Jaksan kyllä odottaa seksiä

Anonyymi-ap

Halusin vain kertoa sulle että arvostan sun älykkyyttäsi tosi paljon. Jaksan odottaa, että päästään rakastelemaan joskus. Ei sillä ole kiirettä, koska arvostan sinua niin paljon.

76

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voidaan myös vain katsoa telkkaria ja ehkä varovasti pitää toisiamme kädestä kiinni.

      t. Ap

      • Anonyymi

        Ihana ❤️ Mitään muuta en koskaan tahtoisikaan 😊


      • Anonyymi

        Sivusta, Ai te voitte varovasti pitää kädestä jos katsotte töllöä yhdessä? Me kyllä erään kanssa voidaan ihan rohkeesti kyhnäillä ja vaikka mitä vaikka mitä, nukkua lusikassakin vaikka ei oisi heti sitä tiettyä. Se ei onneksi ole mikään jarruttava, eikä estelevä asia. Tapahtuu kun tapahtuu. Harvoin löytää miestä jonka mielestä ensin tunteet jne. ❤


      • Anonyymi

        Toi ois just parasta. Kunhan nyt sinne asti päästäisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ois just parasta. Kunhan nyt sinne asti päästäisiin

        Ai istua ja pitää varovaisesti vaan kädestä kii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai istua ja pitää varovaisesti vaan kädestä kii?

        Hänen naisen kanssa kyllä. Edes sitä.


      • Anonyymi

        Kyllä se vosun aviomies hoitaa sillä aikaa teidät molemmat siinä😁


    • Anonyymi

      No mutta. Olisi kiva tietää, jos joku odottaa minua jossain. Mitään tietoa ei ole että hän jaksaisi odottaa tai edes haluaisi odottaa minusta mitään.

      • Anonyymi

        Anteeksi. Ajoin kyllä pitkän matkan luoksesi ja kuvittelin saavani seksiä. Olin tahditon, mutta sitten opin arvostamaan sinua ja haluan odottaa kärsivällisesti.


      • Anonyymi

        No mitään tietoa ei myöskään ole kuka tuollaista miettii ja toivoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Ajoin kyllä pitkän matkan luoksesi ja kuvittelin saavani seksiä. Olin tahditon, mutta sitten opin arvostamaan sinua ja haluan odottaa kärsivällisesti.

        Tyypilistä touhua, kun peräkamarin pojat lähtee corollalla toiselle puolen suomea ja etumus pullottaa valmiiksi jo kotoa lähtiessä - ei ei ei pojat, ei se tuolla tavalla se homma toimi...

        Paljon on opittavaa!


    • Anonyymi

      What are we gonna do with all the sex

    • Anonyymi

      EN OLE TULOSSA UNOHDA

    • Anonyymi

      Mina ei haluta seksi
      Mina rakasta

    • Anonyymi

      Kiitos sinä! Tiedän, että jos istusin hänen kanssa kahdestaan sohvalla se ei jäisi siihen. Emme voisi vastustaa toisiamme. Pyydä treffeille? Koti-ilta ja leffa?

      • Anonyymi

        Paitsi että nukahdan kesken leffan.


    • Anonyymi

      Kannan Sinut kotiin ja peittelen peittoihisi ja kuiskaisin korvaasi todella hiljaa, että Rakastan

    • Anonyymi

      Hyi hemmetti. Inhottaa koko sukupuoliyhdyntä. Sen verran oksetusukkoja ollut tarjolla. Yrittävät raskauttaa naisia ja tehdä niistä ja syntyvistä lapsista jotain kidutuksen uhreja. 😝🤮🖕

    • Tuollaisia miehiä minä juuri arvostan enemmän, joilla on tunteet päällimmäisenä arvona, eikä heti ole siihen itse asiaan pyrkimässä.

    • Anonyymi

      Oikeat fiksut miehet ei tee noin!

      • Anonyymi

        KYLLÄ mies saa olla kiimainen ja haluta kavuta selkään - se on tavallista biologiaa, ihan normaalia.
        Outoja ovat pullamössö-sankarit, jotka eivät heti kinua panoa....


    • Anonyymi

      Mielestäni kummallakin on oikeus, jopa velvollisuus tarkastella tavaran käyttökelpoisuutta ja tuoreutta jo hyvissä ajoin ennen mitään lupauksia ja varsinkin jos vaikuttaa, että parasta ennen päiväys on jo lähellä, tai kenties jopa jo ohitettu. Ei sikaa säkissä kannata hankkia. Kyllä pari rivakkaa testiajoa on tällöin ihan paikallaan, mistä näkee, jos stefat vuotaa tai perä ääntelee epäilyttävästi!

      • Anonyymi

        Autoalalta ilmeisesti:-)


      • Anonyymi

        Jos muisti kerran reistailee yhtä paljon ku kärrys


    • Anonyymi

      Yhteys jo syttynyt eikä sitä voi sammuttaa. Tiedän, että se aika tulee ja odotan mielenkiinnolla mitä mieltä olemme siitä molemmat

      • Anonyymi

        Missä yhteys syttyi?


    • Anonyymi

      Vielä... Kokemus kanssasi räjäyttää kaiken

      • Anonyymi

        Tiedän..

        Tunnen jo tykytyksiä


    • Anonyymi

      Plääh,, hankkikaa nyt jo,,huone,,jostain,,

    • Anonyymi

      Mites ne muut miehet?

      • Anonyymi

        Mitkä muut, sun homiet?


    • Anonyymi

      Aloittaja on yläkoululainen?

    • Anonyymi

      Jokainen joka sanoo, että jaksaa odottaa, ei oikeasti jaksa. Ovat niitä pahimpia lieroja yleensä. Pidättyväisyyys joko on ihmiselle ominaista tai ei ole.

    • Anonyymi

      Kroppa rapistuu päivä päivältä. Vaihdevuodet voi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Sahara odottaa. Pikkuhiljaa oppinut tuntemaan/ hyväksymään itsensä ja valuvikansa. Ajatellut, että ehkä minäkin vielä voin siitä asiasta saada jotain. Kääntänyt päänsisäisen katkaisimen on asentoon offin sijaan. Niin, että odotetaan... 🙄

      • Anonyymi

        Jaksan odottaa vaikka kiikkustuoliin asti. Tärkeintä, että olet siinä sohvan toisella puolella.


      • Anonyymi

        Ei se nyt noin melodramaattista ole naisena esiintyvä uuvatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt noin melodramaattista ole naisena esiintyvä uuvatti

        Järkyttynyttä tiimalasin tuijotusta, siellä se aika nyt juoksee


    • Anonyymi

      Minua ällöttää että tuosta asiasta jauhetaan niin pakkomielteisesti. Ärsyttää jo sekin vaikka puhuttaisiin pidättäytymisestä. Ällöttävä ja likainen sana tuo on. Miehenä olisin tyytyväinen jos saisin rakastaa yhtä naista. Mutta rakkauskin on täällä sanana irstaiden ihmisten turmelema. Mitään kaunista eivät osaa olla töhrimättä. Puhuvat rakkaudesta kun tarkoittavat omaa himoa ja halua.. yök.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuraa


    • Anonyymi

      2 minuuttia.

      • Anonyymi

        Kyllä miehen pitää kestää 3 minuuttia, että nainen ehtii myös finaaliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen pitää kestää 3 minuuttia, että nainen ehtii myös finaaliin...

        Jos oottelette vielä pari vuotta nii joku on iha finaalis


    • Anonyymi

      Onko 2 vai 3 minuuttia?

    • Anonyymi

      Demiseksuaali ei tulevalta puolisolta odotakaan yhtään enempää.

    • Anonyymi

      Kyllähä se surkeaa oli

    • Anonyymi

      Etkä arvosta aina joka kerta olet kiusannut ja ärsyttänyt minua onneksi se on nyt loppu

    • Anonyymi

      Tätä mä en ymmärrä miksi tämän kanssa pitäs odottaa jos toiseen luottaa ja toisen lähellä on hyvä olla toki ymmärrän et luottamuksen voi rikkoa monella tapaa et ehkä tässäkin on ongelmaksi jääny se arvostaako toinen enää sen jälkeen oisko kannattan selvittää arvostiko toknen alkujaankaan

    • Anonyymi

      Hyvää kannattaakin odottaa!

    • Anonyymi

      Älä selitä suhde ei välttämättä tarvitse ollenkaan intiimi juttuja

    • Anonyymi

      romanttista oi, tykkään 😘

      • Anonyymi

        … etenkin tuo älykkyyden arvostaminen seksin odotukseen verhoiltuna 🤓

        lisäyksenä ed. vielä 😘


    • Anonyymi

      Ihme jahkaamista ,ei ihme että väki vähenee ja vanhenee, PANKAA toimeksi.

      • Anonyymi

        Pitäisi PANNA kyllä niin…

        ollut vaan ihan muutama muuttuja tässä


    • Anonyymi

      Et sinä minua pääse koskaan lempimään . Joten tumputtele vaan .

    • Anonyymi

      Ollaanhan me oltu jo silleen, mut siitä on ainakin 13vuotta. No suudeltu kerran hiljattain ja kyllä haluan sua. Taisit viimeks vähän punastella tai et ainakaan pystyny katsoo mua. Hymyilit. 😉

    • Anonyymi

      Sun lähellä on niin hyvä ja turvallinen olla, olen sulaa vahaa. Olet unelma, kyllä me vielä kohdataan siinä mielessä. Sun kanssa kemiat kohtaa ja ilma sähköistyy..tämä on koettava, ei tällaista ole ollut aikasemmin.💛

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️

        Niin huomasitko,,,minulle hän hymyili,,,sinulle hän suorastaan nauroi:-)


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Ajattelin nauttia omasta kädestä. Helpompaa niin.

      • Anonyymi

        Ja käydä vieraissa,,,,vasemmalla kädellä vaihteeksi.


    • Anonyymi

      Aijaa sitä mieltäkö olet

    • Anonyymi

      Aina ärsytät minua miksi jos kerta tykkäät ja haluat minua

    • Anonyymi

      Laita viestiä niin toiveesi toteutuu... Haluan minäkin sitä kanssasi

    • Anonyymi

      Niin minäkin arvostan sinun valehtelukykyäsi.

    • Anonyymi

      Koitahan mies joskus päästä edes ekoille treffeille kärkkymään ja puhumaan puutaheinää 😂

    • Anonyymi

      Seksin jälkeen pettyy. Lähes joka kerta.

      • Anonyymi

        Ai jaa niin ku lyijykynä ämpärissä vai.


    • Sinullahan on mukavaa tiedossa.

      • Anonyymi

        Muilla on mukavaa täällä ei koskaan:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muilla on mukavaa täällä ei koskaan:(

        Olen pahoillan, millä saan sinun olon paremmaksi.


    • Anonyymi

      Mitä siitä, että 14 vuotta tässä on jahkailtu.

    • Anonyymi

      Milloin tapahtui?

    • Anonyymi

      Juuu haha haha missä mielikuvituksessa elät eipä täältä enäänntaida tulla mitään sua kohtaan et saa seksiä enään koskaan ja etkä myöskään mitään muutakaan mut ansaitsee mukavemmat naiset ja sellaiset jotka osaa käyttäytyä eikä räyhätöt

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe