Kokemuksia p-paikoilta

Anonyymi-ap

Itse rekkamiehenä saanut muutaman kerron vanhempaa miestä, mutta käykö nuoria esim ylitaro tai janakkalan p-paikoilla?

123

5050

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinasin lähtee tunnin päästä Janakkalan P- paikalle jos imettävää löytyis. M 56v

      • Anonyymi

        JKL lähellä imisin 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JKL lähellä imisin 66v

        Kyllä tekis mieli imee oon Hämeenlinnassa. M 60v


      • Anonyymi

        Perjantai kyllä imettäjiä löytyy varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai kyllä imettäjiä löytyy varmaan.

        Tunnin päästä P.. paikalla mulla siisti kalu 17cm paksuhko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JKL lähellä imisin 66v

        Mihin tulisin? Olen biukm, ajeltu ja terve. Kävis to ja pe päiväaikaan. Ikäkin sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tulisin? Olen biukm, ajeltu ja terve. Kävis to ja pe päiväaikaan. Ikäkin sattuu

        Olisitpa Hämeenlinnassa imisin mielellään. Bi ukm 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tulisin? Olen biukm, ajeltu ja terve. Kävis to ja pe päiväaikaan. Ikäkin sattuu

        Tavattas vaik Taulumäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavattas vaik Taulumäki

        Mihin aikaan sulle kävis to tai pe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan sulle kävis to tai pe

        kahden aikoihin sun ikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kahden aikoihin sun ikä

        Kahden aikaan pe käy. 69v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikaan pe käy. 69v

        OK. mitenkähän löydetään toisemme jos muitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JKL lähellä imisin 66v

        Missä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä..?

        Taulumäki 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnin päästä P.. paikalla mulla siisti kalu 17cm paksuhko.

        voi kun sais suuhunsa ja vielä peppuun koko just


    • Anonyymi

      Kyllä ylistarosta löytyy pitää vain hetken odotella.koska ajelet siitä yleensä ohi.

    • Anonyymi

      Tänään voin tulla ylistaroon.voin ottaa naisenkin mukaan ainakin katseleen.ikä meillä 30 molemmin puolin.

    • Anonyymi

      Voisin tulla ylistaroon myös onko tänään ketään vai olisiko huominen?

    • Onko teissä rahtareissa, BTM mielistä ja vielä ok-vartaloista että kasvot miellyttävän näköistä.. joka vois ottaa ehkäpä hyttiin mukaan pidempään matkaan... Ehkäpä myös vapailla ollessa tapailla...

    • Anonyymi

      Jokunen vuosi sitten olin vaimoni ja kavereiden kanssa baarissa, tuli pientä kiistaa ja sanoin lähteväni kotiin päin. Oli nälkä niin menin lähellä olevaan ABC asemalle yöpalalle, siihen tuli samaan aikaan hyvävartaloinen rahtari poika syömään, puheltiin kassalle mennessä ja istuttiin samaan pöytään. Syötyämme mentiin ulos röökille ja hän pyysi mua rekan nuppiinsa.
      Nupissa ruvettiin samantien suutelemaan ja kopeloimaan toistemme kaluja, vaatteet veks ja olihan nuorella rekkapenalla hyvä ja lihaksikas vartalo. Otin häneltä suihin ja työnsin sormeni hänen pyllyynsä hän koveni entisestään suvussani, toista sormea sisään lykätessäni hän jo rupesi äänelemään siihen malliin että laukeaminen oli lähellä, sanoin hänelle että antaa tulla suuhun kaikki. Siinä makasin kulli suussa, pari sormea rahtarin perseeseen työntäneenä, huomaten kovan kullin sykkeen suussani ja sen sperman purkautuva voimalla suuhuni.
      Sain spermat nieltyä ja hän istuutui kivi kovana seisovan kaluni päälle ja ratsasti kyrvälläni, kauaa en kestänyt kun laukesin voimalla hänen pyllyynsä. Olihan erinlainen illan loppu, siitä taksia tilaamaan ja kohti kotia. Muija ei vielä ollut kotona niin otin suihkun ja menin nukkumaan, siinä kun muistelin juuri tapahtunutta niin kaluni koveni ja oli pakko vielä runkata spermat kanalle.

    • Anonyymi

      Janakkalassa tänään alku illasta imisin tyhjäksi pallit, luotto 100% toteuta haaveesi terve vanhempi mies. M 60v

      • Anonyymi

        Sunnuntaina oisko suuta saatavilla. M 59v


    • Anonyymi

      Olisko ylistaroon tulijoita tänään.aurinko jo pilkistää j a kesää tekee.

      • Anonyymi

        tänään tulen ylistaron parkki paikalle runkkailemaan tuleeko muita


    • Anonyymi

      Eikö nainen kelpaa imemään.

      • Kelpaa, harvemmin naisia on missään halukkaana imemään...


      • Anonyymi
        Ukm.Hml kirjoitti:

        Kelpaa, harvemmin naisia on missään halukkaana imemään...

        Totta harvoin naiset lähtee autoon imee.
        Tänne vaan viestii imen hyvin. Ukm 62v


      • Anonyymi

        Naisista on vaan haittaa. Toisena päivänä toista mieltä ja toisena toista. Tosimies imee aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista on vaan haittaa. Toisena päivänä toista mieltä ja toisena toista. Tosimies imee aina!

        Todellakin naisille merkkaa ulkonäkö liikaa, itse imen näköön ja kokoon sekä ikään katsomatta. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin naisille merkkaa ulkonäkö liikaa, itse imen näköön ja kokoon sekä ikään katsomatta. M 62v

        Vaimolleni ei ulkonäöllä ole muuta väliä kunhan on puhdas ja siististi pukeutunut. Ja ei tarkota mitään pukumiestä vaan ei nyt tule paikalle jossain likaisissa työvaatteissa.


      • Anonyymi

        Kommentteja lukiessa tuli myös minulle mieleen, että missä on rekkamiehet, jotka haluavat naisen imemään. Joskus täällä oli sellainenkin viestiketju, jossa rekkamiehet kyseli naisten perään. Itseä kiinnostaisi käväistä rekan nupissa.
        -NaineN48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentteja lukiessa tuli myös minulle mieleen, että missä on rekkamiehet, jotka haluavat naisen imemään. Joskus täällä oli sellainenkin viestiketju, jossa rekkamiehet kyseli naisten perään. Itseä kiinnostaisi käväistä rekan nupissa.
        -NaineN48

        Missä päin nainen 48 olisi.voitaisiin ehkä jotain keksiä (pulmaasi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta harvoin naiset lähtee autoon imee.
        Tänne vaan viestii imen hyvin. Ukm 62v

        Huomenna antaisin hyvän suuhoidon terveelle miehelle, ilman kiirettä autossa saat laueta suuhuni. M 60v Ps. Sovitaan täällä aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentteja lukiessa tuli myös minulle mieleen, että missä on rekkamiehet, jotka haluavat naisen imemään. Joskus täällä oli sellainenkin viestiketju, jossa rekkamiehet kyseli naisten perään. Itseä kiinnostaisi käväistä rekan nupissa.
        -NaineN48

        Hei ihana nainen48. Olet erittäin tervetullut käymään hytissä. Olen leppoisa 60tä lähestyvä ukm Pirkanmaalta. Olisi mukava tutustua sinuun. Sovitaan tapaaminen ja mennään sinun ehdoilla. Aluksi vaikka jutellen ja katsotaan miten kemiat kohtaa. RM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta harvoin naiset lähtee autoon imee.
        Tänne vaan viestii imen hyvin. Ukm 62v

        Saat imee vaikka heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna antaisin hyvän suuhoidon terveelle miehelle, ilman kiirettä autossa saat laueta suuhuni. M 60v Ps. Sovitaan täällä aika.

        Mmmmm toivonu aina että joku vanhempi mies imis mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihana nainen48. Olet erittäin tervetullut käymään hytissä. Olen leppoisa 60tä lähestyvä ukm Pirkanmaalta. Olisi mukava tutustua sinuun. Sovitaan tapaaminen ja mennään sinun ehdoilla. Aluksi vaikka jutellen ja katsotaan miten kemiat kohtaa. RM

        Ajeletko pitkiäkin matkoja? Olet nimittäin aika kaukana minusta. Millaista naista haluaisit hytissäsi katsella.. ja kenties maistella?
        -NaineN48


    • Anonyymi

      Ollaan mieheni kanssa silloin tällöin käyty levareita kiertämässä.jos ei muuta niin runkannut olen kun mieheni minua nain.

    • Anonyymi

      Kun Mieheni panee minua voin runkata jos joku paikalla sattuisi olla.n.30v

      • Anonyymi

        Miten teihin saisi yhteyttä? Onko teillä esim. Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teihin saisi yhteyttä? Onko teillä esim. Kik?

        Missäpäin itse asustelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin itse asustelet.

        Siis nainen 30v kysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin itse asustelet.

        Pohjois-Savosssa, mutta liikun paljon muuallakin päin suomea varsinkin eteläsuomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Savosssa, mutta liikun paljon muuallakin päin suomea varsinkin eteläsuomessa

        No minä täällä etelä-pohjanmaalla toki joskus reissussa etelässäkin päin mutta harvemmin.n30v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä täällä etelä-pohjanmaalla toki joskus reissussa etelässäkin päin mutta harvemmin.n30v

        Onko sulla kik, niin voidaan jutella rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kik, niin voidaan jutella rauhassa.

        Ei mutta voisin laittaa.n30v


    • Anonyymi

      Muista en tiedä mutta Kuopion ABC asemalla usein tyylikäs trans käy rekkojen hytissä panettamassa itseään!!!Olisko jotain 40-50v ihanan naisellinen ja sopivasti pyöreä lanteinen👍!

    • Anonyymi

      Kyllä levähdyspaikka hommat on nykyään mennyt helpoksi. Ajan ympäri Suomea ja tässä kerrankin nousin autosta tupakalle niin nuori mies ajeli kysymään tarvitsenko tulta ja autoonkin voi tulla poltteleen. Menin autoon ja kohta poika hieromassa ja aukaisi multa housun napit ja itseltä myös.
      Hetki siinä runkattiin toisiamme ja sitten alkoi imemään ja ei mennyt kauan kun laukesin hänelle suuhun. Nuoli kalun viimeiseen tippaan ja kielellä puhdisti sen ja sitten oli minun vuoro. Otin ison kalun suuhun ja ajattelin annan tulla vain kasvoille
      mutta poika tuntui niin nauttivan joten otin koko lastin. Sanoimme kiitos ja moi ja homma sillä selvä. Jatkoin työmatkaa

      • Anonyymi

        Täältäkin voi joskus onnistaa löytää kaverin, tosiasiassa levähdyspaikolla mennään suoraan asiaan. Käyn Janakkalan kohdilla motarin varrella, saanti aina varmaa vakkari kävijöitä useempia. Autosta tartte edes nousta kun toinen ajaa viereen, nyökkäät tuu kyytiin kaveri heti valmis.


    • Anonyymi

      Olen sopinut erään nuoren miehen kanssa että tavataan 1-2 kertaa kuukaudessa. Sovitaan missä tavataan ja käydään hoitamassa suihinotto hommat ja on yleensä semmoinen puolentunnin juttu ja kumpikin on saanut kunnon imut loppuun asti

      • Anonyymi

        Vakkari ois hyvä puolituntia molemmat saa tyhjennettyy paineet.


    • Anonyymi

      Sain imeä poikaa joka oli saanut 2vko aikaisemmin ajokortin. Nuoren miehen kova kalu suussa ja sitä sperman määrää mitä siitä tuli.... upeaa.. Häntä piti hiukan opettaa
      mutta upeasti sain laueta pojan kasvoille. Ei vielä uskaltanut ottaa suuhun mutta ehkäpä myöhemmin jos tavataan

      • Anonyymi

        Wau! Nuoren kulli suussa mikä parempaa...


    • Lahden seudulla ketään liikkeellä??

      • Anonyymi

        Sunnuntaina ajele kärkölään nautitaan autossa. M 61


    • Anonyymi

      Tänään illalla ylistaroon.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­­at pitää ha­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/J3n9P6

    • Anonyymi

      Voin tulla tänään ylistaroon.

    • Anonyymi

      Voitais tänään mieheni kanssa autoilla levareilla etelä-pohjanmaan alueella illalla myöhään.keksitään jotain.

      • Anonyymi

        Pitäkää hauskaa, sekstailu on kaikissa muodoissaan hauskaa. Olisi ihanaa runkata siinä teidän vieressä katsellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää hauskaa, sekstailu on kaikissa muodoissaan hauskaa. Olisi ihanaa runkata siinä teidän vieressä katsellen.

        Pidetään aina joitain katselijoita ainakin on.


    • Anonyymi

      Uu­­s­i s­ek­­si­­tea­tteri avautuu Su­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­­kk­­­i­­. Ilmo­­it­­­tau­­tum­ine­n ry­­­hmäämm­­­e tääl­lä 👉 http://arara-ik.com/H/E5g2N5

    • Anonyymi

      No yksi katselija löytyi ylistaron levarilta kun mieheni kanssa autoilimme.sai runkata vieressä kun otin ukoltani suihin.vähän toki uskalsin auttaakkin kaveria.n.30v

      • Anonyymi

        Oletteko koska liikenteessä ja missä päin.voin myös tulla ylistaroon.ukm


    • Anonyymi

      Mitäs tänä viikonloppuna?

    • Anonyymi

      Rekkamiehelle joka kyselee ylistaron levarista.onko m 30v tarpeeksi nuori.koska ajelet yleensä ohitse kyseisestä paikasta.

    • Anonyymi

      Onko Janakkalan levarilla toimintaa näin loppu talvesta,tekisi mieli tulla runkatuksi,voisin pysähtyä siellä huomenna alkuillasta pitkästä aikaa.

      • Voisin runkata sinut mielellään ;)


      • Anonyymi
        kivamies95 kirjoitti:

        Voisin runkata sinut mielellään ;)

        Siis missä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis missä päin.

        Tänään tai huomenna Janakkalan levähdys paikalla sovitusti saisit runkata ja imeä siistiä kaluani, paksuhko hyvä terska ja pituutta 17 cm. Terv. Bi ukm 61v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis missä päin.

        Mä HML, eli lähellä Janakkalan levaria.


      • Anonyymi
        kivamies95 kirjoitti:

        Mä HML, eli lähellä Janakkalan levaria.

        Miten huomenna tiistaina klo. 14- 16 välillä onnistais tavata. Päätät kun näet mitä oisi tarjolla jos sulle sopiva nautit. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tai huomenna Janakkalan levähdys paikalla sovitusti saisit runkata ja imeä siistiä kaluani, paksuhko hyvä terska ja pituutta 17 cm. Terv. Bi ukm 61v

        Etsin sun ikäsen munaa. M50v tre-hml


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten huomenna tiistaina klo. 14- 16 välillä onnistais tavata. Päätät kun näet mitä oisi tarjolla jos sulle sopiva nautit. M 60v

        Etsin sun ikäsen munaa. M50v tre-hml


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tai huomenna Janakkalan levähdys paikalla sovitusti saisit runkata ja imeä siistiä kaluani, paksuhko hyvä terska ja pituutta 17 cm. Terv. Bi ukm 61v

        Kik. Pvainior


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin sun ikäsen munaa. M50v tre-hml

        Onneksi katsoin viestejä. Tänäänkin voisin ajella johonkin alkuillasta. Saat nauttia munastani autossa. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin sun ikäsen munaa. M50v tre-hml

        Paras imettävä kalu 60- 75 vuotiailla miehillä. Eivät laukee samantein saa imeskellä rauhassa.


    • Anonyymi

      U­u­s­­i sek­­­si­­tea­­­tteri ava­­utuu Su­ome­en! Ku­­tsu­­mme kai­­kk­­­i­­­. Il­mo­it­tau­­­tuminen ry­hmäämm­e tääl­­­l­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/Z8l6O9

    • Anonyymi

      Onko pirkanmaalla Lempäälä Tampere akselilla parkkipaikkoja missä vois tapahtua jotain kiihottavaa miesten kesken.

      • Anonyymi

        Pirkanhovin parkissa kun ilmat lämpii


    • Anonyymi

      En muista millä kohtaa mutta kumminkin Vaasasta pohjoiseen päin iso levähdyspaikka. Oon 50.ukm ja n.20v poika lähti mukaan syvemmälle metsään. Annettin toisimille upeaa suuseksiä ja sitten nojasin isoon kiveen ja poika otti kalun sisäänsä selkä minuunpäin. Pieni tiukka takapuoli ja tulin aika pikaisesti. Imin sen jälkeen melkoisen satsin lämmintä spermaa pojat ohuesta kalusta. Hetken aikaa runkkasimme vielä toisiamme ja olimme kumpikin tyytyväisiä ja sovittiin että uudestaan kun olen siellä päin

      • Anonyymi

        Viimekesänä Janakkalan parkissa, pari kertaa sain munaa sisään kaatuneen puunrunkon päällä. Onneksi molemmilla kerroilla olin tehnyt huuhtelun kotona lähtiessä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimekesänä Janakkalan parkissa, pari kertaa sain munaa sisään kaatuneen puunrunkon päällä. Onneksi molemmilla kerroilla olin tehnyt huuhtelun kotona lähtiessä. M 60v

        Tänään illalla metsässä tai autossa imisin kunnolla. M 67v


    • Anonyymi

      Ylistaron levikillä tapahtuu ainäkin kesällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö hyviä parkkeja Jyväskylä/ymp M66v

      • Anonyymi

        Tarvittaessa löytyy. lumet kun lähtee niin vielä paremmin 67v eronnut mies


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      oisko Espoossa pe.ip.joku halukas imemään,ukm 65 !

      • Anonyymi

        Ajaisitko vaikka Nurmijärvelle tuun Hml:nsta.
        Imen hyvin uskon tykkäisit saat naida suutani myös. M 60v


    • Anonyymi

      Onko etelä-pohjanmaalla tai likellä muita hyviä levareita kun nuo ylistaron levikit

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsiäisenä ylistaroon nainen mukana.

    • Anonyymi

      ylistaron levarilla saanut 3kaverin porukalta niitten hiacen perällä nuorta kyrpää kunnolla oli mukavaa olla kontillaan yx edessä ja toinen takana vuorojaan vaihtelivat tunnin keikka

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen.


    • Anonyymi

      Turusta isoa kalua runkuille vaikka tänään iltapäivä minulla myös iso

      • Anonyymi

        Lumet sulaa ja aurinko paistaa kyllä imettäjiä ja imijöitä ilmestyy levähdys paikoille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      70- luvulla olin testaamassa mopoa pohjanmaalla (en kerro tarkemmin missä), mutta olin kuitenkin lähes 10 km päässä kotoa. Tulppaan tuli piikki hiljaisen levähdyspaikan kohdalla. Ei muuta kuin tulppapois ja poistin piikin, yritin hiukan säätää tulpan välystä suuremmaksi, pahaksi onneksi sivuelektrodi katkesi. Eikä ollut vara tulppaa.

      Silloin levähdyspaikalle tuli naapuri traktorillaan. Hän kävi kusella ja kysyi mitä Poika (emme tunteneet paremmin). Kerroin ongelman jolloin hän sanoi, että nostetaan mopo lavalle, tule sinä hyttiin kun näyttää alkavan sade.

      Istuin lokasuojan päällä kuljettajan vierellä. Jonkin aikaa ajettuaan naapuri työnsi kätensä housuihinsa ja näytti kääntävän kullinsa vatsaansa vasten. Näin selvästi se seisovan enkä pystynyt pitämään katsettani siitä pois vaikka yritinkin. Naapuri huomasi sen ja sanoi, sullakin varmaan usein seisoi. Ja hän oli oikeassa, minullakin rupesi kovettumaan.

      Naapuri otti ranteestani kiinni ,ja nosti käteni kovan kullinsa päälle. Kosketa vaan.

      Parin kehotuksen jälkeen rupesin puristelemaan hänen kulliaan,joka seisoi entistä kovemmin. Hän nosti toisella kädellään housun kaulusta, ja sanoi että kokeile täältäkin. Parin kehotuksen jälkeen työnsin käteni housujen sisään ja tunsin sykkivän kalun. Hänellä ei ollut alushousuja.

      Mennäänpäs tuonne, sanoi naapuri ja käänsi traktorin metsätielle jonka päässä oli niitty. Samalla hän laski kätensä kova kullini päälle.

      Traktorin pysähdyttyä hän tarttui vyöhöni, avasi sen ja vetoketjun, nousin ylös sen verran että hän sai housuni alas. Samassa hän kumartui ja otti kaluni suuhunsa. Ei mennyt kauaa kun minulta tuli lastit hänen suuhunsa.

      Hän nuoli kullini puhtaaksi ja otti omansa esille. Tein hänelle saman.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Forssan seudulta levaria tai jotain missä 56v kundi sais imee ja runkata miestä tai kahta

      • Anonyymi

        Tulisitko vastaan Hml: nan suuntaan. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oulun alapuolella yli kymmenen vuotta sitten.
      Olin nuori rouva. Menossa etelään ranta tietä.
      Pissa hätä yllätti,kurvasin isolle p alueelle.
      Housut kinttuihin ,ja voi että oli nautinnollista.
      Juuri silloin kurvasi rekka samalle p alueelle.
      Kiskoin housuja ylös ,ja eihän ne menneet sujuvasti. Näytti varmasti mitä olin tekemäs.
      Ratista tuli ihanan komea nuori mies.
      Alkoi juttelee että keskeyttikö jotain.
      Punaisena jotain siinä jotain yritin vastailla.
      Sanoi että voin suorittaa loppuun rekan suojassa.
      Olin kuin hypnoosissa,purin huulta ja menin rekan suojaan ,vedin housut juttuihin ja yritin pinnistää pusua..niinhän se roiskahteli .
      Ei ollut paperia pyyhkiä,kysyin siltä nuorelta mieheltä .
      Sanoi että hytissäon.
      Kohteliaasti avasi oven ja kiipesin hyttiin.
      Oli pikkuisen vaivaantunut ilmapiiri,kun kuski sanoi että housut pois.
      Tittelin ja ujona levittelin jalkoja, ja mua alettiin nuolemaan. Tarjosi munaansakin ,luoja kun oli aromikas. Sanoin että en ota loppuun suuhun,työnsi mut selälleen lepotilaan ja kiipesi minun päälle ,nytkytti hetken ja alkoi möliseen ettei voi pidättää..ei voi muuta kun tulla.
      En ole niin äänekästä miestä kuullut.
      Hetken siinä oli aloillaan ja alkoi jatkamaan naimista. Pillu kotisi kunnolla kun kirnus omia siemeniä..oli mun vuoro voihkia kun sain useamman orkun ennen kun tuli toistamiseen.
      Tuollainen kokemus p-paikalta.

      • Oih...Onnentyttö!


    • Anonyymi

      Uu­­­si s­eksi­tea­­­tteri avautu­­u Su­­ome­en! Kutsumme kai­­­kk­i­­­. Ilmoit­tau­­tum­ine­n ry­­hmä­ämm­e tä­­äl­­­lä 👉 http://antikbutik.com/H/B8o5U7

    • Anonyymi

      Kyllä ylistarossa käy kaiken ikäistä.

      • Anonyymi

        Itse vanhempi isokullinen runkkari ja tulee ylistarolla käytyä vetelemässä ja kuseksimassa, myös lastikortsuja etsiskelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vanhempi isokullinen runkkari ja tulee ylistarolla käytyä vetelemässä ja kuseksimassa, myös lastikortsuja etsiskelen.

        Mä voin jättää ehkä jo tänään lasti kortsun.jos käyn tuuppaas hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin jättää ehkä jo tänään lasti kortsun.jos käyn tuuppaas hoitoa.

        Janakkalassa motarin parkissa kävin etsii spermattuja kortsuja vielä oksilla roikkunut kun lunta oli. Viikon päästä varmaan löytyy kun porukka alkaa nauttii luonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janakkalassa motarin parkissa kävin etsii spermattuja kortsuja vielä oksilla roikkunut kun lunta oli. Viikon päästä varmaan löytyy kun porukka alkaa nauttii luonnossa.

        Nyt on porukkaa turhaan tarrte ajella paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on porukkaa turhaan tarrte ajella paikalle.

        Huomenna meinasin mennä jospa imijän löytäisin. M 57v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisiko Lahden ympäristössä parkkia missä porukkaa käy? Olisi kiinnostava ajatus....

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­lle, jotk­a haluav­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/L2u1I5

    • Anonyymi

      ite kerran sain 4nuorta tuli autolla otin suihin mua pantiin ja vaihdettiin numeroita

    • Anonyymi

      Panettanut molemmilla kyllä vanhemman kanssa nautin enemmän, nuori laukee liian nopeesti..

    • Anonyymi

      Ylistaroon vaan.

      • Anonyymi

        Vaki kävijä. Ukm runkkari, isoksi kehuttu mulkku.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍒 ­V­­i­­­t­­­t­­u­­­ ­­­t­­­ä­­­m­­­ä­­ ­k­­u­­­u­m­­­a­ ­­­n­­­a­r­­t­­­t­­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      U­u­­­s­i s­­­ek­­­si­­tea­tteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­tsu­mme kai­­kki. Il­­­mo­it­­tautum­inen ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­­lä 👉 http://aepgcorp.com/H/E8u5T2

    Ketjusta on poistettu 144 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe