Kokemuksia Vuosaaren terveysasema

Anonyymi-ap

Toimiiko palvelut muilla ?

11

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuosaaren terveysasema on irvikuva alan toiminnasta. Työilmapiiri huokuu välinpitämättömyyttä ja asiakkaita väheksyvää asennetta. Tyly käytös on erityisen korostunutta nimenomaan hoitajien työssä. Kyllä häpeäisin jos olisin näiden epäasiallisten terveydenhoidon ammattilaisten esihenkilö. Onneksi Suomessa saa vapaasti valita oman terveysasemansa.

• Anonyymi

Osuit oikeaan todellinen irvikuva!käsittämätöntä ns.lääkärien valehtelua ja vähättelyä asiakkaalle.syynä varmaan ammattitaitosuuden puute ja pätemisen halu:minä tässä poistan sinulta lääkkeet ,jos et ota näitä mitä minä ns.lääkärinä sinulle määrään...jeps!

• Anonyymi

Ei!!!

• Anonyymi

Välinpitämätön ja tyly palvelu. Erittäin huono tämä Vuosaaren terveysasema ja lääkäriaikoja ei saa. Potilaita istutetaan odottamassa tunti tolkulla. Omahoitaja ei kuuntele, saatika hoida mitään asiaa loppuun asti. Lääkäri ei myöskään hoida yhtään asiaa loppuun asti, jos satut nyt edes lääkärille pääsemään.. Luvataan hoitaa ja mitään ei tapahdu. Ihan hyytävää toimintaa.

• Anonyymi

Asiat eivät etene Vuosaaren terveysasemalla. Pitkittyneen vaivan vuoksi otin yhteyttä OmaOloon.
      Sain niitä neuvoja, joita olin kokeillut. "Keskustelu" katkaistiin saman tien. Ei mitään apua!
      Jouduin turvautumaan yksityiseen lääkäriasemaan, jossa lääkäri määräsi minulle tietyn labrakokeen terveysasemalla. Sieltä piti saada lähete labraan.
      Otin yhteyttä Maisaan ja pyysin lähetettä. Muutaman päivän kuluttua sain viestin, että minulle on uusi viesti Maisassa. Luulin saaneeni labralähetteen. Mutta viesti olikin vain huonolla suomenkielellä kirjoitettu ilmoitus että asia on lähetetty tiimilääkärille. Odottelin turhaan kaksi viikkoa, otin uudelleen yhteyttä, ja nyt olen taas odotellut pari viikkoa eikä mitään ole tapahtunut.
      Mikä tiimi tämä on olevinaan?? Yhteys tiimin jäsenten välillä ei toimi?? Käsittämätöntä...

• Anonyymi

tuttua on. Siellä on töissä kummallista sakkia, lääkäreiden kieli- ja ammattitaito kyseenalainen. Huonosti suomea sönköttävä ja missä lienee suorittanut lääkärinkoulutuksensa? Suomalaislääkäreistä pula niinpä tänne otetaan ties mitä sakkia hommiin.

• Anonyymi

Ihmisiä istutetaan tunteja. Mikään asia ei etene. Asioita ei hoideta loppuun asti. Onnenpyörä arpoo numeroita randomisti. Vaikka saisit saisit hoitoa ei ole varmaa että asiasi hoidetaan, vaan huomaat pian joutuvasi tulemaan uudestaan. Tuntikausien odotus.

• Anonyymi

Vuosaaren arvauskeskuksessa toimii vaan vessa. Mikään muu palvelu ei sitten toimikaan! Tervetuloa viihtymään!!!!

• Anonyymi

Huono palvelu vaan jatkuu ja sain tänään tylyn puhelun. HOITAJAT VAIHTOON NYT!!!

• Anonyymi

Hoitajien etnisen taustan takia, Vuosaaren terveysasemalla väheksytään ja vihataan suomalaisia ja sen kyllä kuulee ja jokainen voi asian itsekin palvelun laadusta päätellä.

• Anonyymi00016

Täytyy sanoa,minä kyllä olen tosi tyytyväinen palveluun,tänään viimeksi,
      Oli erittäin ystävällinen henkilö,joka soitti,kun jätin soittopyynnön.

Aina olen saanut hyvää palvelua,ja lääkärille ajan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe