Käsihoitoa

Anonyymi-ap

Olisi mahtavaa tulla runkatuksi,nautin kun joku hyväilee ja lopuksi runkkaa minut,terv.m.hämeenlinnasta.

41

1243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede tumputtaa sata lasissa buaahaa

      • Anonyymi

        Tumputa hönö ihan ittees vaikka kaksi sataa lasissa niin vinttis pimenee lopulliseti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumputa hönö ihan ittees vaikka kaksi sataa lasissa niin vinttis pimenee lopulliseti.

        Oohh sää mää ja bää kilahti sata lasissa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh sää mää ja bää kilahti sata lasissa buaahaa

        Sää mää ja bää mikä itseään toistava säälittävä aivoton kyyläri. Nyt se luuseri kilahtatanut sata lasissa. Eipä sulla reppanalla hyvin mee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh sää mää ja bää kilahti sata lasissa buaahaa

        Nytkö se tapahtui määkijän vintti pimeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö se tapahtui määkijän vintti pimeni.

        Sää mää ja bää guuppa pimeni buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää guuppa pimeni buaahaa

        Sää mää ja bää mikä itseään toistava säälittävä pikku aivoton kyyläri. Nyt sen quuppa on pimentynyt. Kjäh kjäh kjäh


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18275067

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olisin valmis ajelee luoksesi tai motarin P- paikalle Tampereen suunnassa, iltaisin tämä puoli pimeänä ei valoja. T. M 64v

      • Anonyymi

        Aja tammerkosken pohjaan urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja tammerkosken pohjaan urpo

        Hyppää sinä homo ensin tammerkoskeen. Ajan sitten perästä hähähähää


    • Anonyymi

      Onnistuis tänäänkin jos sovitaan voin imeä jos tykkäät. M 64v

      • Anonyymi

        M64v,en odottanut vielä tämän päivän aikana,että onnistuisi ajelen vielä tänään tre.suuntaan,pysähdyn kyllä tiiriön abc hetkeksi, n.klo18.30,tällainen hiukan kiireempi päivä ollut tänään,ymmärrän toki jos aikataulu liian tiukka,mutta hetken pysähdys abc:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M64v,en odottanut vielä tämän päivän aikana,että onnistuisi ajelen vielä tänään tre.suuntaan,pysähdyn kyllä tiiriön abc hetkeksi, n.klo18.30,tällainen hiukan kiireempi päivä ollut tänään,ymmärrän toki jos aikataulu liian tiukka,mutta hetken pysähdys abc:lla.

        Huomenna tiistaina onnistaa klo. 11- 19 välillä. T. M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M64v,en odottanut vielä tämän päivän aikana,että onnistuisi ajelen vielä tänään tre.suuntaan,pysähdyn kyllä tiiriön abc hetkeksi, n.klo18.30,tällainen hiukan kiireempi päivä ollut tänään,ymmärrän toki jos aikataulu liian tiukka,mutta hetken pysähdys abc:lla.

        Delaa fossiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa fossiili

        Mitäs olet senkun delaat hönö fossiili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna tiistaina onnistaa klo. 11- 19 välillä. T. M 64

        Tänään onistuis klo. 16- 19 välillä..T. M 64 halukkaita?


    • Anonyymi

      Se olisi siistiä,mutta olen pidättäytynyt tuosta,kun joka ainoa kerta on joku haluamassa suuhun sitä.

      Itse antanut ja tehnyt ainoastaan kädellä.M46v

      • Anonyymi

        Nautin siitä kun joku hyväilee ensin housujen päältä,ja lopuksi runkkaa minut.terv.m.hämeenlinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin siitä kun joku hyväilee ensin housujen päältä,ja lopuksi runkkaa minut.terv.m.hämeenlinna.

        Minkä ikäinen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet.

        Olen iältäni jonkin verran alle 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iältäni jonkin verran alle 60v.

        Sopiva ikä sillä nuoremmat pelleilijöitä pääosin.Olen hieman vanhempaa miestä aikaa sitten avustanut paineiden purussa kädellä,mutta valitettavasti aika tuli hänen kohdallaan vastaan joten puuhailu päättyi.

        Toisinaan olen katsellut josko löytäisi vanhempaa miestä kädellä tehtävään tyhjennykseen.M46v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiva ikä sillä nuoremmat pelleilijöitä pääosin.Olen hieman vanhempaa miestä aikaa sitten avustanut paineiden purussa kädellä,mutta valitettavasti aika tuli hänen kohdallaan vastaan joten puuhailu päättyi.

        Toisinaan olen katsellut josko löytäisi vanhempaa miestä kädellä tehtävään tyhjennykseen.M46v

        Mistä päin olet M46v,itse olen hml. ja tosiaan nautin kun ensin minua hyväillään housujen päältä,ja lopuksi runkataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet M46v,itse olen hml. ja tosiaan nautin kun ensin minua hyväillään housujen päältä,ja lopuksi runkataan.

        Melkein samalta seudulta.Häirikköjen vuoksi ei voi laittaa mitään tietoa.M46v

        Saman voi tehdä itsellenikin eli runkata,jos haluaa.


    • Anonyymi

      Paras ku muija hieroo samalla sun eturauhasta ku toisel käel vatkaa kullia ni junalauta mitä orkkuja!! Ja mällit lentää valehtelematta joka vitun paikkaan omasta naamasta ikkunaan akselilla

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

        Niinhän se sulla niuvanniemellä menee.


    • Anonyymi

      Täällä voisi olla 45v Hämeenlinnasta vapaaehtoinen runkkaamaan.

      • Anonyymi

        Tavataan motarin P- paikalla saat runkata vaikka tänään. M 60v


    • Anonyymi

      Täällä 50+v ukko kanssa runkkaajaa vailla. Mua saa imeäkin.

    • Anonyymi

      Mistä päin olet 50+ täällä pääkaupunkiseudulla toinen 50+ ja ainakin aluksi vain käsihoito kävisi, sen verran tautikammoinem.
      M54

    • Anonyymi

      hiljaa hyväillen kovaks sitten kovempaa runkkausta ei voi mitään pakko imaista suuhun ja maistaa kova imu ja lopuks lasti suuhun loppu imu ja hyväily kielellä olet sen kuule ansainnut kiitos

      • Anonyymi

        Huh tuo olisi niin tajunnan räjäyttävä, sitten olisi sinun vuoro saada sama käsittely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh tuo olisi niin tajunnan räjäyttävä, sitten olisi sinun vuoro saada sama käsittely.

        Hml: sa antaisin käsittelyn. M 60v


    • Saisio Lahti -Hollola alueella käsihoitoa?

      • Anonyymi

        Ajaisitko Oittiin käsittelen hyvin kalusi ja imen lastin nieltäväksi. T. M 63v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajaisitko Oittiin käsittelen hyvin kalusi ja imen lastin nieltäväksi. T. M 63v

        Sulla paikka siellä? Ootko millainen mitoiltasi?


      • Anonyymi
        HenrikFellmanHollola kirjoitti:

        Sulla paikka siellä? Ootko millainen mitoiltasi?

        Onnistuu luonani kun vaimo töissä. Mitat 184 83 17 sopu suhtainen. M 63v


    • Anonyymi

      Jyväskylä jossain parkkiksella M67v eronnut

    • Anonyymi
      UUSI

      U­u­­­s­­i s­­­ek­­­si­tea­­tteri ava­­­utuu Su­­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­­i­­. Il­­mo­ittau­­tum­­inen ry­­hmä­­ämm­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/A3h4F6

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe