Onnettomuus tapahtui Someron Helsingintiellä.
Varsinais-Suomessa Somerolla on tapahtunut vakava liikenneonnettomuus, poliisi tiedottaa. Kaksi henkilöautoa on ajanut nokkakolarin.
Kolari tapahtui Someron Helsingintiellä Jakkulan kohdalla. Paikalla on poliisin mukaan useita viranomaisyksiköitä. Pelastus-, raivaus- ja tutkintatyö on käynnissä, ja paikalla on liikenteen ohjaus.
Onnettomuudesta tehtiin ilmoitus hätäkeskukseen kello 13.
Poliisi toivoo pelastustoiminnalle paikalla työrauhaa ja onnettomuuden osallisille yksityisyyttä ja suojaa. Asiasta tiedotetaan lisää, kun se on mahdollista, poliisi kertoo.https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010236600.html
Vakava liikenneonnettomuus Somerolla
9
1802
Vastaukset
- Anonyymi
Saisiko kuvia onnettomuusautoista.
- Anonyymi
Et saa
- Anonyymi
Ootelet ihan rauhassa ,laittoivat sulle ihan yksityis postia tuleen ..mut nimi ja osote nyt vsin vähän hukassa..
- Anonyymi
”Poliisi toivoo pelastustoiminnalle paikalla työrauhaa ja onnettomuuden osallisille yksityisyyttä ja suojaa.”
Ei olisi tarvinnut edes mainita että onnettomuus sattui Somerolla. Olisi pystynyt jo päättelemään tästä toivomuksesta. - Anonyymi
Oliko liian suuri tilannenopeus, huonot renkaat, vai kenties iän tuomat fyysiset heikennykset.
- Anonyymi
Tästäkään ei tosiaan tiedä että kumpi suto ajautunut väärälle kaistalle vai onko molemmat mennyt kesekelle samaan aikaan.
- Anonyymi
Sinä päivänä keli oli kauhea, sohjovallit järkyttäviä, itse ajeltiin Lopelle ja takaisin n. 50-60km/h. Ohjattavuus kärsi valleista pelottavasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästäkään ei tosiaan tiedä että kumpi suto ajautunut väärälle kaistalle vai onko molemmat mennyt kesekelle samaan aikaan.
Härkätien ja kakkosten risteyksessä valli oli niin massiivinen, että oikealle (Helsinkiin) ryhmittyminen oli mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkätien ja kakkosten risteyksessä valli oli niin massiivinen, että oikealle (Helsinkiin) ryhmittyminen oli mahdotonta.
Koko oikeanpuoleinen kaista oli paksun sohjon peitossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233