Nuorena tuli aina käytyä bilettämässä Virroilla.
Mikä on tällä hetkellä Virtain paras bilemesta, sellainen jossa olisi myös elävää musiikkia.
Virtain paras ravintola
14
1697
Vastaukset
- Anonyymi
jaa notta oikein billlettämäsä. mikähän se mesta silloin oli?m,iten se musiikki elää
- Anonyymi
alkon tuulikaapiss on s marketin rariokaijuttimet
- Anonyymi
No Virroilla ei kai varsinaista ravintolaa edes ole, mutta moneen makuun on ruokapaikkoja.
Mikontalo, Kitusen Kievari, Marttinen ja pari kebabbilaa, Fanny kiinalainen ravintola ja kesäisin lisäksi Rantatetassi, joka on kyllä yliarvostettu 🤔 - Anonyymi
Kysyttiinkö nyt kuitenkin bilemestaa. Karhu ja pup66
- Anonyymi
Killin baari.
- Anonyymi
Virroilla loppu bileet jo ennen Mauno Koiviston kautta.
- Anonyymi
Ravintola toisvesi ja tori grillin Juopot 2000 luvun alusta
- Anonyymi
Tänne ei kukaan laita koskaan uutta ku kepu vastustaa kaikkee..jos kaupunginvaltuustossa on osuuskaupan väkee niin ne torppaa kaikki..lidl olis hyvä ja joku peehanan vetovoimapalkinto..kissin monttu sanon..eikä esim osuuskauppa laita näin pieneen kylään edes omia kahviloitaan..tarvittais joku rohkee laittaan kylälle edes kahvilan ja iltaseks pupin..mutta ku ei..hiljaista on..on..on
- Anonyymi
Näkyvällä paikalla oleva Karhukin kiinni jo pitkän aikaa... Mikähän vitsi ne mustaksi umpiteipatut ikkunat on?
- Anonyymi
Ravintola Toisvesi oli hyvä baari ja nimikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykkösvesi oli kyl vielä kuumenpi paikka. Siellä sai tiskin alta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko kakkosvesi...siellä kovs meno päälää
- Anonyymi
Eihän siellä kukaan käy...tyhjän saa pyytämättä
- Anonyymi
Älä takapajulaan tule. Ei Virroilla ole mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501