On vaikeaa olla haavoittuva ja se että ymmärtää olevansa haavoittunut, epävarmuus kelpaamisesta ja siitä että hyväksyisi että kyllä joku on vielä jossain hyväksyy sellaisena kun on. Teen töitä hikisenä jotta saisin vielä kokea rakkautta ja sallia että voisin vielä joskus kokea ihastumisen tunteita. Hyvin vaikeaa se toistaiseksi on, hyvin vaikeaa. Se että joku kiinnostuu niin en ajattelisi heti kaikkea että ei tuo voi olla tosissaan. Kun on rikkoutunut monta kertaa tunne elämässä niin siitä on vaikea päästä ylöspäin ilman tuskaisaa työtä. Jos vaan jonain päivänä menisikin ihan vastakkaiseen suuntaan mitä ajatus huutaa että et kuitenkaan onnistu ja olet epäviehättävä.
Ehkä nyt unille mentäessä näen hyviä unia hyvistä kokemuksista, siitä se lähtee pienin askelin.
Yksinpuhelua vain yöhön
6
314
Vastaukset
Minä uskon myös, että on vaikeaa olla haavoittuva ja olen kokenutkin sen. Mieli on kummallinen, kun se koko ajan hokee, että ei tuo hyvä asia voi olla minulle. Muita on paljon helpompi kannustaa, mutta omalla kohdalla epäusko valtaa mielen. Voimia sinulle taistelussasi.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Its yöni nukun ihan hyvin yksin.Syy hyviin unenlaihoihini on en haaveile miehiä tai ex.ää.Kun suhde poikki pitää jatkaa elämää.Hyvät unenlahjat saa kun on itsensä ja ympäristön kanssa sujut.Otaa haltuun kellon ajan.eikä öitä valvo.Helpoa,ruoka,uni rytmi ja ulkoilua päivtäin joka säällä.Ihmisiä tapaa tosi elämässä,ei netissä oikeita suhteita luoda,ei eds ystävyttä.Jos juot,lopeta se kuin tupakointi ja kunigas alko suo valvotta. Nyky muoti on raitius ja ilman tupakka eläminen.Terv.köyhä mutta ei onneton.
- Anonyymi
Saa alkoholia juoda terveydeksi.
- Anonyymi
Pienet askeleet voi johtaa hitaasti johonkin suurempaan. Otat vain oikean suunnan niin olen vastassa..
- Anonyymi
Kannattaa olla siin mieles tunteeton, et joutava slandeeraus ei osu ja osaa pistää paljon paremmaksi, uliseva ätmi ja muut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun233069SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers72665SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059