Pelottavin vihaisena?

Angrypangry

Mikä merkki on kaikista hurjin ja pelottavin suuttuessaan? Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.

26

8114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skorpionin oma kala

      En ihan oo varma tunnenko ihan kaikista merkeistä jonkun ihmisen mutta sen voin sanoa että tähän mennessä pelottavin on skorpioni. Sellaisen tytön kanssa seurustelen tällä hetkellä ja huh huh kun se skorppis suuttuu... siitä on todella leikki kaukana ja sen on moni tuntenu nahoissaan. Myös yks mun ystävä on skorpari ja se on sellanen pieni pippuri kun suuttuu...! :D
      Eli sanoisin että tuo merkki siis...

    • porkkana

      joo oman kokemuksen mukaan skorppari. kannattaa pysyy kaukana. neitsyt myös on aika pelottava suuttuessaan.

      • kauris-leidi

        mun kokemuksen mukaan kun on tuo veikeä pikkusisko joka on Kauris, niin mä suututin sen kerran, ensinnäkin, sitä on tosi vaikea saada suuttumaan mut sitten kun se suuttui, niin APUAA!! Me asuttiin just kivasti rivitalossa, ja se rupes kiljumaan ja rikkomaan astioita ja se tiputti semmosen 300 euron kristallikruunun katosta. Kiva... Sitä olikin kiva ruveta selittelee vanhemmille...
        Ja kun itsekin suutun, niin mä teen sellasta ja niin ilkeetä ja pahaa, mitä mä en ees koskaan tekis edes kännissä... Mutta kun Kauris suuttuu, niin se tekee kaikkee sellasta mikä "vahingoittais" niin henkisesti kuin fyysisestikin sitä sen suututtaja... Itselläni on myös isosisko joka on Oinas ja se sai mut suuttumaan ja mä sitten rupesin raapii ja puree sitä(joskus pienenä) sillä on vieläkin jalassa arvet kun mä purin sitä ja kävessä ja selässä kun mä raavein... (pikkuinen tiikeri vaan ei se mitään) Kaurista EI kannata suututtaa ilman mitään suojavarusteita!!!!


      • ajsop

        heh, skorpparit menee aivan tolaltaan suuttuessaan, joka onkin heidän suurin virheensä. Vaikka olisivat häviämässä ns.tappelun/taistelun, silti puskee päälle, kokoajan enemmän vahinkoa itsellensä tuottaen (masokismiä?). Viha sumentaa mielen.


      • lese
        kauris-leidi kirjoitti:

        mun kokemuksen mukaan kun on tuo veikeä pikkusisko joka on Kauris, niin mä suututin sen kerran, ensinnäkin, sitä on tosi vaikea saada suuttumaan mut sitten kun se suuttui, niin APUAA!! Me asuttiin just kivasti rivitalossa, ja se rupes kiljumaan ja rikkomaan astioita ja se tiputti semmosen 300 euron kristallikruunun katosta. Kiva... Sitä olikin kiva ruveta selittelee vanhemmille...
        Ja kun itsekin suutun, niin mä teen sellasta ja niin ilkeetä ja pahaa, mitä mä en ees koskaan tekis edes kännissä... Mutta kun Kauris suuttuu, niin se tekee kaikkee sellasta mikä "vahingoittais" niin henkisesti kuin fyysisestikin sitä sen suututtaja... Itselläni on myös isosisko joka on Oinas ja se sai mut suuttumaan ja mä sitten rupesin raapii ja puree sitä(joskus pienenä) sillä on vieläkin jalassa arvet kun mä purin sitä ja kävessä ja selässä kun mä raavein... (pikkuinen tiikeri vaan ei se mitään) Kaurista EI kannata suututtaa ilman mitään suojavarusteita!!!!

        omien kokemuksien perusteella sanoisin että pahimmat suuttujat on oinas ja kauris!


      • neitsyt

        hyvä huomio! neitsyt on myös suuttuessaan aika kamala, ja kun vielä avaa sanaisen arkkunsa, niin sieltä sitten pesee! kyllä saan mieheni ojennukseen, silmistä joskus näen että hän todella on pelästynyt :)) mutta huomionarvoinen on toki sekin seikka että mulla on pluto yhtymässä aurinkoon kera uranuksen, että räiskis ja pam pam kun hermot menee. siiviilissä oon aika cool, mutta lähipiiri (kotiväki) tietää mikä ruutitynnyri toisinaan olen, omat vanhemmatkaan tuskin voisivat kuvitellakaan..


      • Vesielävä
        kauris-leidi kirjoitti:

        mun kokemuksen mukaan kun on tuo veikeä pikkusisko joka on Kauris, niin mä suututin sen kerran, ensinnäkin, sitä on tosi vaikea saada suuttumaan mut sitten kun se suuttui, niin APUAA!! Me asuttiin just kivasti rivitalossa, ja se rupes kiljumaan ja rikkomaan astioita ja se tiputti semmosen 300 euron kristallikruunun katosta. Kiva... Sitä olikin kiva ruveta selittelee vanhemmille...
        Ja kun itsekin suutun, niin mä teen sellasta ja niin ilkeetä ja pahaa, mitä mä en ees koskaan tekis edes kännissä... Mutta kun Kauris suuttuu, niin se tekee kaikkee sellasta mikä "vahingoittais" niin henkisesti kuin fyysisestikin sitä sen suututtaja... Itselläni on myös isosisko joka on Oinas ja se sai mut suuttumaan ja mä sitten rupesin raapii ja puree sitä(joskus pienenä) sillä on vieläkin jalassa arvet kun mä purin sitä ja kävessä ja selässä kun mä raavein... (pikkuinen tiikeri vaan ei se mitään) Kaurista EI kannata suututtaa ilman mitään suojavarusteita!!!!

        mukaan 2 Kaurissiskoani muuttuvat jäisen teräviksi ja loogisiksi silloin harvoin, kun suuttuvat tosissaan.
        Jähmettyvät paikoilleen, katse muuttuu kivestä veistetyksi, minkä jälkeen suusta tulee
        harkitun ytimekästä tekstiä, joka osuu prikulleen siihen, mihin on tarkoitettu.
        Ja jos joskus astia on lentänyt, niin he näyttävät kuohuksissaankin pystyvän valitsemaan rikottavaksi sellaisen esineen, jonka menetyksestä ei kovin suurta taloudellista tappiota synny.


      • ???

        kaksonen on hirvee ku se suuttuu.. tai jos sitä itteesä ärsyttää joku,se ei välitä muista ja purkaa sen muihin.. sit sille on tärkeintä,et se ite selvii hengissä.. se valehtelee päin naamaa, kuhan se ite on turvassa.. se on tosi ärsyttävää.. valehtelun se kyllä osaa..! ja esittämisen.. puhun vaan omasta kokemuksesta.. en usko et kaikki kaksoset on samanlaisia.. ei horoskooppi sitä tee...


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        kaksonen on hirvee ku se suuttuu.. tai jos sitä itteesä ärsyttää joku,se ei välitä muista ja purkaa sen muihin.. sit sille on tärkeintä,et se ite selvii hengissä.. se valehtelee päin naamaa, kuhan se ite on turvassa.. se on tosi ärsyttävää.. valehtelun se kyllä osaa..! ja esittämisen.. puhun vaan omasta kokemuksesta.. en usko et kaikki kaksoset on samanlaisia.. ei horoskooppi sitä tee...

        Oon siis leijona ja joo tää on totta itellä oli ei ole enää kaksonen parhaana kaverina viikko sitte ku on tollane riidassa se vaan kertoo mitä väärää muut on tehny mutta ei kerro mitä hän on tehnyt.


    • Mimma

      Kyllä, kyllä! Kuten muutkin ovat vastauksissa kertoneet, on skorppioni raivostuessaan lähes tappokone. Tämä hurja merkki sattaa mennä julmuudessa jopa äärimmäisyyksiin, etenkin kostonhimoisena. Kiehahtelevan luonteenlaatunsa vuoksi skorpionin aggressio voi nousta sekunnin murto-osassa ja se saattaa sumentaa hetekesi kaiken arviointikyvyn arvaamattomin seurauksin. Fyysinen väkivalta on skorppionille myös hyvin tyypillistä ja raakuus, joka ilmenee murhaavana etenkin hyvin suunniteluuissa kostosuunnitelmissa saa monen selkäpiin karmimaan.

      • .hi

        Tuttua tekstiä ainakin mitä mä oon huomannu muutamalla tuntemallani henkilöllä tuo Skorpionin vaikutus.

        Yhellä tapauksella on Mars Skorpionissa ja sille käy just noin, kun se suuttuu eli hyvin äkkiä sillä järki katoaa taas toinen jolla on nouseva Skorpioni ni se onki sit oppinu hillitsemään ittensä suuttuessaan, mutta tosin molemmat on äärimmäisen kostonhimosia.


    • miina**

      KAKSONEN !! Kukaan muu ei ole niin kamala hullu raivoaja riehuja, joka pistää kaiken paskaks kun suuttuu, on väkivaltainen ja hermostuu vielä tosi helposti.

    • heii

      Mun kokemuksella Jousimies, Rapu, Oinas ja Vaaka

      Ainaki noi Jousimies ja Vaaka on melko temperamenttisiä suuttuessaan melkein aina suuttuessaan meinaavat lyödä. Sit toi Oinas ja Rapu nyt on melko rauhallisia et ne ei pienestä suutu, mut jos niillä pinna palaa ni alkaa tavarat särkyä hyvin äkkiä ja pahimmassa tapauksessa nyrkki heilahtaa.

    • kaikista pelottavin

      mutta minä olenkin skorpioni! :)

    • killikaniini

      Minun mielsestä vaaka ei suutu millään, häntä saat härnätä kunnolla vähintään kaksi tunti ennenkun hän suuttuu.. Ja sillon kun vaaka todella suuttuu, hän osaa silti näyttää niin suloiselta.. Mutta omien kokemuksien mukaan Kauriit ärähtävät oikein kunnolla jos he suuttuvat.. Kannattaa opetella pitämään suunsu kiinni kauriiden edessä.. (siis ettei ala ärsyttämään) :)

      • Leo

        mulla on pikkusisko joka on vaaka.. ja uskaltaisin olla erimieltä siitä että vaaka olis rauhallinen.. ainakin tämä merkkinsä edustaja suuttuu usein ja silloin räjähtää.. ja tyypillisintä on se että ennen räjähdystä on tosi hiljaista, kuten sanotaan, tyyntä myskyn edellä.. sit vaan PAM! ja ovesta on karmit lähteny ja kaikki rikki menevä on sirpaleina lattialla.. ja tämä tapahtuu HYVIN usein.. eikä tarvii edes ärsyyttää, kun se suuttuu ihan itseensäkin välillä ja raivoaa muille.. ett.. ei niin rauhallinen kuitenkaan.. ;)


    • plaa

      Luonteesta se on kiinni eikä horoskooppimerkistä.

    • v.mäinen

      vesimies se ei unoha koskaan!

    • Volcanowoman

      Tulimerkkien edustajat eivät mielestäni loppujen lopuksi osaa olla niin vihaisia kuin voisi kuvitella(oma kokemus).
      Voisin sanoa että minä taidan olla pahin, mutta kukaan ei ole onnekseen vielä pystynyt aiheuttamaan maailman loppua. Tiedän kuitenkin, että jos joku joskus pystyy suututtamaan minut perin pohjin niin minulta menee kyllä kaikki kontrolli ja inhimillisyys täysin. Olen skorpioni.

      • Anonyymi

        Sama ja miten vaikeaa on pyytää anteeksi.


    • mirrau

      Mikä aihe! =)

      Olen itse leijona ja suuttuessani raivoava dramaatikko. Marisen, valitan, syytän ja mesoan. Lyön kättä pöytään ja narskuttelen hampaitani pahimmillani. Seuraavana päivänä olen unohtanut kaiken, häpeän itseäni ja haluan pyytää kaikilta anteeksi. Yleensä yritän sovintoa heti mahdollisimman pian, jos riidan on aloitanut toinen osapuoli. Jotkut pitävät tätä valheellisena, mutta itse siirtyisin vain mieluiten kohti sovintoa ja suuria juhlia.

      Kalojen kanssa riitelystä ei ikinä tule mitään. En oikein kestä sitä marttyyri-hippastelua. Ei ole todellakaan hauska kinastella ihmisen kanssa, jonka aseena on aina ja iankaikkisesti se, että hänen kimppuunsa hyökätään, hän on viaton, ei toivo kenellekään pahaa, ei puutu kenenkään elämään, ei ohjaile ketään jne. Ihan niin kuin rivienvälistä omien päähänpiinttymien tuputtaminen toiselle ei olisi ohajailua! Mutta, häntä ei saa moittia, kalat ei koskaan toivo kenellekään pahaa...

      Oma veljeni on Skorpioni, samoin isäni, tätini ja kaksi enoani. Kuvaavaa on, että nämä varsin pisteliäät ja ivalliset skorpionisukulaiseni ovat läpi koko elämäni aina riidelleet jonkun sukulaiseni kanssa. Puhevälittömyys se sitten on mukavaa sukulaisuutta!

      Skorpioniveljeni on suuttuessaan todella arvaamaton! Minä ja äiti lähinnä tutistaan kauhusta siinä vaiheessa, kun veljeni loukkaantuu... Äitiparka tosin joutuu kärsimään kahden edestä, jos minä ja veljeni suututaan toisillemme! Onneksi ei enää tarvi riidellä, kun en enää kuuteen vuoteen ole asunut kotona.
      Skorpioni ei ikinä ota takaisin sanojaan, eikä pyydä anteeksi.

      Kaksoset piikittelevät ja käyvät sanasotaa todella rumasti ja ilkeästi. Välillä tuntuu siltä, ettei voi edes varmasti sanoa haluaako Kaksonen edes pitää yllä minkäänlaisia ystävällsiä välejä!

      Härät murjottavat todella itsepäisesti. Sovinnon yrittäminen on turhaakin turhempaa. Jälleen kerran luvassa elinikäistä puhumattomuutta.

      Neitsyet metsästävät ja muistavat toisesta jokaisen pikkurikkeen (kuten sanomalehti, joka on jätetty puoliksiluettuna keskelle keittiön pöytää, väärintaitellut sukat jne.) ja suuttuessaan jostain asiasta vetävät esiin "rikoslistansa". Voi kuinka hauskaa tulla vainotuksi sanomalehdistä, jotka on unohdettu kaksi kuukautta sitten!8) Omia rikkeitään Neitsyt ei takuulla huomaa, ehei, hän on maailman tunnollisin ihminen, ei koskaan jätä tiskivuoroaan väliin tai likaisia vaatteitaan lattialle! Neitsyt tietääa aina mitä muut tekevät väärin ja mitä muiden tulisi tehdä.

      Vaa'at saattavat suuttuneinakin esittää, että kaikki "on ihan jees" sievästi hymyillen. Ota siitä sitten selvää, mitä todella ajattelevat, haluavatko sopia tai voivatko antaa toiselle anteeksi!

      Oinas-miehet raivoavat! Tulta ja tappuraa ja äijämäistä uhoamista! Eikä tietoakaan anteeksipyynnöistä tai -antamisesta, ainakaan heidän osaltaan. Ehei, Oinas on aina oikeassa ja toinen osapuoli maailma suurin vihollinen, täysin moraaliton ja kaikin puolin huono ihminen. Suuttuessaan Oinas ei todellakaan näe oman napansa ulkopuolelle. Lepyttelyssä menee ikuisuus, eikä Oinas takuulla myönnä tehneensä/sanoneensa mitään törkeää, vaikka olisi itse sattunutkin riidan aloittamaan.

      Vesimies karkaa toiseen huoneeseen tai ulos ovesta heti riidan alkaessa. Sovitteluun menee sitäkin pidempi aika.. Suuttuessaan ja loukkaantuessaan Vesimies saattaa tosin tehdä aivan uskomattomia ja täysin ennalta-arvaamattomia temppuja ja pitkittää riitelyä parhaansa mukaan! Sanasotaa saattaa hyvin seurata seuraavanakin päivänä, vaikka toinen osapuoli on jo taipunut sovintoon.

      Vesimiehen satunnaisen tahditon käytös ja ajattelemattomat sanat loukkaavat herkimpiä helposti. Kokilta ei aina kannata kysyä: "Käytitkö pakastevihanneksia kastikkeeseen?", vaikka sattuisi olemaan kuinka uteliaalla tuulella ;)

      • Anonyymi

        Mä oon kala, ja oon ihan erilainen mitä tässäkin lukee, luonteesta se on, ei horoskoopista


    • .........

      Pelottavimmat raivoajat ovat skorpioni ja oinas.

    • neitsyt

      No ainakin minä itse,neitsytnainen.
      Hermot palaa tosi äkkiä ja siinä sitten kaikki
      räjähtää..
      En kuitenkaan antas sitä luonteenpiirrettä itsestäni pois,auttanut minut pulasta monta,monta
      kertaa.

    • Omia kokemuksiani

      Ehdottomasti härkä.. Ei väliä onko mies, tai nainen.. Pitkäpinna, mutta suuttuessaan kauhea.. Pitkävihainen ja mies voi olla jopa agressiivinen.. Skorpiooni jos hän tuntee jäävänsä toiseksi.. Ei kestä sitä.. Lisäksi oinasta ei kannata ärsyttää.. tunnen yhden oinasnaisen ja suuttuessaan tosi paha.. Ei katso onko edessä mies, vai nainen.. ylpeä merkki joka haluaa olla aina paras ja jos joku uhkaa niin johan tietää oinaan tavanneensa..

    • Anonyymi

      Varmaan Vesimies. Ei ehkä todennäköisesti raivoa päin naama mutta on pitkävihainen.

      Jos suututat Vesimiehen niin keksii mitä mielikuvituksellisimpia tapoja kostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe