Emma Gaalan kutsuvieras Marin miesystävänsä kanssa

Anonyymi-ap

9

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltalehti kirjoitti tänään Marin esiintymisestä Emma gaalassa uude luvun toimittaja ylisti tasoa jolle Sanna on nyt noussut It tytöksi ( kansainvälinen nimitys) menstyjille jotka tavallaan saa kaikki haukkomaan henkeään pelkällä esiintymiselle (naiset ainakin) toimitta oli vaikuttunut ainakin kohderyhmä tärkein (toimittajat) vrt Sanna jo niin Karhisten isopyllyisiin tähtiin nimi oikein on kai Kharhistanilaiset? Uusi laji viehkeät isopyllyiset mitä suurempi sitä suurempi suosio. Sdp on tyydytty sentään vähän pienempää muttei suosiossa, uusi poliitinen naislaji on lanseerattu suomesta , monille naiselle tämä luo esteet poliittiseen nousuun ,rima on laitettu korkealle ,subertähti ja nero malli ikoninen osaaja ja kaikkein korkein neuvonantajana , siis lähes jumalolento ?

    • Anonyymi

      Kokoomus Orpokin oli kuulemma paikalla ja kepu Saarikko.

      • Anonyymi

        Ensin taas yritetty väittää että silitti vieraan miehen kasvoja, kyllä voi toiset toimittajat olla todellakin p*****a !


      • Anonyymi

        Orpo ei saapunut punaiselle matollle kuvattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei saapunut punaiselle matollle kuvattavaksi.

        Orpo on orpo ja minkäs sille kukaan voi 😡 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo on orpo ja minkäs sille kukaan voi 😡 .

        Se on pygmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo on orpo ja minkäs sille kukaan voi 😡 .

        Orpo ei tykkää paistatella hömppäjulkisuudessa.


    • Anonyymi

      Eikös Marinin pitänyt olla kansainvälisten organisaatioiden puhuja ja neuvonantaja! Missä on jutut Blair-instituutin tai amerikkalaisen puhujatoimiston tapahtumista joihin osallistunut?
      niitä odotan, en mitään karvanaaman lääkintää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe