pillu ja perse kaipaisi kyrpää, olen 28 vuotias ja helvetin sexy, jos jokunen tatska ei sua haittaa;)
Nuoren Milfin
19
929
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hsittaatatskst menoa. Mistä sut löydän?
- Anonyymi
Et oo milf. Tytön hupakko.
- Anonyymi
Eli et edes tiedä mitä lyhenne tarkoittaa: MILF (Mother I'd Like to Fuck") 25–50-vuotiaita naisia,
- Anonyymi
Moi!,mistäpäin llet?
- Anonyymi
Tatskat jees, kullia saat molempiin jos saan ensin nuolla pillua ja persettä tarpeeksi!!ny just maistuis torttu aamukahvin lisäks, voisin panna sua nuoluorkun jälkeen tossa keittiön pöydällä!!! Toivoopi m58
- Anonyymi
Ihan liian vanha oot mun makuuni.
- Anonyymi
No mitäs olet.
- Anonyymi
Aloituksen haku vieläkin voimassa:
Pillu ja perse kaipaisi kyrpää, olen 28 vuotias ja helvetin sexy, jos jokunen tatska ei sua haittaa;)- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Pohjois-savosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-savosta..
Harmillisen kaukaa.
Muuten olisin kiinnostunut.
M41 Satakunta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-savosta..
Sopii , miten yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii , miten yhteyttä
Ikäsi ja millainen muuten?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap47v 178/75 , hyvä kulli. kiva huumorintajuinen sosiaalinen.
- Anonyymi
Sexy 28 muija Tanska ei mua haittaa pillu perse kaipaa kyrpää saat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-savosta..
Kiinnostaako seksi pariskunnan kanssa ? Nainen bi jonka unelma on harrastaa seksiä toisen naisen kanssa kaikin tavoin. Myös Pohjois - Savosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sexy 28 muija Tanska ei mua haittaa pillu perse kaipaa kyrpää saat
Miksi kirjoitat kuin seitsemän vuotias?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap18v 180.79. 18/5,5. Vaalea viikinki.
ota yhteyttä
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n422606Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1382543Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291687Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321084- 841077
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131018- 41911
- 53825