Vanhempia tyttöilijöitä.

Anonyymi-ap

Vanhempien (+65-75) tyttöilijöiden historiasta ja kokemuksista haluaisin niin mielelläni kuulla. Tyttöily on ihanaa vuelä vanhanakin.

34

1909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse näin 70v tyttöilen pukien isokuppiset rintaliivit ja puuterin väriset lantioliivit joissa lyhyehköt leveät sukkanauhat ja hakasilla oleva haaraluukku. Sukat jalkaan ja pientä meikkiä sekä rouvamainen leninki. Ritaliiveihin sujautan vedellä täytetyt kortsut. Ison peilin edessä keikistelen ja riisun mekon itseäni hyväillen. Avaan haaraluukun ja annan kullin tulla esille. Asetan ison dildon laattiaan imukupilla ja nousen kullille rasvatun anuksen kanssa ja ratsastan kiimassa pakarat väristen huoramaiseen loppulaukeamiseen asti.

• Anonyymi

Haluutko oikeeta? Olis ihanaa tuntea sun persepillun orgasmisupistukset, joka saisi minutkin laukeamaan samantien.

• Anonyymi

Ihanaa! Juuri noin itsekin toimin. Olen käyttänyt vedellä täytettyjä kortsuja rintsikoissa jo kauan. Laitan tuplakortsun, kun kerran särkyi. Ne ovat aidon oloisia ja painonsa vuoksi kivan puristella. Kirppiksiltä aina ostelen mekkoja ja muuta kaunista. Minulla onkin iso kaapillinen naisten asuja vähän joka lähtöön. Myös korkkareita ja saapaita. Hyvää kevään jatkoa sulle tyttöilyysi.

• Anonyymi

Itse myös käytän naisten ihania asuja kun tyydytään itseäni, ihan nuoreesta asti on nämä kiihottnut , varsinkin alusasut . Rintaliivit käytössä lähes päivittäin ja sukkanauhat+nylonit.
        Myös dildoja ja anustappeja käytössä usein.
        M 64 CD 💃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse myös käytän naisten ihania asuja kun tyydytään itseäni, ihan nuoreesta asti on nämä kiihottnut , varsinkin alusasut . Rintaliivit käytössä lähes päivittäin ja sukkanauhat nylonit.
        Myös dildoja ja anustappeja käytössä usein.
        M 64 CD 💃

Heips… itse kanssa viihdyn ihanissa asuissa. Aivan ihana pukeutua. Viihdyn sukkanauhoissa piksuissa rintsikoissa korkkareissa ja mekossa. Kiva olisi löytää toinen tyttöilijä.
        Karita03treCD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heips… itse kanssa viihdyn ihanissa asuissa. Aivan ihana pukeutua. Viihdyn sukkanauhoissa piksuissa rintsikoissa korkkareissa ja mekossa. Kiva olisi löytää toinen tyttöilijä.
        Karita03treCD

Itsekin tykkään tyttöillä kauniissa alusvaatteissa ja laittaa päälle joku ihana mekko. Mun haave olis et saisin joku päivä pukeutua kuin morsian häihin, meikit,peruukki ja ihan kaikki.

• Anonyymi

Lahdessa...

• Anonyymi

Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Ihanaa!

• Laita viestiä. Kik on huivijamekko

• Anonyymi

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli pelle

Mitäs olet painu kikkeli pelle sirkukseen.

• Anonyymi

73v minä vielä tyttöilen. Nyt korsetti ja sukat, nahkaminari ja punainen toppi. Meikattuna olen ja punainen peruukki. Ihanaa tyttöily kesää kaikille.

• Anonyymi

74 v. Olen tyttöillyt 12-vuotiaasta alkaen. Aloitin äitini alusasuilla. Homma mistä jäin lopulta kiinni. Äiti oli ymmärtäväinen ja sain aina tyttöillä kotona silloin kun isä oli työmatkoillaan. Synntareilleni ja joululahjoiksi äiti osti minulle aina naisten alus- ym muitakin asuja. Kun muutin kotoa pois omaan asuntoon, hän antoi minulle kaapillisen erilaisia ihania asuja. Kun kyselin häneltä miksi hän niin teki, hän kertoi veljensä olleen samaa maata ja hän oli auttanut tätäkin pukeutumisessa tytöksi. Nyt oli iloinen kun sai tehdä sen saman minulle. Olen jo vuosikausia pitänyt ainoastaan naisten alusasuja ja joskus olkomailla, olen kuljeksinut ulkona naiseksi pukeutuneena useinkin.

• Anonyymi

Itse suosin tosi tiukkoja naisten leggareita joita on latex ja pvc ja läpinäkyvä sifonkinen paita. Tietysti huivit korut ja vyöt. Olis ihanaa just vanhempi tyttöilijä nähdä tre/Pirkanmaan seudulla. Itsekin jo 60. Myös muut iäkkääät miehet kiinnostaa.

• Anonyymi

Täällä 62-vuotias naisten alusasuissa viihtyvä bi-mies. Tätimäinen look mieleen. Valkoiset tai puuterinväriset isot pikkarit, rintaliivit, bodyt, alushameet, beiget tai harmaat stayup-sukat ja sukkahousut, nyloniset polvisukat, mieluiten vähän paksummat. Nautin niin. Löytyykö muita joilla samat mieltymykset?

• Anonyymi

Upeaa. Olisi todella hauskaa pitää tuollaista kaveria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upeaa. Olisi todella hauskaa pitää tuollaista kaveria.

Samat ihanat mieltymykset. T.ukm61

• Anonyymi

Ihan kuin minä,tykkään täti lookista,painavat tissit heiluu rintsikoissa kun kävelen ulkona

• Anonyymi

Haluaisin tavata 60+ tyttöilijän pk seudulla. Olen itse myös 60 v. Vaikka vain kahvin merkeissä.

• Täällä myös yks tyttöilijä pk-seudulta

• cd_karita kirjoitti:

Täällä myös yks tyttöilijä pk-seudulta

Siis 62v.

• Anonyymi

Ladessa voitas myös me aikuiset tyttöilijät kohdata ja tutustua alkuun vaikka jossain kahvilla...ukm 60+

• Anonyymi

Mikäkön olisi kiva paikka?

• Anonyymi

Se olis kyllä ihanaa...

• Anonyymi

Ja ne ihanat vekkihameet

• Anonyymi

Valkoinen minivekki ja alla naisten silkkipöksyt, kyllä hyvältä tuntuu. ukm61

• Anonyymi

Todella ihanaa

• Anonyymi

Siis miten ihanaaaaaa

• Anonyymi

Haluisko joku vanhempi täti puristella pojan kullia? 😝

• Anonyymi

Lahti..missä vois

• Anonyymi

Kiinostais kyllä! Lahdessa😉

• Olisi ihanaa olla jonkun orja piika tai vauva ihanissa asuissa. Salon seutu.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe