Nordean tekstiviesti

Anonyymi-ap

Sain Nordealtaviestin "
Hi we have sent you a message. If you are a Nordea customer, you can read it in..." En tietenkään lukenut loppuun asti, sillä tämähän on huijausviesti. Varokaa vaan muutkin. Poliisille tietysti ilmoitin.

10

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvähän se on, ettei pankki ensimäiseksi lähde englanninkielistä viestiä tuuppaamaan.

• Anonyymi

Nordea kehtaa vielä veloittaa verkkopankista niiltä jotka ei halua turvatonta kännykkäsovellusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nordea kehtaa vielä veloittaa verkkopankista niiltä jotka ei halua turvatonta kännykkäsovellusta.

1) No, laittasitkos jotakin faktaa noiden suurten turvattomuusväittämä-sanojen tueksi.

Aivan aluksi voisit kertoa montako sovellusta on vuotanut ja / tai onnistuttu hakkeroimaan.

Tiedoksi. Sovellus toimii ns. sand-boxissa selaimista ja muista sovelluksista riippumattomana.

2) Millä muulla tavalla haluat tilejäsi hoitaa kuin venrkkopankissa, miten ja millaisilla kustannuksilla se on toteutettavissa?

3) Millaista Nordeasta poikkeavaa tarjontaa on tarjolla toisissa kivijalkapankeissa ja millä kustannuksilla?

• Anonyymi

Minulle kyllä tuli jostain syystä nimenomaan eglanninkielinen tekstiviesti muutama kuukausi sitten. Ja se oli nimenomaan Nordeasta. Asiakaspalvelija oli hetkeä aiemmin soittanut minulle ja Suomea tietysti puhuttiin. Sitten hän lupasi laittaa jotakin ”mustaa valkoisella” verkkopankkiini. Tästä verkkopankkiin tulleesta viestistä syystä tai toisesta ilmoitus puhelimeen tuli englanniksi. Vaikka aina ennen ja jälkeen on tullut suomeksi.

• Anonyymi

Hyvin toimittu, viranomaisilmoituksineen. Mihinkään tekstojen linkkeihin ei kannata edes klikata. Huijausyritykset tulevat ain avain ovelimmiksi.

Tiliasiointi vain ja ainoastaan virallisia ja varmoja kanavia pitikin.

PC:llä kierjainmerkin kautta tai suoraan osoiteriville haun tehden tai mobiilisovelluksella.

• Anonyymi

Mahtava pankki. Let's Go Persut!

• Anonyymi

Eipä se viestin lukeminen mitään haittaa tee. Omat toimenpiteesi sen jälkeen voivat olla oma mokasi.

• Anonyymi

”jos olet asiakas voit käydä lukassa viestin….” Vähän logikka hukassa.

• Anonyymi

Minulla ei ole muita kokemuksia kuin todella Nordea-pankin itsensä huijaamaksi tuleminen.

• Anonyymi

Samoin. Kokemusta on siitä, kuinka Nordea huijaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe