Väinö Sinisalonkadun uudehkot kerrostalot

Anonyymi-ap

Kokemuksia? Onko talot ees kohtuullisessa kunnossa?

Millaista porukkaa asuu? Kuinka rauhaton verrattuna muuhun Peltsiin?

6

513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lee cooperin haamu kummittelee öisin. Pelottaa.

• Anonyymi

En tiedä rauhattomuudesta, luulisi että junat ainakin kolisevat kun talot ovat melkein radassa kiinni.

• Anonyymi

Totta... Ratapihan äänet kantautuvat varmaan asuntoihin.

Itse olen myös katsonut asuntoja näistä. Kiinnostaisi myös millaista porukkaa, onko pahviseinät tai kukaan havainnut haittaötököitä kuten lutikoita tai sokeritoukkia? Pöllitäänkö tai sotketaanko tavaroita?

• Anonyymi

Tuo pölliminen on kyllä nykyään aika kovalla tasolla kai Riihimäellä (en siis tarkoita tuota kyseistä taloa). Itse asun osakkeessa täällä perus-Peltsissä ja narkit ovat keikannneet talomme kellarin pariin otteeseen muutaman viime vuoden aikana. Samaa kuuluu myös radan toiselta puolelta, talosta missä varastot ovat varsinaisen talon sisällä toisin kuin täällä ja on teräsovet yms. mutta silti on käyty murtamassa. En suosittele luottamaan ainakaan varastoihin tai kellareihin juuri missään kerrostaloissa.

• Anonyymi

Siellä on mm. yksityinen vanhainkoti. On rauhallista, kuten muuallakin Peltosaaressa nykyään. Jutut narkkareista on juttuja ja todellisuus on yleensä työntäyteinen. Perheet elävät arkea ja junat kulkevat.

• Anonyymi

Juu. Kyllähän tuossa noita deekuja hoippuu ja silleen, mutta nykytermein ilmaistuna porukka elää omissa kuplissaan täälläkin. Lapsiperheet ja duunarit elävät omaa elämäänsä, nuo päihteiden viihdekäyttäjät sitten omaansa. Sama kuin lähiössä yleensäkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      138
      10732
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5150
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2353
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      114
      2219
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2063
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1661
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1482
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1174
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1133
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      55
      1034
    Aihe