En melkeinpä jaksa enää

Anonyymi-ap

En vaan välillä jaksa tehdä mitään ei oo motivaatiota mihinkään. Ja välillä ahdistaa asiat esim koulu ahdistaa ja yliajattelen liikaa pian yliajattelu TAPPAA mut. Itsemurha on käynyt monta kertaa mielessä ja olen suunnitellut sitä. Ystäville en voi kertoa koska heillä on omat murheensa ja mutsilekaan en voi ketoa koska en vaan halua huolestuttaa sitä. Olen myöskin viilellyt koska olen yliajatellut ja miettinyt että olen tehnyt/sanonut väärin ja sen perusteella olen viilellyt eli rangaisut itseäni. Tottakai mutsini ei tiedä tästä mitään ja hyvä koska en halua huolestuttaa häntä ja muutenkaan en uskalla kertoa mun pahasta olosta kellekään aikuiselle esim kuraattorille koulussa. Mutta olen kyllä puhunut sekaisin chatissa ja mll nuorten chatissa mut se vaan helpottaa johonkin asti. Yliajattelen liikkaa YLIAJATTELEN LIIKKAA YLIAJATTELEN LIIKKAA. En välillä kestä sitä ahdistusta mitä tulee kun yliajattelen miten sen saa pois/loppumaan???????

3

595

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yliajattelu,ahdistus voi olla pakko oire ja siihen pitää hakea apua.Yksin ei kannata sinnitellä joten puhu äidillesi tai kouluterkalle voit saada lähetteen eteenpäin.

• sos-kriisikeskus

Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne tilanteestasi! Varmasti äitisi ja muutkin läheisesi haluaisivat tietää ajatuksistasi. Kannustan sinua kertomaan ajatuksistasi myös heille.

Hienoa, että olet löytänyt esim. Sekasin-chatin. Jos kaipaat pidempikestoisemapaa tukea, niin sitä saat Tukinetin välityksellä esim. MIELI Tukisutheesta. Tukinetissä on monia muitakin palveluita, joita voit halutessasi käyttää.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      419
      2034
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      197
      1614
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      151
      1499
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1386
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1186
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      966
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      113
      927
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      67
      792
    9. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      16
      705
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      695
    Aihe