Mikä karamelli pussi

Anonyymi-ap

Mikä karkki tai karkkipussi olis hyvä tänään illan elokuvaa varten mitä suosittelet tai ostaisit itsellesi

76

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostan joskus irtokarkkeja ja ne on kyllä salmiakka pääosin. Nyt täytyy kyllä olla karkkilakossa pitkän aikaa.

• Anonyymi

Miksi lakossa älä kiduta itseäsi kerran täällä vain eletään

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi lakossa älä kiduta itseäsi kerran täällä vain eletään

Siksi lakossa, että laihtuisin kesäkuntoon. Eikä tämä miltään kidutukselta nyt ainakaan vielä tunnu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siksi lakossa, että laihtuisin kesäkuntoon. Eikä tämä miltään kidutukselta nyt ainakaan vielä tunnu.

Ei kai maailma yhteen karkkipussiin kaadu ja jos kaatuu niin sit kaatukoon nauti elämästä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai maailma yhteen karkkipussiin kaadu ja jos kaatuu niin sit kaatukoon nauti elämästä

No siitä ei montaa päivää ole, kun 400 g irtsikka pussin tyhjensin. 😋 En toki ihan yhtenä päivänä kaikkea.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No siitä ei montaa päivää ole, kun 400 g irtsikka pussin tyhjensin. 😋 En toki ihan yhtenä päivänä kaikkea.

joko paino on alle 100 kilon

• Anonyymi kirjoitti:

joko paino on alle 100 kilon

Ei ihan vielä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi kauheeta syö tänään toinen pussi

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheeta syö tänään toinen pussi

Ei maistu nyt. Söin äsken kunnolla ruokaa...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ihan vielä.

Tolla vauhdilla et saa 10 kiloa pois kesään mennessä

• Anonyymi kirjoitti:

Tolla vauhdilla et saa 10 kiloa pois kesään mennessä

Se on harmi se... Mitäs tässä nyt kannattaisi tehdä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on harmi se... Mitäs tässä nyt kannattaisi tehdä?

Hakee karkkipussi kaupasta

• Anonyymi kirjoitti:

Hakee karkkipussi kaupasta

Ei sillä lähde 10 kiloa kesään mennessä.

• mustasusi kirjoitti:

Ei karkit lihota, ainakaa salmiakki 🥰
        Ihana kuva 🤍🖤

• originalpieninainen kirjoitti:

Ei karkit lihota, ainakaa salmiakki 🥰
        Ihana kuva 🤍🖤

Heh. Kiitos. Eikö karkit lihota? No ei toki, jos ei ylity päivän kalorit. Salmiakki on parasta. 😋

• mustasusi kirjoitti:

Ei sillä lähde 10 kiloa kesään mennessä.

Mikä ihme kesäkuntoon villitys...
        Mun pitäs saada 10 kg lisää painoo.
        Tai enemmänkin varmaan jo.

Mulla on aina sellainen villitys. Ei pelkästään kesäkuntoon vaan muutenkin. Tiedäthän mitä harrastan. Haluan olla kunnossa. 🙂

Painoa saa helpommin kuin pois sitä, tässä iässä. 🤣

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Painoa saa helpommin kuin pois sitä, tässä iässä. 🤣

Kyllä keski-ikäinenkin voi laihtua kun on vaan tarpeeksi kalorivajetta

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä keski-ikäinenkin voi laihtua kun on vaan tarpeeksi kalorivajetta

Mutta samalla pitää huolehtia riittävästä proteiinista ja painoja nosteltava. Ettei lihakset katoa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta samalla pitää huolehtia riittävästä proteiinista ja painoja nosteltava. Ettei lihakset katoa.

Mulla ei ole tavotteena olla bodari. pidät sä mua tyhmänä. totta kai pitää saada ravintoaineita vaikka laihduttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole tavotteena olla bodari. pidät sä mua tyhmänä. totta kai pitää saada ravintoaineita vaikka laihduttaa.

En pidä ketään tyhmänä. Sori jos ymmärsit väärin. Minulla on vähän eri tavotteet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En pidä ketään tyhmänä. Sori jos ymmärsit väärin. Minulla on vähän eri tavotteet.

No kuule voi laihduttaa vaikka ei halua bodariksi

• Anonyymi kirjoitti:

No kuule voi laihduttaa vaikka ei halua bodariksi

Siis... Tietenkin. Ja suurin osa varmaan tekeekin niin.

• mustasusi kirjoitti:

Noh, tässä tilassa ei paljo auta että pitäis huolehtii, ja pitäis syödä ja ja..

Noh, tässä tilassa ei paljo auta että pitäis huolehtii, ja pitäis syödä ja ja..

Jaa sää oot vielä hereillä. Hyvää yötä sullekin. 😊

• mustasusi kirjoitti:

Jaa sää oot vielä hereillä. Hyvää yötä sullekin. 😊

Sääki oot hah..
        pitäis olla jo nukkumassa,
        mutta..
        Eipä muutenkaa oo taas nukustellu ku pari tuntii vrk. 😪

Hyvää yötä sulle kuitenkin. 🤗

Sääki oot hah..
        pitäis olla jo nukkumassa,
        mutta..
        Eipä muutenkaa oo taas nukustellu ku pari tuntii vrk. 😪

Hyvää yötä sulle kuitenkin. 🤗

Voi että. Täytyisi saada enemmän unta, niin voi paremmin. Ja kiitos. 😊

• mustasusi kirjoitti:

Voi Niinpä..
        Mut kun ei saa niin ei saa..
        Tekisinpä melkein mitä vaan et sais nukuttua.
        😪

• mustasusi kirjoitti:

Noh haudassa ehtii sitte "nukkumaan" ..

Voi Niinpä..
        Mut kun ei saa niin ei saa..
        Tekisinpä melkein mitä vaan et sais nukuttua.
        😪

Oletko hakenu apua lääkäriltä? Onhan se aika vakavaa jos ei voi nukkua.

Noh haudassa ehtii sitte "nukkumaan" ..

Ei saa niin sanoa. 😥

• mustasusi kirjoitti:

Oletko hakenu apua lääkäriltä? Onhan se aika vakavaa jos ei voi nukkua.

Joo onhan tässä muutakin, pahempaa ku vaa nukkuminen. Ihme jos et oo huomannu jutuissa tääl.
        "Ei nyt määrätä mitään edes tenori et sais edes joskus nukuttua, mutta hei määrättiin ketipinoreit.."
        No niinpä tietty..
        Johan tossa neuroleptit aiemmin saikin tuhoa elimistöön aikaan..

• mustasusi kirjoitti:

Ei saa niin sanoa. 😥

No sehän on vaan karu totuus..

• Fazerin Amerikan Pastillit ja Suklaarusinoita (en aina viitsi sanoa suosikkipatukka-Fazerinaa). 😁

• Anonyymi

Amerikan pastillit on hyviä on kyllä oma suosikki samoin polly suklaa karkit ne on hyvii

• Olin just tulossa sanomaan, että suklaata ostaisin ja nimenomaan Fazerinaa 😁 Se on ihanaa ❤️

• Aletheias kirjoitti:

Olin just tulossa sanomaan, että suklaata ostaisin ja nimenomaan Fazerinaa 😁 Se on ihanaa ❤️

Niin on. Fazerina on parasta, mutta olen hehkuttanut sitä liian usein. Joskus on muutettava suuntaa, ettei mene tylsäksi. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Niin on. Fazerina on parasta, mutta olen hehkuttanut sitä liian usein. Joskus on muutettava suuntaa, ettei mene tylsäksi. 😊

Vaihtelu virkistää, mutta suosikit on pysyneet vuodesta toiseen samana 😊 Nyt tuli Fazerina-himo, täytynee ha kkia sitä viikonloppuherkuksi 😄

• Aletheias kirjoitti:

Vaihtelu virkistää, mutta suosikit on pysyneet vuodesta toiseen samana 😊 Nyt tuli Fazerina-himo, täytynee ha kkia sitä viikonloppuherkuksi 😄

Ostatko Fazerina levyn, vai patukan? Itse ostan aina patukan, tulee muuten ahmittua koko levy. 😀
        Edellisestä kerrasta on jo aikaa. Olen yrittänyt vähentää sokerin syömistä. 🙄

• tosi.typy kirjoitti:

Ostatko Fazerina levyn, vai patukan? Itse ostan aina patukan, tulee muuten ahmittua koko levy. 😀
        Edellisestä kerrasta on jo aikaa. Olen yrittänyt vähentää sokerin syömistä. 🙄

Ostan yleensä myös patukan juuri samasta syystä 😄 Joskus saatan ostaa koko levyn, esim jos vietän jouluaattoa yksin, kun lapsi on isällään. Lohtulevy 😁

Sokerin vähentäminen on fiksua. Nykymaailmassa sokeria saa yllättävän herkästi sellaisistakin elintarvikkeista, joissa ei sokeria kuvittelisi olevan. Olen vaihtanut jo aikoja sitten esim sokeroidut jugurtit maustamattomaan, pyrin ostamaan vähäsokerisia myslejä, mutta ihan varmasti tulee edelleen liikaa sokeria, vähintään hiilareiden muodossa. Rakastan esim pastaa 🙈😄

• Anonyymi

Voi eeiiiiiii sulkaaaaa rusinaaaaat😭😭😭mulla rupes ihan kuola valumaan🤤oliko pakko muistuttaa😉🫠

• Aletheias kirjoitti:

Ostan yleensä myös patukan juuri samasta syystä 😄 Joskus saatan ostaa koko levyn, esim jos vietän jouluaattoa yksin, kun lapsi on isällään. Lohtulevy 😁

Sokerin vähentäminen on fiksua. Nykymaailmassa sokeria saa yllättävän herkästi sellaisistakin elintarvikkeista, joissa ei sokeria kuvittelisi olevan. Olen vaihtanut jo aikoja sitten esim sokeroidut jugurtit maustamattomaan, pyrin ostamaan vähäsokerisia myslejä, mutta ihan varmasti tulee edelleen liikaa sokeria, vähintään hiilareiden muodossa. Rakastan esim pastaa 🙈😄

Piilosokereilta ei voi välttyä, ellei halua vetää ruokavaliota aivan ärimmäsyyksiin. Itse en ole äärimmäisyyksien ihminen. Pasta on ihanaa. Siitä en luovu.
        En pidä tummasta pastasta, mutta joskus laitan myös sitä. Mies ei pidä tummasta riisistä, joten sitä meillä ei tarjoilla.

Leipää tulee syötyä aika paljon. Nopea ratkaisu pikaiseen näläntunteen hillitsemiseen.
        Jos asuisin yksin, en vaivautuisi laittamaan ruokaa ollenkaan. Voisin elää pelkillä voileivillä. 😁🥪

• Anonyymi kirjoitti:

Voi eeiiiiiii sulkaaaaa rusinaaaaat😭😭😭mulla rupes ihan kuola valumaan🤤oliko pakko muistuttaa😉🫠

Suklaarusinoissa on yksi iso ongelma. Ne hupenee aina huomaamatta ja loppuu aina kesken. Mums, mums! 😁

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Suklaarusinoissa on yksi iso ongelma. Ne hupenee aina huomaamatta ja loppuu aina kesken. Mums, mums! 😁

No juuri niin🥹mutta niitä pitää laittaa suu täyteen. Mun on pakko hakee huomenna👌kiitos kun muistutit🤗

• tosi.typy kirjoitti:

Piilosokereilta ei voi välttyä, ellei halua vetää ruokavaliota aivan ärimmäsyyksiin. Itse en ole äärimmäisyyksien ihminen. Pasta on ihanaa. Siitä en luovu.
        En pidä tummasta pastasta, mutta joskus laitan myös sitä. Mies ei pidä tummasta riisistä, joten sitä meillä ei tarjoilla.

Leipää tulee syötyä aika paljon. Nopea ratkaisu pikaiseen näläntunteen hillitsemiseen.
        Jos asuisin yksin, en vaivautuisi laittamaan ruokaa ollenkaan. Voisin elää pelkillä voileivillä. 😁🥪

Totta, piilosokereita on mahdotonta välttää täysin, ellei noudata todella tiukkaa ruokavaliota ja sellaiseen en myöskään ole valmis. Kyllä elämässä pitää pystyä myös nauttimaan asioista, vaikka tietenkin terveydestä huolehtiminenkin on tärkeää. Maalaisjärjellä pärjää tässäkin 😊

Tein juuri tänään illalliseksi itselleni täytetyn voileivän, koska en jaksanut kokata mitään suurempaa 😄 Kokkailen usein pojan ollessa kotona, joten yksin ollessani vedän mutkia suoraksi ja teen jotain helppoa ja nopeaa. Leipä on oiva vaihtoehto 😊

• Aletheias kirjoitti:

Totta, piilosokereita on mahdotonta välttää täysin, ellei noudata todella tiukkaa ruokavaliota ja sellaiseen en myöskään ole valmis. Kyllä elämässä pitää pystyä myös nauttimaan asioista, vaikka tietenkin terveydestä huolehtiminenkin on tärkeää. Maalaisjärjellä pärjää tässäkin 😊

Tein juuri tänään illalliseksi itselleni täytetyn voileivän, koska en jaksanut kokata mitään suurempaa 😄 Kokkailen usein pojan ollessa kotona, joten yksin ollessani vedän mutkia suoraksi ja teen jotain helppoa ja nopeaa. Leipä on oiva vaihtoehto 😊

Minäkin nautin iltapalaksi pari lämmintä juusto-tonnikalavoileipää. Väsyttää ja haukotuttaa. 🥱

öitä! 😴

• tosi.typy kirjoitti:

Minäkin nautin iltapalaksi pari lämmintä juusto-tonnikalavoileipää. Väsyttää ja haukotuttaa. 🥱

öitä! 😴

Loistavat iltapalat meillä 🤗

Öitä myös sinne! 😴

• Mikäs elokuva sieltä töllöstä tänään tulee?
      Irtokarkeista tykkään kans eniten, harvemmin mistään valmiista karkkipusseista niin välitän.

• Anonyymi

Vain kulleen ruumiini yli tai vaaleanpunainen pantteri 2 ikävä kyllä että steve martinin se alkuperäinen on paras mut muutakaan ei tuu

• Anonyymi

die hard

• Anonyymi

• tosi.typy kirjoitti:

Wonder Woman klo 21. Hyvä leffa. Olen nähnyt. Suosittelen! 👍
        Tulee myös Die Hard, mutta sitä en enää viitsi katsoa. Se on jo moneen kertaan nähty. 😊

https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/wonder-woman/57357/tv5/14537515

Tuon Wonder Woman olen nähnyt myös. Ihan ok.
        Die Hardista varmaan jotain pätkiä olen nähnyt, mutta en niin noista toimintaelokuvista piittaa. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

die hard

Niin, kuole lujaa.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Wonder Woman klo 21. Hyvä leffa. Olen nähnyt. Suosittelen! 👍
        Tulee myös Die Hard, mutta sitä en enää viitsi katsoa. Se on jo moneen kertaan nähty. 😊

https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/wonder-woman/57357/tv5/14537515

Eikös tuokin ole tullut monta kertaa ja utopia filmi eli taru filmi mut kauniita naisia saarella eli heitä kyllä katselee mut kun lähtevät saarelta niin ei enään hyvä

• Prinsessasi kirjoitti:

Die Hardista varmaan jotain pätkiä olen nähnyt, mutta en niin noista toimintaelokuvista piittaa. 🙂

Onneksi kanava vaihtuu nappia painamalla. Nuo tulevat tietysti samaan aikaan.
        Voi valita itselle mieleistä katsottavaa. 😊📺

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuokin ole tullut monta kertaa ja utopia filmi eli taru filmi mut kauniita naisia saarella eli heitä kyllä katselee mut kun lähtevät saarelta niin ei enään hyvä

En tiedä, onko tullut, vai ei? Mutta nyt on mahdollisuus katsoa se taas. Hauskaa leffailtaa. 😁

• tosi.typy kirjoitti:

Onneksi kanava vaihtuu nappia painamalla. Nuo tulevat tietysti samaan aikaan.
        Voi valita itselle mieleistä katsottavaa. 😊📺

Näin on ja onneksi saa telkkarin kiinni nappia painamalla. Nyt katselin mielummin unia😴

• Prinsessasi kirjoitti:

Näin on ja onneksi saa telkkarin kiinni nappia painamalla. Nyt katselin mielummin unia😴

Hah! Joo! Ei ollenkaan hassumpi vaihtoehto. 😁🥱

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

En tiedä, onko tullut, vai ei? Mutta nyt on mahdollisuus katsoa se taas. Hauskaa leffailtaa. 😁

Kiitos samoin

• Prinsessasi kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa. Tuossa Wonder Womanissa on suosikkikohtaus, kun Diana lapsena ottaa osaa Amazon este- ja taitorata kilpailuun. Vauhtia ja vaarallisia käänteitä.
        Hauska fantasialeffa.

https://youtu.be/u1NlmFa0-68?si=dhk2R07CbBx7Mr7V

• Mummielestä kaikki karkit on herkkuu, paitsi salmikset. Sitkustit ja ranskalaiset pastillit on erityisen herkullisii, mut kaiken herkullisempii ei kuiteskaan oo karkit, vaan Rumperin pusut.

• Anonyymi

Ranskikset on hyvii samoin suukot eritoten sininen eli onko se vanilja

• Anonyymi

En voi suositella mitään, koska en syö karkkeja.

• Anonyymi

Olet kamala ihminen.

• Anonyymi

Osta sellasia sitkeitä toffee karkkeja, jotka tarttuu hampaisiin tiukasti ja saa hammastikuilla kaivella irti hampaista, oikeen hammaspeikkojen unelma makeinen.

• Anonyymi

Marianne

• Anonyymi

Karamelli vai pussi?

• Anonyymi

Tyhmä kysymys. Tietenkin Hot Mix.

• Anonyymi

Hopeatoffee ja silleen, et poistat kääreet ja sit vaan koko pussi suuhun, niin on työlästä pureksia, kun on sitkeetä.

• Anonyymi

Kaikilla teillä on diabetes ja sitten karmeat läskit

• Anonyymi

En mitää, ne on niin kalliita.

• Anonyymi

Minulle kelpaa vain viinikumi, outoa vaan että sitä ei nykyisin löydy mistään, pitänee tilata netistä.

• Anonyymi

Irtokarkkeja että voi valita tietenkin. Noi hyllyt on tuttuakin tutummat. Tietää aika tarkkaan eri kauppaketjujen erot. Aina väliin tulee uusia makuja. Ne hiilisisut, turkinpippuriliitulakut on tulleet jokin aika sitten jo ja jääneet suosikeiksi, nyt oli tullut ainakin pehmeitä salmiakkisammkoita ja apinanpäitä, ne oli vähän pliisuja. Uusia makuja uskaltaa ottaa vain muutaman kokeillaakseen. Malacon hedelmäkaloissa ja simpukoissa on aika aito maku ja ne olleet olemassa iät ja ajat. Se pussi herättää nostalgisia muistoja. Myös ne suolakalat on siitä pussista. Välillä tekee mieli kirpeampia. hedelmäkarkkeja. Pätkispalat, lehmätoffee ja susupalat menee kahvinki kanssa..cloetan toffee ja konvehdit tahtoo vähän väljähtyä noissa hyllyissä. Tervapiruja usein muutama. Suklaajuttuja vois olla enemmän, ja ne on sitä paitsi usein lopussa. Ihmisilla on lohdun nälkä. Suklaalaku yhdistelmä on vaativa tehdä, nämä pallot ei herätä suuria intohimoja.. Sukulaku ja BIS BIS menee kans sellaisena perusmakuna mitä syönyt aikojen alusta. Pantterit on harvinaista herkkua irtokarkkihyllyssä. Salmiakki sopii maidon kanssa nautittavaksi, ja ihan perus lakritsa. Aikoinaan kovat turkinpippurit ja maitolasi oli melkeinpä parasta mitä tiesi. Tahmaisten sitkeiden toffeiden aika on jossain vaiheessa auttamatta ohi kun hampaat alkaa ilmoitella olemassaolostaan. Karkki on palkinto kun on ollut reipas. Ei sitä aina tee edes mieli. Jos on syönyt hyvin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      94
      3261
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      304
      1813
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1657
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      92
      1495
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      407
      1471
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      415
      1370
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1300
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1137
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      346
      972
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      275
      955
    Aihe