Suomen vihatuimmat ihmiset

Anonyymi-ap

Taitaa olla tämä muusa ja sebastian Suomen vihatuimmat ihmiset tällähetkellä. Mut odotappas sebastian kun pääset lusimaan niin et muuten tuu kovin kauaa kerroksilla olemaan,ja tämä muusa, naisvangit on pahempia kuin miehet. Tervetuloa vankilaan. Ootte niin koiranoksennuksia molemmat.

29

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin tuntemattomia tyyppejä. Kyllä minä vihaan Pertsaa enemmän.

    • Anonyymi

      T. Linna ykä aka kovamake

    • Anonyymi

      Hienoa kyllä pitää saada kunnon opetus molemmille vankila on hyvä oppi paikka kun tekee jotain tosi raukkamaista.

      • Anonyymi

        EIVÄT OLE IHMISIÄ!!!PIRUNPENTUJA, MURHAAJIA..EI SÄÄLIÄ TUOMIO IKUINENHELVETTI.!!!!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä hoitoa saavat vankeinhoidossa!

    • Anonyymi

      Joutuu muusa nuolemaan rinsaa.

      • Anonyymi

        Kuuluuko tämä ”muusa” kulmahousukansaan? Nimestä vois päätellä niin jos tosiaan on jonkun oikea nimi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko tämä ”muusa” kulmahousukansaan? Nimestä vois päätellä niin jos tosiaan on jonkun oikea nimi…

        Jollei kuulu mutta silti rahtihamebaiset pistää nuolemaan.


    • Anonyymi

      Ihan turha vihata näitä ihmisiä. Itsellensä vaan tekee hallaa

      • Anonyymi

        Ylipäätään ketään ei kannata vihata. Itseään sillä todellakin vain kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään ketään ei kannata vihata. Itseään sillä todellakin vain kiusaa.

        Hiljaa muusa sebu ja mummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa muusa sebu ja mummi.

        Olen joku muu. Kjäh kjäh. 😁

        Viha on tunne, josta ei ole harmia kenellekään muulle kuin itselle. Saa vain verenpainetaudin, työt ei luista ja yöunetkin kärsii. Vihan kohde vähät piittaa jonkun tuntemattoman tunteista. Turhaa energian hukkaa.

        Oma elämä on paljon parempaa, kun oppii olemaan vihaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joku muu. Kjäh kjäh. 😁

        Viha on tunne, josta ei ole harmia kenellekään muulle kuin itselle. Saa vain verenpainetaudin, työt ei luista ja yöunetkin kärsii. Vihan kohde vähät piittaa jonkun tuntemattoman tunteista. Turhaa energian hukkaa.

        Oma elämä on paljon parempaa, kun oppii olemaan vihaamatta.

        Sellaiset elämän viisaudet sieltä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset elämän viisaudet sieltä…

        Kerro toki, jos vihaaminen on tuonut elämääsi tai jonkun muun elämään jotakin hyvää.

        Zen-asenteella elää tutkitusti vanhemmaksi ja pysyy terveempänä. 😉

        Se, ettei hyväksy vääryyttä ja haluaa asioiden muuttuvan paremmaksi ei vaadi, että tuntee vihaa jotakin henkilöä/henkilöitä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään ketään ei kannata vihata. Itseään sillä todellakin vain kiusaa.

        Rakasta sinä murhaajia,jos et itse ole se murhaaja..???????Vihaan moisia paskoja,toivottavasti saavat ansionsa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa muusa sebu ja mummi.

        Onko mummin nimi Soile??Kuka tietää.??


    • Anonyymi

      karma hoitaa vielä tulevaisuudessa, ennemmin tai myöhemmin. sanokaa minun sanoneeni. niin on käynyt ennenkin.

      • Anonyymi

        Niin on.


    • Anonyymi

      Mikä on mennyt noiden päässä vikaan,jo syntymässä??

      • Anonyymi

        Kustakin lirahtanut vähän sekaan ku noita apinoita on tehty.


    • Anonyymi

      Kovat ajat linnassa eessäpäin, lapsiin kohdistuneet rikoksen tekijät ovat alinta sakkia ja sen varmasti tulevat kokemaan

      • Anonyymi

        Toivottavasti koskaan eivät unohda tekojaan, vaan näkevät painajaisia loppuelämänsä. Toivon , että lapsen itku ja valitus kaikuu korvissa ja hätäiset silmät näkyy joka paikassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti koskaan eivät unohda tekojaan, vaan näkevät painajaisia loppuelämänsä. Toivon , että lapsen itku ja valitus kaikuu korvissa ja hätäiset silmät näkyy joka paikassa!

        Luuletko, että jannu muka muistaa mitään? Kun on vetänyt kamaa ja valvonut pari vuorokautta putkeen, ihminen näkee jo pikku-ukkoja ja elää ihan omassa maailmassaan.


    • Anonyymi

      Ryhmään liittäisin putinistit ja lapsiin sekaantujat,siinä kolme ryhmää joita en voi sietää

      • Anonyymi

        Sama juttu, lisään vielä eläinten kiusaajat ja kiduttajat.


    • Anonyymi

      Tönikää noita edes ohimennen.

    • Anonyymi

      Tässä hommassa tulee käymään niin et toi Jätkä saa kuolemantuottamuksesta tuomion, on ollut kiinni jo 8kk niin ei tartte lähtee enää lusimaan kun tuomio puolitetaan niin tää oli täs. Ja lapsen äiti ei saa mistään tuomioo vaan sille maksetaan aikanaan koppikorvaus tai. Mut toivottavasti mun epäilykset ei pidä paikkaansa.

      • Anonyymi

        Syyttäjä hakee 5 vuotta kuolemantuottamuksesta ja törkeästä pahoinpitelystä eli joutuu lusimaan ja tuolla taitaa olla aiempiakin tuomioita niin istuu koko tuomion. Veikkaan että 5 v menee läpi, näyttö riittää helposti kuolemantuottamukseen.


    • Anonyymi

      Ei oo helppo sulautuu yhteiskuntaan, kun tapaus on tuoreessa muistissa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe