Nuorena tuli aina käytyä bilettämässä Virroilla.
Mikä on tällä hetkellä Virtain paras bilemesta, sellainen jossa olisi myös elävää musiikkia.
Virtain paras ravintola
13
1310
Vastaukset
- Anonyymi
jaa notta oikein billlettämäsä. mikähän se mesta silloin oli?m,iten se musiikki elää
- Anonyymi
No Virroilla ei kai varsinaista ravintolaa edes ole, mutta moneen makuun on ruokapaikkoja.
Mikontalo, Kitusen Kievari, Marttinen ja pari kebabbilaa, Fanny kiinalainen ravintola ja kesäisin lisäksi Rantatetassi, joka on kyllä yliarvostettu 🤔 - Anonyymi
Kysyttiinkö nyt kuitenkin bilemestaa. Karhu ja pup66
- Anonyymi
Killin baari.
- Anonyymi
Virroilla loppu bileet jo ennen Mauno Koiviston kautta.
- Anonyymi
Ravintola toisvesi ja tori grillin Juopot 2000 luvun alusta
- Anonyymi
Tänne ei kukaan laita koskaan uutta ku kepu vastustaa kaikkee..jos kaupunginvaltuustossa on osuuskaupan väkee niin ne torppaa kaikki..lidl olis hyvä ja joku peehanan vetovoimapalkinto..kissin monttu sanon..eikä esim osuuskauppa laita näin pieneen kylään edes omia kahviloitaan..tarvittais joku rohkee laittaan kylälle edes kahvilan ja iltaseks pupin..mutta ku ei..hiljaista on..on..on
- Anonyymi
Näkyvällä paikalla oleva Karhukin kiinni jo pitkän aikaa... Mikähän vitsi ne mustaksi umpiteipatut ikkunat on?
- Anonyymi
Ravintola Toisvesi oli hyvä baari ja nimikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykkösvesi oli kyl vielä kuumenpi paikka. Siellä sai tiskin alta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko kakkosvesi...siellä kovs meno päälää
- Anonyymi
Eihän siellä kukaan käy...tyhjän saa pyytämättä
- Anonyymi
Älä takapajulaan tule. Ei Virroilla ole mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408