Oon yrittäny saada kaupan kassoja treffeille ja yrittää iskeä feisbookis mutta rukkasia vaan tullu
Mä oon lyöny päätä puuhun monasti
8
356
Vastaukset
- Anonyymi
Noo etpä oo ainut
- Anonyymi
Minä en enää edes yritä.
- Anonyymi
Itse en jaksa vaivautua jos en jotain kautta saa tietooni että naisella on samat arvot ja että saattaisi pitää minusta. En halua treffeille naisen kanssa jolla on erilainen ajatusmaailma. Ongelma on että en tiedä ketään samanhenkistä. Siksi on pakko olla yksin. En halua tuhlata aikaani naisiin kun vain yhtä naista olen vailla. En myöskään ole sellainen joka muuten vaan tutustuu ihmisiin. Enkä usko että minulle sopisi sellainen nainen.
- Anonyymi
Mitkä asiat sua kiinnostaa?
Onko niissä mitää semosta joka kiinnostaisi vastaista sy sukupuolta ...
Monesti ei oo mitää yhteistä ...
Mut miehet luulee niin.
Ja asiakaspelvelualla ollaan töissä
Ei tyrkyllä ... Vaikka miesraukat luulet et joo
Entä sun ulkonäkö ja habitus ...
Läski kannattaa vaihtaa lihakseen
Ja köyhyys rikkauteen
Sit vasta naisia ...
Naiselta sivusta- Anonyymi
No siis kahelkeki eri kassalle annoin paperilapun johon rustasin puh numeroni niin ei soittaneet kumpikaan ei ees tekstsanneet ja vsikka hymyilivät kassalla maireasti
- Anonyymi
Sun täytyy siirtyä hoitsuihin niiltä saa aina.
- Anonyymi
Juu niin saa ja sinisiä pillereitäkin saa.
- Anonyymi
Kirjastotätitkin on kivoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708