Kirjoititko sinä eilen

Anonyymi-ap

Että sulle saa soittaa ja kysyä miten asiat on?

55

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitin. Soita vaan jos asiat askarruttaa.

      • Anonyymi

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        Selvästi vaivaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi vaivaa kuitenkin.

        Niin vaivaa. 😔 ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        En minä sitä ihmettelisi. Selvästikin oli molemmilla tunteita enemmän kuin miedosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        Paa viesti😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paa viesti😃

        Kyllä se sun pitää tehdä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sun pitää tehdä nyt

        Miks mun? En minäkään uskalla🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        Melkein tiedän ehkä."hitsi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        Saat soittaa milloin tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaisin, jos kehtaisin. Kaiken järjen mukaan asioiden ei kyllä enää pitäisi minua askarruttaa. Haluaisin niin paljon soittaa, mutta ei enää kehtaa. Mennyt niin paljon aikaa. Olisi liian "randomia" alkaa yhtäkkiä soittamaan. Voi hitsi kun annoin ajan vain kulua. ap

        Soita tänään!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­y­­­m­f­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18269641

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aina saa soittaa! 😁

      • Anonyymi

        Mie en purematta niele😉☺️


    • Anonyymi

      Sitä varten ne puhelinnumerot ja puhelimet on keksitty että niillä ollaan niihin yhteydessä jos on asiaa.

    • Anonyymi

      En kirjoittanut mutta saa minulle kyllä soittaa, tai noh vaikka sitä viestiä ennemminkin 🤗

    • Anonyymi

      Ring, ring soita vaan.

    • Anonyymi

      Oon kokenut sen luokan kiusaamista oikeassa elämässä, että en oikein lähtisi luottamaan kirjoituksiin täällä. Vinkkinä teille, jotka näitä tosissaan luette. Selkeä kiusaamisaloitushan tuo.

      • Anonyymi

        Olet jotenkin nyt harhoissasi ja näet kaiken kiusaamisena. Kannattaisiko sulkea tämä pariksi viikoksi vaikka? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jotenkin nyt harhoissasi ja näet kaiken kiusaamisena. Kannattaisiko sulkea tämä pariksi viikoksi vaikka? sivusta

        Huomaatkohan itse että kun kerroin kiusaamisesta, mitä täällä anonyymipalstalla todellakin tapahtuu koko ajan, tulet ilkkumaan minua harhaiseksi!


      • Tsemppiä ja voimia sinulle! Juuri tästä syystä en olisi enää puhelimella yhteydessä kaivattuuni. Vain kiusattu voi ymmärtää kiusattua ja sitä tunnekokemusta on aivan turha painaa villaisella tai vähätellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jotenkin nyt harhoissasi ja näet kaiken kiusaamisena. Kannattaisiko sulkea tämä pariksi viikoksi vaikka? sivusta

        Ihan ystävällisesti sanon, että jos sinua ei ole koskaan kiusattu, niin ymmärrän, että tarkoitat varmaan hyvää, mutta tässä tapauksessa ei kannata vähätellä toisen kokemusta, jos itsellä ei sellaista kokemusta ole. Eikä tietysti vaikka olisi. Ei sillä ole mitään tekemistä harhojen kanssa.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Tsemppiä ja voimia sinulle! Juuri tästä syystä en olisi enää puhelimella yhteydessä kaivattuuni. Vain kiusattu voi ymmärtää kiusattua ja sitä tunnekokemusta on aivan turha painaa villaisella tai vähätellä.

        Kyllä. Kiusatun identiteettiä ei haluaisi kukaan itselleen. Tsemppiä sulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kiusatun identiteettiä ei haluaisi kukaan itselleen. Tsemppiä sulle!

        Avaatko mitä tarkoitat kommentillasi?


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Avaatko mitä tarkoitat kommentillasi?

        Siis että kun on ollut kauan kiusattuna, siitä tulee osa persoonaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis että kun on ollut kauan kiusattuna, siitä tulee osa persoonaa.

        Joo, se jotenkin nujertaa henkisesti pysyvästi. Minua auttoi kun annoin mielessäni anteeksi asiat, ihan vain oman itseni vuoksi.

        Mutta sellainen mäörätynlainen pskaherkkyys siitä kyllä jää ihmiseen. Ei tahdo oikein kestää mitään poikittaista mailaa niin sanoakseni. Näin olen siis itse kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatkohan itse että kun kerroin kiusaamisesta, mitä täällä anonyymipalstalla todellakin tapahtuu koko ajan, tulet ilkkumaan minua harhaiseksi!

        En haukkunut sinua. Sanoin tosissani että vaikutat sekavalta. Aloitus ei vaikuta yhtään kiusaamiselta. Aloitus ei ole kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jotenkin nyt harhoissasi ja näet kaiken kiusaamisena. Kannattaisiko sulkea tämä pariksi viikoksi vaikka? sivusta

        Sinun lauserakenne ja tuntemattomille tulkutus kertoo, että vinttivika on siellä päässä. Ja jos et pääse yli siitä että olet arvoton valehtelija js maalittaja niin tee parempia ratkaisuja esim täällä unikorni. Sivusta tämä


    • Anonyymi

      En. Tarvitsetko oikeasti palstalta luvan tehdäksesi mitä haluat?

    • Anonyymi

      Inhoan puhua puhelimessa. Varsinkin jos tuntematon numero soittaa. Pitää olla joku tosi läheinen että tykkään jutella puhelimessa.

      • Anonyymi

        Mitä siis läheisen kanssa puhuisit puhelimessa?? Onpa outo suhtautuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siis läheisen kanssa puhuisit puhelimessa?? Onpa outo suhtautuminen.

        Miten niin en tykkää asioida puhelimessa varsinkaan puolituttujen tai tuntemattoman kanssa. Ahdistavaa. Läheiset eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin en tykkää asioida puhelimessa varsinkaan puolituttujen tai tuntemattoman kanssa. Ahdistavaa. Läheiset eri juttu.

        En ymmärrä ollenkaan. Mulle tuntematon on läheisempi kuin samassa talossa asuva. Saan yhteyden paremmin vieraaseen ihmiseen ja nautin puheluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä ollenkaan. Mulle tuntematon on läheisempi kuin samassa talossa asuva. Saan yhteyden paremmin vieraaseen ihmiseen ja nautin puheluista.

        Oot outo. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä ollenkaan. Mulle tuntematon on läheisempi kuin samassa talossa asuva. Saan yhteyden paremmin vieraaseen ihmiseen ja nautin puheluista.

        On niin kiva kuulla toisen ääntä. Harmi, että puhelut on usein melko lyhyitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kiva kuulla toisen ääntä. Harmi, että puhelut on usein melko lyhyitä...

        Säkö se ole joka mulle soittelet ja sanot vaan että puhu mulle 🙄


      • Anonyymi

        Oon ihan samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan samanlainen.

        Mitä kivaa on tuntematoman äänessä? 😑Varmaan kannattaa lehtimyyjäksi hakeutua jos se ilahduttaa.


    • Anonyymi

      Kyllä moni ajattelee noin.

      • Anonyymi

        Jos käytät päihteitä

        En halua olla tekemisissä

        Ne sekoittavat pääsi

        Puhutkin pelottavia juttuja


    • Anonyymi

      Se oli varasteleva Bigbrother kai.

    • Anonyymi

      Taksi pitää soittaa, uber myös ok

    • Anonyymi

      S voisi soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä, onko kutsu edelleen voimassa😉

      • Anonyymi

        Jätäppä ne ässät rauhaan! Eiks omat nimikirjaimet kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätäppä ne ässät rauhaan! Eiks omat nimikirjaimet kelpaa?

        Yksi S riittää minulle, enkä jätä häntä rauhaan, vaan omin itselleni.


    • Anonyymi

      Soiita huomenna.

    • Anonyymi

      Pööö

    • Anonyymi

      Ei soinut puhelin eilen, liekö rikki. Tänään uusi yritys?

    • Anonyymi

      En mutta yksi saa soittaa.

    • Anonyymi

      Saa kyllä soittaa ja pitääkin. On meillä aikaisemminkin ollut vuosikausia niin että ei olla yhteyttä pidetty.
      Tulin onnelliseksi soitostasi.😊
      Muistat varmaan miten kävi viimeksi kun otin yhteyttä? En pystyne ottamaan sinuun yhteyttä joten
      Pallo on sinulla😘

      • Anonyymi

        Siis tulisin


    • Anonyymi

      Oisin voinut kirjoittaakin..mutta ei hän ota enää yhteyttä, poispäin pyrkivälle kaikki tiet on oikeita,,,

    • Anonyymi

      No, khyl. Pirautat vaan

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on? Älä nyt hvetissä elä palstan ohjeiden mukaan vaan ota yhteyttä tuohon ihmiseen, jos se mahdollista vielä on.

    • Anonyymi

      Soita minulle Rakkaani... Tai laita viesti! Numero on Sinulla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe