Oon yrittäny saada kaupan kassoja treffeille ja yrittää iskeä feisbookis mutta rukkasia vaan tullu
Mä oon lyöny päätä puuhun monasti
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Noo etpä oo ainut
- Anonyymi
Minä en enää edes yritä.
- Anonyymi
Itse en jaksa vaivautua jos en jotain kautta saa tietooni että naisella on samat arvot ja että saattaisi pitää minusta. En halua treffeille naisen kanssa jolla on erilainen ajatusmaailma. Ongelma on että en tiedä ketään samanhenkistä. Siksi on pakko olla yksin. En halua tuhlata aikaani naisiin kun vain yhtä naista olen vailla. En myöskään ole sellainen joka muuten vaan tutustuu ihmisiin. Enkä usko että minulle sopisi sellainen nainen.
- Anonyymi
Mitkä asiat sua kiinnostaa?
Onko niissä mitää semosta joka kiinnostaisi vastaista sy sukupuolta ...
Monesti ei oo mitää yhteistä ...
Mut miehet luulee niin.
Ja asiakaspelvelualla ollaan töissä
Ei tyrkyllä ... Vaikka miesraukat luulet et joo
Entä sun ulkonäkö ja habitus ...
Läski kannattaa vaihtaa lihakseen
Ja köyhyys rikkauteen
Sit vasta naisia ...
Naiselta sivusta- Anonyymi
No siis kahelkeki eri kassalle annoin paperilapun johon rustasin puh numeroni niin ei soittaneet kumpikaan ei ees tekstsanneet ja vsikka hymyilivät kassalla maireasti
- Anonyymi
Sun täytyy siirtyä hoitsuihin niiltä saa aina.
- Anonyymi
Juu niin saa ja sinisiä pillereitäkin saa.
- Anonyymi
Kirjastotätitkin on kivoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909