Isoin valhe koskaan vai brändäyksen suurin saavutus?
Aika sama asia?
Jos totta niin miksi vaarallisin maa naisille Euroopassa ja valtava huumeongelma?
Valtava määrä tuhottua mielenterveyttä?
En minä ainakaan ole onnellinen täällä, päinvastoin.
Maailman onnellisin maa?
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan epäsuora valhe.
Suomi on maailman onnellisin kansa ( kun muistaa ottaa lääkkeet) - Anonyymi
En itsekkään aina ole uskonut tätä väitettä, mutta samalla olen valittaessani aina unohtanut, että meillä on täällä aika moni asia aika hyvällä tolalla, esimerkiksi se sosiaaliturva, että olen ylipäätään elossa ja valittamassa.
- Anonyymi
Kyllä Suomi on hyvä maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Suomi on hyvä maa
Monessakin asiassa hyvä, mutta epäkohtiakin on.
Osa kansasta voi huonosti, päihteiden/huumeiden käyttö on kasvava ongelma. Mistä johtuu? Ihmiset, jotka huumeisiinkin sortuvat, eivät voi hyvin, jokin elämässä ahdistaa.
Ay-liikkeet ja hallitus on tukkanuottasilla, työntekijöiden etuja ollaan ajamassa alas, valtavia leikkauksia odotellaan. Niistä tulee kärsimään eniten jo ennestään heikommassa asemassa olevat.
Tavallaan ei ole ihme, että osa kansasta ei ole todellakaan onnellisia.
Onnellisuus on aika laaja käsite, sisältää kaikenlaisia juttuja, ei ainoastaan sitä, meneekö yleisesti hyvin tai huonosti.
Onni ja onnellisuus voi tulla hyvinkin pienistä asioista, ei sen tarvitse olla jotain suurta, jota pitäisi kovasti tavoitella.
Tuskin pystyy olemaan kovinkaan onnellinen, jos jatkuvasti vain haaveilee ja tavoittelee onnea ja onnellisuutta. Se voi tuottaa jonkinlaista pettymyksen tunnetta, kun asiat eivät menekään ihan niin kuin itse haluaisi.
Omasta mielestänikin ehkä vähän liikaa hehkutetaan tuota onnellisuutta. Kolikossa on aina kaksi puolta.
- Anonyymi
Valhe
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983