Olin jo ajatellut, että yhteys on katkennut. Se, mikä ennen oli vahvaa ja syvää, olisi hävinnyt, koska emme arjessa enää näe. Mutta ei: näin, tunsin, aistin tänään vain sinut. Merkillisellä tavalla olimme taas hetkessä toistemme peilikuvat, puolikkaat - nyt uudella tavalla, entistä syvällisemmälläkö? Askelen lähempänä yhteistä, vai onko se edelleen mahdotonta? En tiedä.
Katseemme kohtasivat, ja jaoimme yhteisen hymyn, joka valaisi molempien kasvot.
Puolikkaalleni
41
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Ne sen tekevät, ne pienet hetket.
- Anonyymi
Ompa erityistä. Miksi ette sitten keskustele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa erityistä. Miksi ette sitten keskustele?
Luulen, että jo pato murtuisi, sen jälkeen kaikki olisi hallitsematonta. Se on samalla ihanaa ja upeaa mutta myös pelottavaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18272590
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Uutta putkessa, sitä tikulla joka menneitä.
- Anonyymi
Tiedät ettei aloitus voi olla sinulle. Miksi kommentoit tuollaisia silti. Johan sulle naapuritkin nauraa kun jäät kiinni. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät ettei aloitus voi olla sinulle. Miksi kommentoit tuollaisia silti. Johan sulle naapuritkin nauraa kun jäät kiinni. sivusta
En löytänyt edes etäisiä viitteitä asiayhteyksien välillä. Yleensä kaikki vaikenee ikäviä asioita kuoliaaksi siinä vaiheessa kun leukojen louskutus on poikinut lievästi sanottuna hölmön olon. Joillain ei ole muuta kuin ns luotettavuutensa
- Anonyymi
Milloin?
Meinasin kysyä.
Mutta no joo.
Pelkäsinkin jo pahinta joskus vissiin aamun tunteina.
Mutta , eipä vain.
Jä----rjissäänhän me , kai?- Anonyymi
Vastaavanlainen tilanne sivusta. Ehkä se käy järkeen sitten lopulta. 😊
- Anonyymi
No en kyllä tiedä, onko tässä järkeä ollut vuosiin. Tiesin, tiedän, että on olemassa ihminen, jonka kanssa löydän tason, jota en kenenkään muun kanssa ole nähnyt. Mutta yhtälössä on toistaiseksi ollut komponentti mahdoton. Pysyykö silloin järjissään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä tiedä, onko tässä järkeä ollut vuosiin. Tiesin, tiedän, että on olemassa ihminen, jonka kanssa löydän tason, jota en kenenkään muun kanssa ole nähnyt. Mutta yhtälössä on toistaiseksi ollut komponentti mahdoton. Pysyykö silloin järjissään?
sama tunne😞eli samassa tasossa😘❤️
- Anonyymi
Olet vieläkin ykköseni Höpsö!
- Anonyymi
Uskalla nyt...Haluan vain Sinut
- Anonyymi
Laita sinä :)
- Anonyymi
Mä en ollut tänään missään en oo nähny ketään kipeenä makaan sisällä🥺😢
- Anonyymi
Miten sulla aina kyynel silmässä ja viikonloppukin alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla aina kyynel silmässä ja viikonloppukin alkoi.
Koska mies tykkää performoida naispersooniaan todella tuntheellisiksi🧐
- Anonyymi
Jotkut sentään näkee toisiaan
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Samaa meinasin kirjoittaa, mutta hyvä, jos edes joku näkee kaivattuaan.
Komppaan myös teitä.
- Anonyymi
Hymy. Koronakesä.
- Anonyymi
Pyh. Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Näin tunnen puolikastani kohtaan joka on peilikuvani. Samaa kuvaa mutta täysi vastakohta. Vuosia on mennyt mutta olen lähempänä kuin ehkä tiedät. Oudoin asia joka on tielleni koskaan sattunut, löytää kadonnut jota ei tiennyt koskaan löytävänsä ja sitten hiipua jonnekin tuhkaan ja syntyä uudelleen. Koko ajan miettien sinua.Paras ystäväni.
- Anonyymi
Samoin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä.
Jatkan.Vastakohta esim.Hän herää minä laitan nukkumaan.Hän on iloinen ,minä surullinen samaan aikaan.
Hän rakastaa materiaa,minä en.Hän harkitsee pitkään ,minä impul5siivinen.jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan.Vastakohta esim.Hän herää minä laitan nukkumaan.Hän on iloinen ,minä surullinen samaan aikaan.
Hän rakastaa materiaa,minä en.Hän harkitsee pitkään ,minä impul5siivinen.jne.Sinun yksinkirjoittelevan miehen ns ihmistuntemus on vähä teknokraattisen oloista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän rakastaa materiaa,minä en.Hän harkitsee pitkään ,minä impul5siivinen.jne.No ei hän nyt niin kamalasti sitä materiaa rakasta, vaikka siitä ehkä sellaisen kuvan voi saada.
- Anonyymi
Ap älä vaan perkele sano olevasi semmoinen
Puhelinta tuijottava ...
keskustelua ja kohtaamista kaihtava nyky nolo joka hoitaa kaiken puhelimen viestein .🤣🙈
(Kuvitelkaa miellä kaks nykynoloa pimeässä sohvan molemmmissa päissä .
Mitää ne ei puhu mutta molemat tuijottaa puhelinta
Ja sielä sitte käydään kaikki keskustelu
Puhelimista on tullu suhteen 3 osapuoli )
Nyt itseä niskasta kiinni.
Puhelin pois ja keskustelua sen rakkaan kanssa
Aitoa kohtaamista ja känssakäynitiä kiitos .. - Anonyymi
Omalla kohdallani sanoisin toiselle.. ei se koskaan katkea.. olet kuin magneetti, joka vetää minua puoleensa..
- Anonyymi
Muistan tuon kohtaamisen kuin eilisen päivän, en unohda sitä koskaan, niin erikoista se oli, en nähnyt kuin sinut ja sinun silmäsi, hukuin niihin, kaikki muu hävisi ympäriltä, olimme vain me 2.
- Anonyymi
Oliko syksy -22 vai Kevät -23?
- Anonyymi
Siinä hetkessä kaikki muu hävisi ja olimme vain me kaksi. Tunsin kuinka sydämeni aukesi kuin kukka ja kun heräsimme kumpikin oli vähän pökkerössä ja ympärillämme oli kymmenittäin ihmisiä joita en edes huomannut siihen tulleen. Olit siinä uneni, ystäväni, sieluni. Olet joka päivä mun sydämessä, tuli mitä vain. Kiitos että olet vaikka ollaan kaukana mutta niin lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä hetkessä kaikki muu hävisi ja olimme vain me kaksi. Tunsin kuinka sydämeni aukesi kuin kukka ja kun heräsimme kumpikin oli vähän pökkerössä ja ympärillämme oli kymmenittäin ihmisiä joita en edes huomannut siihen tulleen. Olit siinä uneni, ystäväni, sieluni. Olet joka päivä mun sydämessä, tuli mitä vain. Kiitos että olet vaikka ollaan kaukana mutta niin lähellä.
Juuri tuolta se tuntui. Vaikka ympärillä oli paljon ihmisiä, yhtäkkiä, hetken aikaa oli vain me kaksi: katse, yhteys, kaiken valaiseva jaettu hymy. Vaikka mahdoton pysyisi jatkossakin mahdottomana, muistan aina hymyn. Tuskin kukaan muu tulee ikinä olemaan minulle mitään, koska olen kohdannut hänet, ja paradoksaalista kyllä häntä en taida saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko syksy -22 vai Kevät -23?
Kyllä se oli -22 vielä silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuolta se tuntui. Vaikka ympärillä oli paljon ihmisiä, yhtäkkiä, hetken aikaa oli vain me kaksi: katse, yhteys, kaiken valaiseva jaettu hymy. Vaikka mahdoton pysyisi jatkossakin mahdottomana, muistan aina hymyn. Tuskin kukaan muu tulee ikinä olemaan minulle mitään, koska olen kohdannut hänet, ja paradoksaalista kyllä häntä en taida saada.
Älä ole niin varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole niin varma.
Siitä, että olen tulkinnut yhteyden oikein vai siitä, etten voi häntä ikinä saada?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä, että olen tulkinnut yhteyden oikein vai siitä, etten voi häntä ikinä saada?
Siitä ettet voisi häntä ikinä saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei kai lopulta mikään ole mahdotonta, mutta toistaiseksi en kuitenkaan suuresti elättele toiveita. Tiedän vain, etten ketään muuta halua. Hän on minulle se kolmas, salama kirkkaalta taivaalta, juuri se oikea, täydellinen. Ei eka höpsö teinirakkaus, ei se rakkaus joka satutti ja teki minusta minut, vaan se kolmas. Oikee, aito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muka tiedät kuka haluaa tai voi saada kenetkin- oletko niin pessimistinen ja katkera itsesi suhteen?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muka tiedät kuka haluaa tai voi saada kenetkin- oletko niin pessimistinen ja katkera itsesi suhteen?😉
Ja tämä ihan irrallinen lisäys trolliätmin kanssa keskusteluun puolikkaista hubbabubbapallosta ym
- Anonyymi
Voit hyvinkin saada hänet, jos niin paljon hänestä välität.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452