Kapponkadulla taas rauhatonta

Anonyymi-ap

Viime yönä taas sattui ja tapahtui Kapponkadulla. Hörhöjä liikkui ja meteli sen mukainen. Aaramon porukka siellä piti möykkää.

20

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valkoinen Volkkari ja musta Volvo.

• Anonyymi

Spermalan pojat.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18273147

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Naantalin homo-mafia Karvetista.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Asuuko Kapponkadulla vielä ihan tavallisia kansalaisia vai ovatko kaikki jo näitä toisen luokan tyyppejä?

• Anonyymi

Ei kun siellä on mörköjä ja vetistä piimää, eli huitua.

• Anonyymi

Tavalliseen, normaaliin käyttäytymiseen kykeneviäkin asuu, mutta valitettavasti myös niitä, jotka eivät normaaliin käyttäytymiseen kykene. Raision kaupunki on aikoinaan pilannut seudun tukiasunnoillaan. Nämä eräät selkeästi normaalista poikkeavat ovat esimerkkejä siitä, miten hyvin päihde-, mt- ja lastensuojeluasiat on hoidossa.
        Mitäpä muuta se Paikkarin bussipysäkin katoksen ulkonäkökään kertoo kuin karun totuuden.

• Anonyymi

Olen asunut Kapponkadulla ja kokemuksesta voin sanoa että paljon siellä kyllä on näitä vähäosaisia jotka eivät muualla pärjäisi.

• Anonyymi

Ei ole pitkä aika siitä, kun Kapponkatua ajoi poliisiauto harva se ilta. Nykyään ei juuri näy. Onko korttelipoliiseissa tapahtunut henkilövaihdoksia, uudet eivät tule näyttäytymään, vai onko Kapponkatu ns. rauhoittunut?

• Anonyymi

Aimo ja Ritva Liiri asuvat Kivisilta-nimisessä talossaan Konnunkylässä 600 metrin päässä rajalta. Kyseessä on osa Lappeenrannan Nuijamaata, joka on ollut viime aikoina otsikoissa Venäjän puolelta tapahtuneiden luvattomien rajanylitysten vuoksi.

11. tammikuuta 11 iranilaismiestä otettiin kiinni luvattomasta rajanylityksestä.

Miehet ohittivat Liirien talon alle kymmenen metrin päästä. He tarpoivat umpihangessa noin kilometrin verran maantielle.

– Se oli niin onnellinen tilanne, ettemme tienneet mitään, kun oli pimeä. Seuraavana päivänä radiosta kuulimme, että heidät on otettu kiinni, Ritva kertoo.

• Anonyymi

Kapponkatu on edelleenkin rauhatonta varsinkin viikonloppu iltaisin ja öisin.

• Anonyymi

Onko Kapponkadulla yhtään omistusasuntoja vai kaikkiko vuokrataloja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Kapponkadulla yhtään omistusasuntoja vai kaikkiko vuokrataloja?

kapponkatu 21 ja 19 on omistustaloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kapponkatu 21 ja 19 on omistustaloja

Ainoa vuokratalo on nro 23. Muut osaketaloja, joissa voi olla vuokralle annettuja kämppiä.

• Anonyymi

Kuppiinkatu

Kuppiinkaato

Juopponatsien tyyssija.

• Anonyymi

Ulkomaaneläviä näyttää olevan. Järkyttävä paikka.Muutama on päässyt hengestään. Itsekkin muistan muutaman,ja vieläpä yhden tutun kaverin..

• Anonyymi

onhan siel porukkaa taivaaseen lähteny

• Anonyymi

Latvia ja Liettulaisia duunareita siellä näyttää olevan erittäin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Latvia ja Liettulaisia duunareita siellä näyttää olevan erittäin paljon.

Venäläistä Z porukkaa myös

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe