Luulitko että lopetin suhteemme?

Anonyymi-ap

luulitko että olin itse sitä mieltä että ihan lopettamalla lopetin meidän jutun?

31

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna olla jo meni jo ja ei tarvii enää mitään.Jatka matkaasi.

• Anonyymi

jep.
      ehkä se oli lopulta ego. tai holtiton tunnereaktio.

• Anonyymi

Kylmästi hylkäsit. Kuulunee tapoihisi. Mutta varmasti lähti siinä samassa minulle jokin prosessi käyntiin. Aikuistun.

• Anonyymi

Hän etsii naista eli on vailla vakinaista vaginaista. Ha ha ha….

• Anonyymi

Minkä vtun suhteen? Suhteita ei hoideta anonyymipalstoilla.

• Anonyymi

Sen käsityksen siitä sain.

• Anonyymi

Mitään juttua ei ollut. Olen ollut sinkku jo pitkään. Googleta mikä on parisuhde.

• Anonyymi

Anonyymikirjoittelu ei ole suhde. Koittakaa nyt potiIaat ymmärtää se. Täällä kirjoitellaan kuin sille oikealle, vaikka se sinun kohdalle osuukin.

• Anonyymi

Ap tässä varmaan tarkoitti, että hän ei sanonut muille : nyt mä LOPETIN sen jutun.
      Tai "eilen näin hänet, sanoin sille että se on LOPPU nyt!

Ap on ehkä niitä ghoustaajia ......

• Anonyymi

Toinen vaihtoehto on että luulit voivasi leikkiä kanssani.

• Anonyymi

Ei kysymys leikistä, vaan meneillään olevasta tilanteesta, joka ei vaikuta hyvältä.
        - sivukommentti

• Anonyymi

Sä se pelleilijä oot

• Anonyymi

Tulit lopettaneeksi samalla sun yhden pitkån kaveruussuhteen, kun kyselin aiemmista toimistasi, mut se tais olla loppunut jo sun avioiduttua toistamiseen. Eli se kaveruus ei perustunut sinuun vaan ex-vaimoosi. Satuit vain olemaan paikalla 😂

• Anonyymi

Kyllä niin luulin
      n>m

• Anonyymi

Niin luulin vaikka ei ollut vielä suhdetta.Tulin surulliseksi.

• Anonyymi

Väärin väärin ...
        suru pois puserosta!

• Anonyymi

No, khyl kävi sekin mielessä

• Anonyymi

m - m

• Anonyymi

En jaksanut enää juurta jaksain ajatella missä tunnelmissa olit tehdessäsi tälle välisellemme kuitenkin sen mitä oli pidettävä kuitenkin irtiottona. Saatoin pitää sitä miettimistaukona, mutta kovin pitkään sekään selitys ei käynyt päinsä. Mihin voi luottaa jos todellinen ja harha katkeaa yhtä helposti. Sinusta luopuminen otti koville. Siinä haki tanssiin itse olemattomuus.

• Anonyymi

"Siinä haki tanssiin itse olemattomuus."

- Etkö avaisi tätä hieman? Milloin, mitä kuka ..

• Anonyymi

Ööö, oliko meillä suhde? Miksi mulle ei kerrottu mitään?

• Anonyymi

Kyllä meillä on suhde.Älä änkyröi aina.Universumi ei ole väärässä.

• Anonyymi

Joo en mäkään tienny.

• Anonyymi

En luule niin, en jaksa luulla ja arvuutella enää mitään. "Juttu" on muutenkin ollut minun tykkääminen hänestä, ei mikään suhde. Ajattelin, että saisin tykätä edelleen halutessani tai olla tykkäämättä.

• Anonyymi

No nii mä kelasin ku mitää ei alkanutkaan? Oisko mun provot hyvä simulaatio absurdismista

• Anonyymi

Se loppuu kun se loppuu niin loppuu. Eikä siinä ole nokan 👃koputtamista, vaikka se iso nokka oliskin. 😁👩🏻‍🦳😂

• Anonyymi

Onko tää nyt joku mielikuvitussuhde jonkun päässä?

• Anonyymi

No olisko aloitus miehen raskas mielikuvitusprovo jonka avulla sä voit päteä ja tehdä itsestäsi joko tod aasin tai älykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisko aloitus miehen raskas mielikuvitusprovo jonka avulla sä voit päteä ja tehdä itsestäsi joko tod aasin tai älykkään

Ketkä tampiot alkaa uskoa jotain hurmoksellista saarnaajaa joka muka tietää kaiken he hee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä tampiot alkaa uskoa jotain hurmoksellista saarnaajaa joka muka tietää kaiken he hee

Noloa jopa täällä jämien jättömaalla

• Anonyymi

Kyllä luulin ja luulen että se oli tahtosi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe