Vanhempien (+65-75) tyttöilijöiden historiasta ja kokemuksista haluaisin niin mielelläni kuulla. Tyttöily on ihanaa vuelä vanhanakin.
Vanhempia tyttöilijöitä.
34
1909
Vastaukset
- Anonyymi
Itse näin 70v tyttöilen pukien isokuppiset rintaliivit ja puuterin väriset lantioliivit joissa lyhyehköt leveät sukkanauhat ja hakasilla oleva haaraluukku. Sukat jalkaan ja pientä meikkiä sekä rouvamainen leninki. Ritaliiveihin sujautan vedellä täytetyt kortsut. Ison peilin edessä keikistelen ja riisun mekon itseäni hyväillen. Avaan haaraluukun ja annan kullin tulla esille. Asetan ison dildon laattiaan imukupilla ja nousen kullille rasvatun anuksen kanssa ja ratsastan kiimassa pakarat väristen huoramaiseen loppulaukeamiseen asti.
- Anonyymi
Haluutko oikeeta? Olis ihanaa tuntea sun persepillun orgasmisupistukset, joka saisi minutkin laukeamaan samantien.
- Anonyymi
Ihanaa! Juuri noin itsekin toimin. Olen käyttänyt vedellä täytettyjä kortsuja rintsikoissa jo kauan. Laitan tuplakortsun, kun kerran särkyi. Ne ovat aidon oloisia ja painonsa vuoksi kivan puristella. Kirppiksiltä aina ostelen mekkoja ja muuta kaunista. Minulla onkin iso kaapillinen naisten asuja vähän joka lähtöön. Myös korkkareita ja saapaita. Hyvää kevään jatkoa sulle tyttöilyysi.
- Anonyymi
Itse myös käytän naisten ihania asuja kun tyydytään itseäni, ihan nuoreesta asti on nämä kiihottnut , varsinkin alusasut . Rintaliivit käytössä lähes päivittäin ja sukkanauhat+nylonit.
Myös dildoja ja anustappeja käytössä usein.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse myös käytän naisten ihania asuja kun tyydytään itseäni, ihan nuoreesta asti on nämä kiihottnut , varsinkin alusasut . Rintaliivit käytössä lähes päivittäin ja sukkanauhat nylonit.
Myös dildoja ja anustappeja käytössä usein.
M 64 CD 💃Heips… itse kanssa viihdyn ihanissa asuissa. Aivan ihana pukeutua. Viihdyn sukkanauhoissa piksuissa rintsikoissa korkkareissa ja mekossa. Kiva olisi löytää toinen tyttöilijä.
Karita03treCD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heips… itse kanssa viihdyn ihanissa asuissa. Aivan ihana pukeutua. Viihdyn sukkanauhoissa piksuissa rintsikoissa korkkareissa ja mekossa. Kiva olisi löytää toinen tyttöilijä.
Karita03treCDItsekin tykkään tyttöillä kauniissa alusvaatteissa ja laittaa päälle joku ihana mekko. Mun haave olis et saisin joku päivä pukeutua kuin morsian häihin, meikit,peruukki ja ihan kaikki.
- Anonyymi
Lahdessa...
- Anonyymi
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin
Ihanaa!
Laita viestiä. Kik on huivijamekko
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli pelle
Mitäs olet painu kikkeli pelle sirkukseen.
- Anonyymi
73v minä vielä tyttöilen. Nyt korsetti ja sukat, nahkaminari ja punainen toppi. Meikattuna olen ja punainen peruukki. Ihanaa tyttöily kesää kaikille.
- Anonyymi
74 v. Olen tyttöillyt 12-vuotiaasta alkaen. Aloitin äitini alusasuilla. Homma mistä jäin lopulta kiinni. Äiti oli ymmärtäväinen ja sain aina tyttöillä kotona silloin kun isä oli työmatkoillaan. Synntareilleni ja joululahjoiksi äiti osti minulle aina naisten alus- ym muitakin asuja. Kun muutin kotoa pois omaan asuntoon, hän antoi minulle kaapillisen erilaisia ihania asuja. Kun kyselin häneltä miksi hän niin teki, hän kertoi veljensä olleen samaa maata ja hän oli auttanut tätäkin pukeutumisessa tytöksi. Nyt oli iloinen kun sai tehdä sen saman minulle. Olen jo vuosikausia pitänyt ainoastaan naisten alusasuja ja joskus olkomailla, olen kuljeksinut ulkona naiseksi pukeutuneena useinkin.
- Anonyymi
Itse suosin tosi tiukkoja naisten leggareita joita on latex ja pvc ja läpinäkyvä sifonkinen paita. Tietysti huivit korut ja vyöt. Olis ihanaa just vanhempi tyttöilijä nähdä tre/Pirkanmaan seudulla. Itsekin jo 60. Myös muut iäkkääät miehet kiinnostaa.
- Anonyymi
Täällä 62-vuotias naisten alusasuissa viihtyvä bi-mies. Tätimäinen look mieleen. Valkoiset tai puuterinväriset isot pikkarit, rintaliivit, bodyt, alushameet, beiget tai harmaat stayup-sukat ja sukkahousut, nyloniset polvisukat, mieluiten vähän paksummat. Nautin niin. Löytyykö muita joilla samat mieltymykset?
- Anonyymi
Upeaa. Olisi todella hauskaa pitää tuollaista kaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa. Olisi todella hauskaa pitää tuollaista kaveria.
Samat ihanat mieltymykset. T.ukm61
- Anonyymi
Ihan kuin minä,tykkään täti lookista,painavat tissit heiluu rintsikoissa kun kävelen ulkona
- Anonyymi
Haluaisin tavata 60+ tyttöilijän pk seudulla. Olen itse myös 60 v. Vaikka vain kahvin merkeissä.
- Anonyymi
Ladessa voitas myös me aikuiset tyttöilijät kohdata ja tutustua alkuun vaikka jossain kahvilla...ukm 60+
- Anonyymi
Mikäkön olisi kiva paikka?
- Anonyymi
Se olis kyllä ihanaa...
- Anonyymi
Ja ne ihanat vekkihameet
- Anonyymi
Valkoinen minivekki ja alla naisten silkkipöksyt, kyllä hyvältä tuntuu. ukm61
- Anonyymi
Todella ihanaa
- Anonyymi
Siis miten ihanaaaaaa
- Anonyymi
Haluisko joku vanhempi täti puristella pojan kullia? 😝
- Anonyymi
Lahti..missä vois
- Anonyymi
Kiinostais kyllä! Lahdessa😉
Olisi ihanaa olla jonkun orja piika tai vauva ihanissa asuissa. Salon seutu.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146