Suksiboksibemariperheet

Anonyymi-ap

Miksi tätä porukkaa kutsutaan, jolla on uusi ok-talo jollakin kasvukeskuksen ok-alueella (esim. Hervantajärvi Tampereella) ja piha täynnä suksiboksibemareita, moottorikelkkatrailereita ja pakettiautoja yms? Autot eivät mahdu edes sen oman talon pihaan vaan niitä pitää jättää kadulle vaikeuttamaan vastapäisen naapurin kulkua omaan pihaansa. Mitä ihmeen porukkaa näissä taloissa oikein asuu kun eivät nuo talot edes ole kuin jotain kompakteja 4-5h+k. Miksi niitä autoja pitää olla niin paljon ettei pihaan muuta mahdu? Koko suku samassa talossa? En käsitä. Täyttä punaniskatouhua, mutta rahaa kuitenkin on.

10

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä he itse tietävät...

      Jos kyseessä olisi suksiboksitoyota tai -Hyundai niin ärsyttäisikö sekin sinua? :D

      Meillä on nyt 4 autoa ja syksyllä 5. Eivät tahdo mahtua kaikki pihalle yhtä aikaa. Koita siis kestää.

      • Anonyymi

        Aina ne on nimenomaan bemareita tällä saman tyylin porukalla. Jos ajaa Toyotalla tai Hyundailla niin se elämäntyyli on erilainen.


      • Anonyymi

        Kadulle pysäköiminen muuten on laitonta vaikka olisi oman pihan edessä ellei ole 5 metriä jätetty väliä pihaliittymään. Käräytän siis pysäköinninvalvonnalle.


    • Anonyymi

      Ei tuo autojen trailereiden määrä muuten haittaa, mutta kun niistä tehdään aina muiden ongelma haittaamalla muiden elämää kadun auraamisesta ja roska-autosta puhumattakaan. Jos ne kaikki mahtuvat sinne omaan pihaan eikä törrötä sieltä kadulle, niin ok.

    • Anonyymi

      Meidän alueella yksi tällainen porukka ajelee moottorikelkalla ympäriinsä ja viereisellä luonnonsuojelualueella.

    • Anonyymi

      Nuo tilaa valtaavat perheet vituttatat raskaasti. Pentuja on viisi, ja kaikki huutavat kuin tapettavat. Menisivät keskelle metsää huutamaan ja tilaa viemästä.

    • Anonyymi

      Porvareiksi. Heitä kutsutaan porvareiksi.

      • Anonyymi

        Ei kutsuta. Porvarin määritelmä ei ole suksiboksibemarit ja moottorikelkat. Itse olen hyvätuloinen kokoomuslainen ja meillä on perheessä vain yksi auto.


      • Anonyymi

        Porvari tarkoittaa poliittisessa kielenkäytössä oikeisto- tai keskustapuolueen jäsentä tai kannattajaa tai yleensä ei-sosialistia henkilöitä. Aikaisemmin porvari tarkoitti porvarissäätyyn kuuluvaa henkilöä. Porvariksi nimitetään usein myös henkilöitä, joilla on keskivertoa enemmän rahaa ja omaisuutta.


    • Anonyymi

      Rahaa on siksi, kun tänä päivänä saa kyllä rahoituksen ihan mihin vain. Jos ei samalta rahoitusyhtiöltä, niin useammalta.

      Mutta nyt kun sadan tonnin velan hinta pomppasi yht äkkiä nollasta eurosta neljään tonniin per vuosi, niin vähän joutuu jo funtsimaan noita ostoksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe