Väinö Sinisalonkadun uudehkot kerrostalot

Anonyymi-ap

Kokemuksia? Onko talot ees kohtuullisessa kunnossa?

Millaista porukkaa asuu? Kuinka rauhaton verrattuna muuhun Peltsiin?

6

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lee cooperin haamu kummittelee öisin. Pelottaa.

    • Anonyymi

      En tiedä rauhattomuudesta, luulisi että junat ainakin kolisevat kun talot ovat melkein radassa kiinni.

    • Anonyymi

      Totta... Ratapihan äänet kantautuvat varmaan asuntoihin.

      Itse olen myös katsonut asuntoja näistä. Kiinnostaisi myös millaista porukkaa, onko pahviseinät tai kukaan havainnut haittaötököitä kuten lutikoita tai sokeritoukkia? Pöllitäänkö tai sotketaanko tavaroita?

      • Anonyymi

        Tuo pölliminen on kyllä nykyään aika kovalla tasolla kai Riihimäellä (en siis tarkoita tuota kyseistä taloa). Itse asun osakkeessa täällä perus-Peltsissä ja narkit ovat keikannneet talomme kellarin pariin otteeseen muutaman viime vuoden aikana. Samaa kuuluu myös radan toiselta puolelta, talosta missä varastot ovat varsinaisen talon sisällä toisin kuin täällä ja on teräsovet yms. mutta silti on käyty murtamassa. En suosittele luottamaan ainakaan varastoihin tai kellareihin juuri missään kerrostaloissa.


    • Anonyymi

      Siellä on mm. yksityinen vanhainkoti. On rauhallista, kuten muuallakin Peltosaaressa nykyään. Jutut narkkareista on juttuja ja todellisuus on yleensä työntäyteinen. Perheet elävät arkea ja junat kulkevat.

      • Anonyymi

        Juu. Kyllähän tuossa noita deekuja hoippuu ja silleen, mutta nykytermein ilmaistuna porukka elää omissa kuplissaan täälläkin. Lapsiperheet ja duunarit elävät omaa elämäänsä, nuo päihteiden viihdekäyttäjät sitten omaansa. Sama kuin lähiössä yleensäkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe