Kokemuksia Vuosaaren terveysasema

Anonyymi-ap

Toimiiko palvelut muilla ?

8

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuosaaren terveysasema on irvikuva alan toiminnasta. Työilmapiiri huokuu välinpitämättömyyttä ja asiakkaita väheksyvää asennetta. Tyly käytös on erityisen korostunutta nimenomaan hoitajien työssä. Kyllä häpeäisin jos olisin näiden epäasiallisten terveydenhoidon ammattilaisten esihenkilö. Onneksi Suomessa saa vapaasti valita oman terveysasemansa.

• Anonyymi

Osuit oikeaan todellinen irvikuva!käsittämätöntä ns.lääkärien valehtelua ja vähättelyä asiakkaalle.syynä varmaan ammattitaitosuuden puute ja pätemisen halu:minä tässä poistan sinulta lääkkeet ,jos et ota näitä mitä minä ns.lääkärinä sinulle määrään...jeps!

• Anonyymi

Ei!!!

• Anonyymi

Välinpitämätön ja tyly palvelu. Erittäin huono tämä Vuosaaren terveysasema ja lääkäriaikoja ei saa. Potilaita istutetaan odottamassa tunti tolkulla. Omahoitaja ei kuuntele, saatika hoida mitään asiaa loppuun asti. Lääkäri ei myöskään hoida yhtään asiaa loppuun asti, jos satut nyt edes lääkärille pääsemään.. Luvataan hoitaa ja mitään ei tapahdu. Ihan hyytävää toimintaa.

• Anonyymi

Asiat eivät etene Vuosaaren terveysasemalla. Pitkittyneen vaivan vuoksi otin yhteyttä OmaOloon.
      Sain niitä neuvoja, joita olin kokeillut. "Keskustelu" katkaistiin saman tien. Ei mitään apua!
      Jouduin turvautumaan yksityiseen lääkäriasemaan, jossa lääkäri määräsi minulle tietyn labrakokeen terveysasemalla. Sieltä piti saada lähete labraan.
      Otin yhteyttä Maisaan ja pyysin lähetettä. Muutaman päivän kuluttua sain viestin, että minulle on uusi viesti Maisassa. Luulin saaneeni labralähetteen. Mutta viesti olikin vain huonolla suomenkielellä kirjoitettu ilmoitus että asia on lähetetty tiimilääkärille. Odottelin turhaan kaksi viikkoa, otin uudelleen yhteyttä, ja nyt olen taas odotellut pari viikkoa eikä mitään ole tapahtunut.
      Mikä tiimi tämä on olevinaan?? Yhteys tiimin jäsenten välillä ei toimi?? Käsittämätöntä...

• Anonyymi

tuttua on. Siellä on töissä kummallista sakkia, lääkäreiden kieli- ja ammattitaito kyseenalainen. Huonosti suomea sönköttävä ja missä lienee suorittanut lääkärinkoulutuksensa? Suomalaislääkäreistä pula niinpä tänne otetaan ties mitä sakkia hommiin.

• Anonyymi

Ihmisiä istutetaan tunteja. Mikään asia ei etene. Asioita ei hoideta loppuun asti. Onnenpyörä arpoo numeroita randomisti. Vaikka saisit saisit hoitoa ei ole varmaa että asiasi hoidetaan, vaan huomaat pian joutuvasi tulemaan uudestaan. Tuntikausien odotus.

• Anonyymi

Vuosaaren arvauskeskuksessa toimii vaan vessa. Mikään muu palvelu ei sitten toimikaan! Tervetuloa viihtymään!!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      134
      10627
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5110
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      44
      2322
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2135
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2023
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1101
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe