Jos olen kauemmin pois palstalta niin kirjoitat kauniita viestejä minua etsien. Sitten kun annan huomiota ja kirjoitan sinulle niin olet välinpitämätön että saan kuvan ettei sua kiinnosta paskanvertaa mitä kirjoitan. Oli virhe taas tulla tänne kirjoittelemaan kun ihan hälläväliä asenteella taas olet... Lähdenkin pois nyt eipä täällä mulle sitten mitään iloista ollutkaan.
Miksi olet niin outo?
29
662
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on välillä kummallista se on huomattu😂
- Anonyymi
Todella outoa on tulla tänne keskustelemaan luullen että olet ainoa joka täällä kirjoittaa ja juuri sinulle kirjoitetaan.
- Anonyymi
Noku AP
Se sun kaivattu ei oo palstalla.
Sä kuvittelet niin, yhä uudelleen omien kaikki kivat viestit
Oisko mitää että otatkin suoraa yhteyttä häneen
Että vastaaja hän varmasti eikä kuvitelma hänestä. - Anonyymi
Selitys 1: Ette ole toistenne kaivatut
Selitys 2: Ette tunnista toisianne kirjoituksista
Selitys 3: Olette palstalla eri aikaan
Selitys 4: Toinen havaitsee, että kaivattu saattaa lukea viestejä ja säikähtää - Anonyymi
Tuo kolmonen on varmaan se todennäköinen vaihtoehto, veikkaisin.
- Anonyymi
3 on se vaihtoehto, pitäähän sitä töitäkin tehä👵
- Anonyymi
He he🤣🤣🤣🐼🐰🗿
- Anonyymi
Jotkut pitää olettamuksia totuutena ja totuus on monesti niistä todella kaukana. Suurin ongelma on se, että haluaa uskoa asioita, jotka olisi siinä tilanteessa mieleen. Tuhansilla ihmisillä voi olla samaan aikaan samantyyppisiä tilanteita päällä? Joista monet täällä omii niitä itselleen.
Juu, aina joku tulee rasvaamaan näitä faktoja tiskiin... Vaikka hyvähän se on välillä muistuttaa, että mikään ei ole varmaa, vaan pelkkää tuuria.
- Anonyymi
Ehkä auttaisi jos tietäisi kuka olet ensinnäkin.
- Anonyymi
PA näemme siis ensiviikolla....olen kaivannutkin Sinua kovin paljon⚘🥰
- Anonyymi
Minäkin kaipaan PA tytteliä.
- Anonyymi
Onko tullut mieleen, että ei ole välttämättä palstalla koko ihminen lukemassa viestejäsi. Eikä ole välttämättä häneltä myöskään nuo ihanat kaipausviestit.
Voi pyhä yksinkertaisuus. - Anonyymi
Okei. Eli käytännössä syytät toista siitä miten itsekin toimit.
- Anonyymi
Laita kirje ja sassiin ...
- Anonyymi
Suunnittelen taskupokkaria sori https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/04cf789c-a940-4ddb-95e3-6b4106d6a2ef
- Anonyymi
Ehkä menette ristiin täällä.
Toinen täällä eilen ja tänään pois.
Sinä täällä tänään ja toinen pois. - Anonyymi
Ehkä kaivattusi ex on palstalla ja epäilee hänen virittävän ansoja 😄
- Anonyymi
Mistä se ex sitten tunnistaa tuon ap:n kun se kaivattukaan ei voi tunnistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se ex sitten tunnistaa tuon ap:n kun se kaivattukaan ei voi tunnistaa?
Sepäse
- Anonyymi
Todennäköisesti tuo "sinä" on ollut 10 eri naista/miestä, jotka kaikki kuvittelivat, että olet juuri heidän kaipaamansa nainen/mies.
- Anonyymi
Minun PA on musta valkoinen kirjaimellisesti päästä varpaisiin⚘🥰
- Anonyymi
Minun PA on punainen, kuten minäkin.
- Anonyymi
Mistä itusta erottaisin sinut muista ja tietäisin, että toimit noin. Tainnut järki jättää vai onko sinulla sitä koskaan ollutkaan?
- Anonyymi
Miksikö olen outo? 🤔Tästä syystä.
https://youtu.be/Hc5-EOgRiC4 - Anonyymi
Mistä sinä edes erotat kuka on kuka? Jospa on eri ihminen kyseessä.
- Anonyymi
Järki käteen. Ehkäpä olet antanut eri henkilölle huomiota kuin sille joka etsi sinua täällä. Jos kukaan edes oikeasti etsi juuri sinua.
- Anonyymi
Aloittaja kuka olet? En tiedä ketä kaipaat ja kuka olet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452