Näin painajaista Daciasta

Anonyymi-ap

Huhhuh. Onneksi oli vain pahaa unta. Nimittäin näin unta että taloyhtiön pihalle oli ilmestynyt Dacia. Sehän alentaa asuntojen arvoa. EIIIII. Vielä kerran. Huhhuh

32

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taasen näin painajaista että taloyhtiön piha täyttyi 20 vuotta vanhoista ruosteisista mersuista ja ikälopuista ruosteisista jopoista. Siinä vasta arvo olisikin rymissyt!!

      • Anonyymi

        Jos minä olisin vuokra isäntä ja jokin vuokralaisista laittais parikymmentä vuotta vanhan mersun niin häätö olis välitömästi paras ratkaisu hänen kohdalleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin vuokra isäntä ja jokin vuokralaisista laittais parikymmentä vuotta vanhan mersun niin häätö olis välitömästi paras ratkaisu hänen kohdalleen

        Vuokraisäntä on yhdyssana ja Dacia on rasia. Huhhuh mikä painajainen oli. Onneksi meidän taloyhtiössä ei ole Dacioita maisemaa pilaamassa. Onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokraisäntä on yhdyssana ja Dacia on rasia. Huhhuh mikä painajainen oli. Onneksi meidän taloyhtiössä ei ole Dacioita maisemaa pilaamassa. Onneksi.

        Minulla on Dacia ja onneksi asun uudessa omakotitalossa. Onneksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Dacia ja onneksi asun uudessa omakotitalossa. Onneksi!

        Hihihihiiii. Hahahahahahahahahaaa. Vai kutsut sinä rytöläjääsi uudeksi omakotitaloksi. Muhahahahahssss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihihiiii. Hahahahahahahahahaaa. Vai kutsut sinä rytöläjääsi uudeksi omakotitaloksi. Muhahahahahssss

        Sinä siis tunnet minut. Valitettavasti minä en tunne sinua. Olisi mielenkiintoista tutustua.


    • Anonyymi

      Saahan nöössipojat puhua,mitä haluaa dusterista, mut ylivoimasesti paras hintalaatusuhde , 4 vetona ihan nro 1, on testattu paljon kalliimpien kanssa ja maavara 1.

      • Anonyymi

        Onhan siinä neljä pyörää jottei olisi liian kiikkerä, mutta en minä sellaista tosi käyttöön hommaisi. Kenties kakkosauton virkaa sellainen saattaisi ajaa tai vuokra-autoksi, huollon sijaisautoksi jne. Älkää hullut käyttöautona moista pitäkö, nippanappa auto sana sopii laitteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä neljä pyörää jottei olisi liian kiikkerä, mutta en minä sellaista tosi käyttöön hommaisi. Kenties kakkosauton virkaa sellainen saattaisi ajaa tai vuokra-autoksi, huollon sijaisautoksi jne. Älkää hullut käyttöautona moista pitäkö, nippanappa auto sana sopii laitteelle.

        Ilmeisesti Dacia antaa liian paljon vastinetta rahalle. Ei noita kateellisten kommentteja voi muuten ymmärtää. Itselläni on Duster, mutta minulla on mahdollisuus vaihtaa se johonkin toiseen, jos tulen siihen tulokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti Dacia antaa liian paljon vastinetta rahalle. Ei noita kateellisten kommentteja voi muuten ymmärtää. Itselläni on Duster, mutta minulla on mahdollisuus vaihtaa se johonkin toiseen, jos tulen siihen tulokseen.

        Onko tankinluukku avaimella räplättävä niin kuin oli huollon sijaisauto daciassa? Nauruhan siinä pääsi kun valtavan läpän avasi ja sieltä paistoi tankin korkki suoraan 80-luvulta.


    • Anonyymi

      Minä näen öisin vain tulevia penkinpainajaisia ennen aamulähtöä töihin Daciallani !!

    • Anonyymi

      Ei se Niuvassa vaikuta mihinkään, ole siis huoletta!

      • Anonyymi

        Kyllä joku roti pithää olla. Ei edes Niuvassa jää huomioimatta jos Dacian sinne parkkaa.


    • Anonyymi

      Onko asuntokaupan purkuun riittävä peruste kun jollakin asukkaalla on ollut
      Dacia omistuksessaan ajankohtana jolloin kauppakirja on allekirjoitettu ?
      Ilmeisesti on ollut lentoparkissa pysäköitynä silloin. Ripulin värinen paska.

      • Anonyymi

        Mielestäni täyttää petoksen tunnusmerkit. Eihän kukhaan halua Daciaa pihapiiriinsä. Eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni täyttää petoksen tunnusmerkit. Eihän kukhaan halua Daciaa pihapiiriinsä. Eihän?

        Eihän?.......Suomessakin on paljon toisinajattelijoita


    • Anonyymi

      No älänyt jaksa puhua. .... Tässä meillä on uudistettu auto jolla pääsee kovin huonoihin paikkoihin. Suomessa näitä riittää.

    • Anonyymi

      Onko isännöitsijätodistuksessa mainittava jos jollakin asukkaalla
      on käytössään Dacia ?

      • Anonyymi

        Kansalaisaloitteen paikka


    • Anonyymi

      Dacia on rasia. Kauttarantaina. Tää on just tätä. Pöö. Vöö. Olenhan vähän varoitellut.

      • Anonyymi

        Dacia on rasia. Kauttarantaina......on se synti että mielenterveys hoidot unohdetaan enemmän ja enemmän valtion taholta,ei hyvältä näytä tulevaisuus monellekkaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on rasia. Kauttarantaina......on se synti että mielenterveys hoidot unohdetaan enemmän ja enemmän valtion taholta,ei hyvältä näytä tulevaisuus monellekkaan !!

        Mielenterveysongelmaiset löytyvät dacian ratin ja penkin välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmaiset löytyvät dacian ratin ja penkin välistä.

        Mutta kun he eivät näytä olevan Dacisteja kun näitä palstoja lukee


    • Anonyymi

      Dacia ei maistu naisen logiikalla ajattelevalle.

    • Anonyymi

      Huhhuh. Näin Dusterin kaupan parkkipaikalla. Meni samalla ruokahalu ja ostinkin vain keppanaa kaupasta. Miksi pitää tulla pilaamaan kauppareissu. Eikö paras olisi jättää Daciat kauppaan pölyttymään. Eikö?

    • Anonyymi

      Nää sun mielipiteet on huvittavia.
      Duster koko Euroopan myydyin 4veto.
      Ja omistajat tyytyväisempiä autoonsa kun millään muulla merkillä.
      Mietippä hetki sitä.
      Uudella Dacialla ajavaa myöskään ei kauheasti kiinnosta millä linttaan ajetulla paskalla sinä ajat.

      • Anonyymi

        Hahahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihiii. Repesin. Täysin. Muhahahahssss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihiii. Repesin. Täysin. Muhahahahssss

        Olet revennyt monta kertaa näillä palstoilla. Eikö olisi aika eheytyä välillä, vaikka siellä paljon mainostetussa Niuvassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihiii. Repesin. Täysin. Muhahahahssss

        Nämä on tilasto faktoja, ota selvää jos Dacia noin paljon kiinnostaa.
        Joku täällä myös vertasi 300tn ajettua Mersua uuteen dusteriin?
        300tn Mersu olisi pitänyt päästää päiviltään jo aikoja sitten arvo 2-5tn.
        Uusi Duster kuitenkin karvaa alle 30tn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on tilasto faktoja, ota selvää jos Dacia noin paljon kiinnostaa.
        Joku täällä myös vertasi 300tn ajettua Mersua uuteen dusteriin?
        300tn Mersu olisi pitänyt päästää päiviltään jo aikoja sitten arvo 2-5tn.
        Uusi Duster kuitenkin karvaa alle 30tn.

        Jeps ja 200tkm ajettu dacia on tonnin arvoinen, 300tkm ajettuna et enää rahaa siitä saa, hyvässä lykyssä 200€ joltain rapajupolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps ja 200tkm ajettu dacia on tonnin arvoinen, 300tkm ajettuna et enää rahaa siitä saa, hyvässä lykyssä 200€ joltain rapajupolta

        Miksi tuollaisia km lukemia? Minä vaihdan Daciani uuteen jo paljon aikaisemmin kohtuullisella välirahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps ja 200tkm ajettu dacia on tonnin arvoinen, 300tkm ajettuna et enää rahaa siitä saa, hyvässä lykyssä 200€ joltain rapajupolta

        Voi, voi, taas ei ole otettu selvää.
        Nettiautossa halvin Duster 5500 e
        Sillä ajettu lähemmäs 260tn.
        Faktoja apinat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe