuun asti, sillä tämähän on huijausviesti. Varokaa vaan muutkin. Poliisille tietysti ilmoitin.
Nordean tekstiviesti
10
494
Vastaukset
- Anonyymi
Selvähän se on, ettei pankki ensimäiseksi lähde englanninkielistä viestiä tuuppaamaan.
- Anonyymi
Nordea kehtaa vielä veloittaa verkkopankista niiltä jotka ei halua turvatonta kännykkäsovellusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordea kehtaa vielä veloittaa verkkopankista niiltä jotka ei halua turvatonta kännykkäsovellusta.
1) No, laittasitkos jotakin faktaa noiden suurten turvattomuusväittämä-sanojen tueksi.
Aivan aluksi voisit kertoa montako sovellusta on vuotanut ja / tai onnistuttu hakkeroimaan.
Tiedoksi. Sovellus toimii ns. sand-boxissa selaimista ja muista sovelluksista riippumattomana.
2) Millä muulla tavalla haluat tilejäsi hoitaa kuin venrkkopankissa, miten ja millaisilla kustannuksilla se on toteutettavissa?
3) Millaista Nordeasta poikkeavaa tarjontaa on tarjolla toisissa kivijalkapankeissa ja millä kustannuksilla? - Anonyymi
Minulle kyllä tuli jostain syystä nimenomaan eglanninkielinen tekstiviesti muutama kuukausi sitten. Ja se oli nimenomaan Nordeasta. Asiakaspalvelija oli hetkeä aiemmin soittanut minulle ja Suomea tietysti puhuttiin. Sitten hän lupasi laittaa jotakin ”mustaa valkoisella” verkkopankkiini. Tästä verkkopankkiin tulleesta viestistä syystä tai toisesta ilmoitus puhelimeen tuli englanniksi. Vaikka aina ennen ja jälkeen on tullut suomeksi.
- Anonyymi
Hyvin toimittu, viranomaisilmoituksineen. Mihinkään tekstojen linkkeihin ei kannata edes klikata. Huijausyritykset tulevat ain avain ovelimmiksi.
Tiliasiointi vain ja ainoastaan virallisia ja varmoja kanavia pitikin.
PC:llä kierjainmerkin kautta tai suoraan osoiteriville haun tehden tai mobiilisovelluksella. - Anonyymi
Mahtava pankki. Let's Go Persut!
- Anonyymi
Eipä se viestin lukeminen mitään haittaa tee. Omat toimenpiteesi sen jälkeen voivat olla oma mokasi.
- Anonyymi
”jos olet asiakas voit käydä lukassa viestin….” Vähän logikka hukassa.
- Anonyymi
Minulla ei ole muita kokemuksia kuin todella Nordea-pankin itsensä huijaamaksi tuleminen.
- Anonyymi
Samoin. Kokemusta on siitä, kuinka Nordea huijaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809