Miesystävän erektiohäiriö

Anonyymi-ap

Ollaan oltu miesystävän kanssa suhteessa alle puoli vuotta, ikää meillä on piirun verran alle 50v. Mies ei käytä alkoholia, syö terveellisesti, urheilee, eikä hänellä ole mitään lääkityksiä.
Harrastamme seksiä viikottain, mutta koko suhteemme aikana olemme olleet yhdynnässä kahdesti niin, että mieskin on sitten lauennut. MInua tämä tilanne ei varsinaisesti häiritse, sillä mies huolehtii ihanasti minun tyydyttämisestäni ja muutenkin läheisyys hänen kanssaan tuntuu hurjan hyvältä. Itse ole yrittänyt auttaa miestä käsin ja suulla, mutta erektio ei vaan kestä, suuseksissä erektiota ei tule ollenkaan, vaikka muuten se välillä vähän aikaa käväisee. Hän ei ehkä ole kovin tottunut vastanaottamaan suuseksiä.
Minusta tuntuu, että asia on alkanut miestä häiritsemään ja ehkä hän jopa vähän jännittää miten seksi onnistuu ja se varmasti entisestään vaikeuttaa tilannetta. Koska mies ei itse ole ottanut asiaa puheeksi, en ole tohtinut minäkään siitä alkaa enempää juttelemaan. Teen kuitenkin miehelle jatkuvasti selväksi, että hän on minun mielestäni erittäin seksikäs ja että haluan häntä todella paljon.
Minusta olisi ihanaa saada tyydytettyä hänet vastavuoroisesti, mutta onko minulla tässä mitään tehtävissä? Toki suhteemme on vielä aika tuore ja tapaamisissa on vielä erityistä jännitettä, sillä emme vielä tunne toisiamme perusteellisesti. Otan mielelläni vinkkejä vastaan siitä, mitä voisin tehdä ja miten voisin tukea miestä ja mahdollisesti myös vinkkejä siihen, kannattaako minun ottaa tämä asia puheeksi, vai odotanko että mies itse alkaa siitä puhumaan.

26

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homo joka ei hyväksy itseään ja yrittää olla väkisin naisen kanssa. Heteromiehellä seisoo muna naisen kanssa mutta eihän se toimi jos nainen ei ole mihin halut kohdistuu.

      • Anonyymi

        Ei tarttee olla homo saattaa olla jännitystä tai tressiä


    • Anonyymi

      Kannattaa kannustaa hommamaan reseptorista silnenafill resepti itse olen pitkässä parisuhteessa oleva 51v mies mulla alkoi noin 5v sitten välillä lörpähti kesken helpottaa elämistä kun ottaa puolikkaan tai kokonaisen pillerin helppoa reseptin saaminen itsellä ainakin epäonnistumisen pelko söi itsetuntoa nykyisin ihana seksielämä

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        se ei ole meidän keino niinkuin sulla näköjään


    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa

      • Anonyymi

        No spede kerros mikä on oppitunnin aihe. Kerro paikasta niuvanniemi missä se on ja mitä siellä tehdään. Tunnut olevan vakio asukas sillä suunnalla. Osaat varmaan paikasta kertoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No spede kerros mikä on oppitunnin aihe. Kerro paikasta niuvanniemi missä se on ja mitä siellä tehdään. Tunnut olevan vakio asukas sillä suunnalla. Osaat varmaan paikasta kertoa.

        eikö spede oo jo kuollut


    • Anonyymi

      Koita saada hänet kaikenvaralata käymään sydänlääkärillä useimmiten nuo kai viittaa jonkin sortin sydän vikaan toki voi olla sellainenkin ongelma joka ratkeaa kun saatte luotua avoimen keskusteluyhteyden mu silti suosittelisin sitä sydänlääkärillä käyntiä kuitee

      • Anonyymi

        Vaikea kyllä uskoa mihinkään piileviin sydänvaivoihin, sillä mies urheilee paljon eikä hänellä ole mitään oireita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kyllä uskoa mihinkään piileviin sydänvaivoihin, sillä mies urheilee paljon eikä hänellä ole mitään oireita.

        Kyllä voi urheillavillakin tulla sydän vaivoja erektio häiriöt ensioireta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kyllä uskoa mihinkään piileviin sydänvaivoihin, sillä mies urheilee paljon eikä hänellä ole mitään oireita.

        Miehelläsi sydän suruja kun ihastunut toiseen naiseen, käy panemassa viikottain tätä herkkua.
        Aivan normaali ettei vaimolle seiso...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kyllä uskoa mihinkään piileviin sydänvaivoihin, sillä mies urheilee paljon eikä hänellä ole mitään oireita.

        Moni urheilija ja ns hyväkuntoinen on kuollut yllättäen kun sydän pettänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi urheillavillakin tulla sydän vaivoja erektio häiriöt ensioireta

        urheivilla vasta kova seisokki onkin niin paljon nappeja vedetään


    • Anonyymi

      Mieheni 64v itse olen 50v miehelleni tuli viitisen vuotta sitten sama ongelma, upee kalu veltostui hetkessä yhdynnän aloituksesta. Seksi meni pelkään suuhoitoon kerran mieheni ehdotti kolmatta pyörää mukaan. Aikani mietin kun mies ehdotuksia jatkoi, päädyimme kokeilee yhdessä tuumin. Eka vieras etsittiin seksitrefit sivustolta hän tuli kotiamme, aivan ihana 40v varattu joka jaksoi yhtyä kanssani pitkään. Kuinkas ollakkaan miehelläni kaikki kunnossa kun vieras lähti pois. Nykyään meillä kaksi vakkari miestä jotka käyvät vuoro viikon loppuina, saan nauttia heistä ja omasta rakkaastani. T. Onnellinen rouva.

      • Anonyymi

        Hahaa, kiitos vinkistä, mutta minulla seksiin liittyy myös voimakkaita tunteita kumppania kohtaan, enkä koe tunteetonta seksiä merkityksellisenä itselleni.


      • Anonyymi

        Parinvaihtoa ja kolmansia harrastetaan jopa tuhansissa suhteissa, kävimme Himoksella parinvaihto tapahtumassa. Täytyy myöntää harvoin näkee niin onnellisia pareja, hyvin pukeutuneita ja hyvä kuntoisia. Alkoholi ei näytellyt pääosaa mökeissä, kokeilimme ryhmä orgioita vaimon kanssa, parasta ikinä miten kaunista ja kiimasta, monipuolista yhdyntää koko seitsemän paria harrastimme. Lattia vuorattu patjoilla joten vaihto vaivatonta parien kesken. Terv. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parinvaihtoa ja kolmansia harrastetaan jopa tuhansissa suhteissa, kävimme Himoksella parinvaihto tapahtumassa. Täytyy myöntää harvoin näkee niin onnellisia pareja, hyvin pukeutuneita ja hyvä kuntoisia. Alkoholi ei näytellyt pääosaa mökeissä, kokeilimme ryhmä orgioita vaimon kanssa, parasta ikinä miten kaunista ja kiimasta, monipuolista yhdyntää koko seitsemän paria harrastimme. Lattia vuorattu patjoilla joten vaihto vaivatonta parien kesken. Terv. Pari 50v

        Jaahas tippuri tiina ja kukkakaali molo levittämässä tauteja hyi hemmetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas tippuri tiina ja kukkakaali molo levittämässä tauteja hyi hemmetti

        No nuohan jutut sä voit tietää vain itsestänne. Hehehehee Mitäs olette kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas tippuri tiina ja kukkakaali molo levittämässä tauteja hyi hemmetti

        Nämä parit eivät asu porraskäytävissä kuten sinä.
        Mene töihin saatat saada terveen naisen itselles, ohjaa myös hoitoon nykyinen tyttö ystävä, tää jahaas tippuri tiina. Käy myös itse lääkärillä kukkakaali molo tarkistuttamassa. Hyvää kevättä teille molemmille.🖕🖕🖕


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parinvaihtoa ja kolmansia harrastetaan jopa tuhansissa suhteissa, kävimme Himoksella parinvaihto tapahtumassa. Täytyy myöntää harvoin näkee niin onnellisia pareja, hyvin pukeutuneita ja hyvä kuntoisia. Alkoholi ei näytellyt pääosaa mökeissä, kokeilimme ryhmä orgioita vaimon kanssa, parasta ikinä miten kaunista ja kiimasta, monipuolista yhdyntää koko seitsemän paria harrastimme. Lattia vuorattu patjoilla joten vaihto vaivatonta parien kesken. Terv. Pari 50v

        seksi on iloinen asia ei ainoastaan lasten teko juttu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas tippuri tiina ja kukkakaali molo levittämässä tauteja hyi hemmetti

        ei vehkeet pesty peppu huuhdeltu ja rasvattu kaikki saa tulla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nuohan jutut sä voit tietää vain itsestänne. Hehehehee Mitäs olette kjäh kjäh

        ei osaa jätkä käyä pesulla tai lääkärillä ensin


    • Anonyymi

      Testosteronitasot alkaa hiipua, niin tulee erektiohäiriöitä.
      Ikä ei tule yksin.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      minun erektio häiriööni auttoi sauva jonka vibran vaimo pani täysille pepussani hyppäs heti päälle ihku orkkuja molemmille

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe