joten ajatelkaa mikähän porukka se on asialla?

Anonyymi-ap

Ei saa sanoa, mutta pohjoisessa Satakunnassa kahdessa vuodessa on rikokset räjähtäneet käsiin. Ei saa syyllisiä sanoa, mutta paikalliset kantaväestöstä tekee saman verran kuin edellisinä vuosina, joten ajatelkaa mikähän porukka se on asialla?

21

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna minä arvaan! Kyrillisten merkkien mestarit, yhdessä arabikoukeroiden kanssa?

      • Anonyymi

        Saat virtuaalisen kultamitalin


    • Anonyymi

      Metsään meni. Sen jälkeen ku ukrainalaiset ovat saapuneet tänne, on jouduttu ottamaan kaksi poliisipartiota lisää.

      • Anonyymi

        "Metsään meni. Sen jälkeen ku ukrainalaiset ovat saapuneet tänne, on jouduttu ottamaan kaksi poliisipartiota lisää."

        Kulkeeko nuo kaksi partiota suksilla vai polkupyörällä, kun autoja ei ole lisää tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Metsään meni. Sen jälkeen ku ukrainalaiset ovat saapuneet tänne, on jouduttu ottamaan kaksi poliisipartiota lisää."

        Kulkeeko nuo kaksi partiota suksilla vai polkupyörällä, kun autoja ei ole lisää tullut?

        J.P itse kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Metsään meni. Sen jälkeen ku ukrainalaiset ovat saapuneet tänne, on jouduttu ottamaan kaksi poliisipartiota lisää."

        Kulkeeko nuo kaksi partiota suksilla vai polkupyörällä, kun autoja ei ole lisää tullut?

        Rollaattorilla.


    • Anonyymi

      Kyllä ne ovat varmasti suomalaisia heteromiehiä, jotka ajaa autolla naapurikunnasta ja ilmasto pilaantuu

    • Anonyymi

      köyhät tekee rikoksia, menis neki töihin nii ei olis aikaa lorvailla.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärätää kuin tuon hokeman


    • Anonyymi

      Lähes miljoona myönnettyä oleskelulupaa 2015-2023 ja työvoimapula on vain pahentunut. Selittäkää!
      TÄNÄÄN KÄVELI KESKUSKADULLA AINAKIN 50 HENKEÄ 25- 45 VUOTIAITA .ei taida olla töitä järjestynyt kenellekään.

    • Anonyymi

      Hyss! Hyyysss! Hyssss ny jo! Kaupunginhallitus on täynnä päitä, jotka hokee kaikkialla "on jo tuotu 380 ukrainalaista aivokirurgia, atomifyysikkoa, tekoälyasiantuntijaa, huippuinsinööriä ja hoivaihmistä. Lisää tuodaan ja asuntoja niille rakennetaan parhaat paikat täyteen velaksi.

    • Anonyymi

      Olen hakenut töitä viime kesästä alkaen, eioota tarjotaan. Heti menisin ku olis mihin mennä.
      Ukrainalaisia nuoriamiehiä menee tästä ohi joka iltapäivä töistä kotiin. Morjestavat ja ovat ilosia kun saavat käydä töissä. Hyvä heille.
      Kyllä nää kotimaisetkin osaa pahojansa tehdä kun ei ole muuta tekemistä.

      • Anonyymi

        ukrainalaista aivokirurgia, atomifyysikkoa, tekoälyasiantuntijaa, huippuinsinööriä ja hoivaihmistä työllistynyt Kankaanpäässä. Ha haaa haaahäää hä


      • Anonyymi

        Niin, mutta persuthan syyttää aina muita tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.


    • Anonyymi

      Kankaanpäässä ei kerrota kuinka paljoan täällä elätetään matuja,tänäänkin katselin kun muutama nuori kulki keskuskadulla komeet uudet toppatakit päällä.
      minulla 17 vuotta vanha vaikka oon 14 vuotiaasta työtä tehnyt.
      Ei tarvitse raataa ku tulee tuet , asunnot,maksusitoumukset, terveydenhuolto ym ilmaitteeksi.
      Harmi kun vanhuksille ei riitä huolenpitoa, ei lämmintä ateriaa edes kerran päivässä
      vaikka ahkeroineet ja maksaneet veroja elämänsä.

      • Anonyymi

        Mene hyvä ihminen kauppaan ja osta uusi takki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen kauppaan ja osta uusi takki.

        Sekä ruokaa.


    • Anonyymi

      Ukrit on herrakansaa, se mikä oli eilen teidän on tänään heidän, ja hyvä niin!

    • Anonyymi

      Katupartiot voisivat järjestää sulkeisia torilla, että rötösteliät näkisivät että Kankaanpäässä voi joutua katuoikeuden käsittelyyn.

    • Anonyymi

      ennätysmäärä elätettävää ulkomaan

    • Anonyymi

      RÖHRÖH

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe