pellettimyyjän kasetti hajosi

Anonyymi-ap

Liian korkea hinta - ei mennyt kaupaksi - tulee kesä - varastot menevät pilalle.

27

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä pelletin meneminen piloille näkyy olevan jollakulle pakollinen palstan aktivoinnin aihe...

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­m­­f­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18273194

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mene pilalle niin ei mene pilalle.

      • Anonyymi

        Menikö pelletti myyjällä pelletit pilalle vai mistä kenkä puristaa? :D


    • Anonyymi

      Köyhän pelletinostajan epätoivoinen juoni hinnan laskemiseksi?

      • Anonyymi

        Ei ole pakko uskoa. Voin pitkällä kokemuksella sanoa, että lämmitys kauden päättymisen jälkeen alkaa kilpamyynti ja hinnat putoaa lattiasta läpi. Silloin valveutunut pelletti ostaja on apajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko uskoa. Voin pitkällä kokemuksella sanoa, että lämmitys kauden päättymisen jälkeen alkaa kilpamyynti ja hinnat putoaa lattiasta läpi. Silloin valveutunut pelletti ostaja on apajilla.

        Löpökin maksaa kesähelteillä paljon vähemmän talven pakkasilla...


    • Anonyymi

      Etelä-Suomessa alkaa kevät ensi viikolla. Ilma lämpenee. Lumet sulaa pois. Sähkö halpenee. Pellettimyyjän säkit märkänä ja kasetti hajalla ympäri mantuja.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Huhtikuussa pelletti myyjä voikin sitten kärrätä säkkinsä suoraan kaato paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Huhtikuussa pelletti myyjä voikin sitten kärrätä säkkinsä suoraan kaato paikalle

        Minä ostan pellettisäiliön aina täyteen loppukeväästä. Hinta on paljon edullisempi kuin syksyllä, jolloin lämmityskausi alkaa. Näin on tullut tehtyä viimeiset parikymmentä vuotta. Koskaan eivät pelletit ole kärsineet yli kesän varastoinnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan pellettisäiliön aina täyteen loppukeväästä. Hinta on paljon edullisempi kuin syksyllä, jolloin lämmityskausi alkaa. Näin on tullut tehtyä viimeiset parikymmentä vuotta. Koskaan eivät pelletit ole kärsineet yli kesän varastoinnista.

        "Koskaan eivät pelletit ole kärsineet yli kesän varastoinnista."
        Oletko mitannut pellettien kosteuden ennen ja jälkeen kesän vai kuvitteletko vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koskaan eivät pelletit ole kärsineet yli kesän varastoinnista."
        Oletko mitannut pellettien kosteuden ennen ja jälkeen kesän vai kuvitteletko vain?

        En ole mitannut, Olen joskus punninnut saman kuivan koivuhalon kesällä ja talvella. Sen painossa ei 1 g tarkkuudella mittaava vaaka huomaa mitään eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitannut, Olen joskus punninnut saman kuivan koivuhalon kesällä ja talvella. Sen painossa ei 1 g tarkkuudella mittaava vaaka huomaa mitään eroa.

        Puu ja pelletti on eri asia. Talvella tai keväällä kaadettu puu nimenomaan kuivuu kesällä.


    • Anonyymi

      MILLOIN TULEE SEURAAVA ALOITUS PELLETTIEN MENEMISESTÄ PILOILLE ?

      • Anonyymi

        Ihan milloin vaan haluat.


      • Anonyymi

        Viimeistäänkin silloin, kun pelletti kausi alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeistäänkin silloin, kun pelletti kausi alkaa.

        Jos et ole huomannut, niin kausi on parhaillaan meneillään.

        Ilmankosteus on kesällä suurempi. Talvella ilma on paljon kuivempaa. Jos pelletit saavat kesällä lisää kosteutta ilmasta, niin kyllä se kosteus talvella pelleteistä poistuu.


    • Anonyymi

      Minä ostan vain sellaisia pellettejä joiden pakkauspäivä on merkitty pussin kylkeen ja käytän pois ennen kesää joten aika turhia aloituksia nämä ovat. Olettaen että kaikki muut tekevät samoin. Ei kai kukaan vanhentuneita pellettejä käytä?

    • Anonyymi

      Mikä ihme on tuo vanhentunut pelletti. Yli 23 vuoden pellettilämmitysaikana ei ole tullut vastaan "pilaantunutta pellettiä" vaikka olen näitä peräkopissa hautonut välillä useammankin vuoden. Suursäkeissä, irti lattiasta ja katon alla sateelta suojassa.

      • Anonyymi

        Ei se pelletti hirtettynä parane.


    • Anonyymi

      Hyvin näkyy toimivan vanhentunut pelletti palstan aktivoinnissa :-)

    • Anonyymi

      "tulee kesä - varastot menevät pilalle."

      Tuon takia pelletit kannattaakin säilyttää jääkaapissa tai vielä mieluummin pakastimessa etteivät ne pääse pilaantumaan.

      • Anonyymi

        Sä olet varmaan suomen hauskin ainakin omasta mielestäsi.


      • Anonyymi

        Hahahahaaa! Heheheehee!


    • Anonyymi

      Katselin vähän sääennusteita, enkä tosiaan haluaisi olla pelletti myyjä tässä tilanteessa. Hajoilee varmasti kasetit ja kaikki muukin. Torissa näkyy jo hinnanlasku ja romahdus on vasta tulossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe