Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja maksaisi muustakin kuin tehdystä työstä.
On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta
19
311
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla yksi lomarahatyyppi https://www.tv7.fi/arkki/kuningaskunnan-tuuli/unrwa-yllapitaa-pakolaisongelmaa_p59652/
- Anonyymi
Kyllähän juutalaiset suolapatsaat myymässä suolaa suolamerellä rahasta kyllä se onnistuu. Rahastaa.
- Anonyymi
Huom!
Se on nykyään lomaraha.
Monissa maissa maksetaan jopa kuukauden palkka lomarahana.Mutta meillähän työnantaja maksaa jo palkan loma-ajalta... Lomaltapaluuraha, minkä oikeutus se nyt on ?
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Mutta meillähän työnantaja maksaa jo palkan loma-ajalta... Lomaltapaluuraha, minkä oikeutus se nyt on ?
Älä sinä puhuasioista josta et tiedä.
Työantaja pidättää palkasta loma-ajanpalkan.
Kuulutko niihin marjantuottajiin mitkä sepittivät että Suomalaisetpoimiat ovat hitaita, siksi marjanhinta nousee, 🤔🤔 mutta tehän maksatte poimittujenkilojen mukaan.
Teillä on suurinpelko, että kanssa saa tietää kuinka rikotte työehtoja ja sopimuksia. Eikä siihen kulunut edes kuukautta, kun alkoi paljastumaan.
Oletko itse surkea työantaja, vai työttömyyskassan jäsen, ja jos olet miksi. - Anonyymi
Environment kirjoitti:
Mutta meillähän työnantaja maksaa jo palkan loma-ajalta... Lomaltapaluuraha, minkä oikeutus se nyt on ?
AINA VARASTAMASSA VASTOIN RAAMATTUA ! LOMARAHA ON TYÖNTEKIJÄN OMAA RAHAA ETUKÄTEEN OTETTUA TEHTY TYÖNÄ KUIN VAPAAPÄIVÄT MYÖS NE ON AIKOJEN ALUSTA ASTI LASKETTUA. RAAMATUSSA LUKEE MYÖS OLETTE TYÖMIESTEN PALKKOJA PIDÄTTÄNEET TYÖMIES ON PALKKANSA LOMANSA ANSAINNUT ET TUO TÅNNE MITÄÄN KIBBUTSIA TAI STALINIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AINA VARASTAMASSA VASTOIN RAAMATTUA ! LOMARAHA ON TYÖNTEKIJÄN OMAA RAHAA ETUKÄTEEN OTETTUA TEHTY TYÖNÄ KUIN VAPAAPÄIVÄT MYÖS NE ON AIKOJEN ALUSTA ASTI LASKETTUA. RAAMATUSSA LUKEE MYÖS OLETTE TYÖMIESTEN PALKKOJA PIDÄTTÄNEET TYÖMIES ON PALKKANSA LOMANSA ANSAINNUT ET TUO TÅNNE MITÄÄN KIBBUTSIA TAI STALINIA.
Varastetut kännykät huivit Egyptin vitsaukset käy kimppuun varastettua tuhoonvihittyä
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Mutta meillähän työnantaja maksaa jo palkan loma-ajalta... Lomaltapaluuraha, minkä oikeutus se nyt on ?
Niillä maksetaan vuokra jos et tiedä miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä puhuasioista josta et tiedä.
Työantaja pidättää palkasta loma-ajanpalkan.
Kuulutko niihin marjantuottajiin mitkä sepittivät että Suomalaisetpoimiat ovat hitaita, siksi marjanhinta nousee, 🤔🤔 mutta tehän maksatte poimittujenkilojen mukaan.
Teillä on suurinpelko, että kanssa saa tietää kuinka rikotte työehtoja ja sopimuksia. Eikä siihen kulunut edes kuukautta, kun alkoi paljastumaan.
Oletko itse surkea työantaja, vai työttömyyskassan jäsen, ja jos olet miksi.Thai Ukraina saa majoituksen ruokaa lennot bussit suomalaiset ei saa olette rasisteja syökää myrkkymarjanne itse.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Mutta meillähän työnantaja maksaa jo palkan loma-ajalta... Lomaltapaluuraha, minkä oikeutus se nyt on ?
Onko ihollasi paise Job no voi voi.
- Anonyymi
Työntekijälle tämä on ymmärrettävä niin, että kun lomarahat maksetaan, niin tulee sitten vielä loman jälkeen takaisian, eikä ihan niin helposti pienen korotuksen vuoksi lähde kilpailijalle.
- Anonyymi
Mielestäni on väärin että työnantaja vähentää veroista rupsattaneelle vaimolle tarjotunlounaan ja sinne viedyt kilometrit.
Samalle viivalle työntekijän kassa, koska on väärin että vähentää veroista sinne kuulumattomia kuluja.- Anonyymi
Nää on sitä jengiä että myy rahasta sanaa ryövärit ja huumeet varastetut tavarat sen päälle kiertää veroja ottaa maksun kaikesta ja teettää ILMAISTA työtä muilla myy avustusruokia rahasta rahastaa ottaa kilometri korvaukset päivä rahat riisikiposta kuvia tilinumerolla ja uhraa lampaita vuohia jahvelle ja mullahille.Nämä ei liikahda mihinkään muuta kuin rahasta ! Menköön rahasi kanssasi helvettiin. Joosua 7:15
- Anonyymi
Olet varmaan se kurja marjantuottaja, jonka yrityskulttuuriin kuuluu työehtojen rikkominen.
Mene itse poiminaan, äläkä ulise. - Anonyymi
Voisitko ensi perehtyä asiaan, ennen kun paljastat tyhmyytesi.
- Anonyymi
Lomaraha on osa palkkaa ja palkansaaja ansaitsee sen työlakien mukaan.
Monissa muissa maissa työntekijät saavat tuon lisäksi myös 13:n ylimääräisen palkan aina vuoden lopulla.
Reivi siitä onneton työtön Persu. - Anonyymi
En tulisi lomilta sorvin ääreen, ellei lomarahaa.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Eikös viljelijöillä ole myöskin pelloltapaluuraha?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
