Vakavasti sanoen

Anonyymi-ap

Nyt kun kaikki tiedämme, että sinulla on nainen. Onko sinun tarpeen enää palstailla? Eikö olisi kaikkien kannalta parempi, että viettäisit aikaasi hänen kanssaan jossain muualla kuin täällä? Ihan ajatus vain. Siirtyisit vaikka tuonne ihastus tai suhteet palstoille?

83

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellä on nainen? Ei ainakaan minulla. Jos olisi, niin olisin hänen kanssaan luultavasti jossain. Kyllä kerron tänne jos tilanne muuttuu. 😁

      • Anonyymi

        Jani ei kaikki aloitukset ole sulle. Luulet aina että kaikki kirjoittaa sulle.


      • Anonyymi

        Sinä varmasti löydät kivan naisen😊minä uskon niin. Sinulla on hyvin kaunis sydän. Olet oikea Mies
        Oikea Mies ei vihaa ketään
        Niin sanoi aikoinaan ~Napoleon~
        Olet juuri hyvän painoinen suojeleva mukautuva mies ja veikkaampa että olet melko harvoin pahalla päällä
        Tämä oli minun näkemys. Kulje avoimin silmin ja hymyile. Rakkaus tulee sinun luokse kun sen aika on. Ole avoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmasti löydät kivan naisen😊minä uskon niin. Sinulla on hyvin kaunis sydän. Olet oikea Mies
        Oikea Mies ei vihaa ketään
        Niin sanoi aikoinaan ~Napoleon~
        Olet juuri hyvän painoinen suojeleva mukautuva mies ja veikkaampa että olet melko harvoin pahalla päällä
        Tämä oli minun näkemys. Kulje avoimin silmin ja hymyile. Rakkaus tulee sinun luokse kun sen aika on. Ole avoin.

        Kivasti sanottu. Kiitos. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani ei kaikki aloitukset ole sulle. Luulet aina että kaikki kirjoittaa sulle.

        En kai minä aina niin luule...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmasti löydät kivan naisen😊minä uskon niin. Sinulla on hyvin kaunis sydän. Olet oikea Mies
        Oikea Mies ei vihaa ketään
        Niin sanoi aikoinaan ~Napoleon~
        Olet juuri hyvän painoinen suojeleva mukautuva mies ja veikkaampa että olet melko harvoin pahalla päällä
        Tämä oli minun näkemys. Kulje avoimin silmin ja hymyile. Rakkaus tulee sinun luokse kun sen aika on. Ole avoin.

        vastahan jani oli tänää aamupäivällä pahalla päällä. kannattais lukee niitä viestejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        vastahan jani oli tänää aamupäivällä pahalla päällä. kannattais lukee niitä viestejä

        En minä silti vihainen ollut. Enkä vihaa ketään. Ei ole syytä vihata.


      • Ei se ihan noinkaan ole. En minä heitä inhoa. Se on aika voimakkaasti ilmaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastahan jani oli tänää aamupäivällä pahalla päällä. kannattais lukee niitä viestejä

        Ei vaan uppoo tää sun natina, en pidä sua minää joten hyvää yötä. Tää menee nukkuu nyh🥱aikane herätys


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä silti vihainen ollut. Enkä vihaa ketään. Ei ole syytä vihata.

        Voinkin sitten pistää palstan kokonaan pois ja kadota. Lakata olemasta.

        Tässä yksin janin viesteistä.

        Sitten jani valtti kun prinsessaa tullaan iskemään janin nettimaailmassa ja kaikki muut miehet saa naisia paitsi jani.

        Jani onko sulla dementia vai miksi mun pitää kopioida sun sanomisia tänne kun sä et ite muista mitä oot sanonut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan ole. En minä heitä inhoa. Se on aika voimakkaasti ilmaistu.

        No et ainakaan tykkää 40 vuotta täyttäneistä naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et ainakaan tykkää 40 vuotta täyttäneistä naisista.

        Kyllä tykkään. Mutta eri asia ihastunko ja alanko seurustelemaan... Ystävä voin olla ja minulla on sen ikäsiä naispuolisia kavereita myös olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tykkään. Mutta eri asia ihastunko ja alanko seurustelemaan... Ystävä voin olla ja minulla on sen ikäsiä naispuolisia kavereita myös olemassa.

        Nytkö sulla on niitä ystäviä kun sulla vaihtuu toi mielipide että onko sulla ystäviä vai ei . Ja nyt sulla on niitä ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sulla on niitä ystäviä kun sulla vaihtuu toi mielipide että onko sulla ystäviä vai ei . Ja nyt sulla on niitä ystäviä.

        Hohhh... Miten sulle selittää tämän, niin että ymmärtäisit?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hohhh... Miten sulle selittää tämän, niin että ymmärtäisit?

        no kerro onko sulla ystäviä vai ei kun sä valitat sitä että istut aina kotona yksin ja nyt sulla onkin ystäviä. eli kerro onko sulla ystäviä joiden kanssa näet ja soittelet vai mitä nä sun ns ystävät on


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro onko sulla ystäviä vai ei kun sä valitat sitä että istut aina kotona yksin ja nyt sulla onkin ystäviä. eli kerro onko sulla ystäviä joiden kanssa näet ja soittelet vai mitä nä sun ns ystävät on

        No tarkoitan ihmisiä, joiden kanssa on joskus ollut, taikka on, jotain yhteistä tekemistä, taikka kuulumisien vaihtamista. Joihin olen tutustunut aikoinaan. Ei se ikä estä tutustumasta ihmisiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tarkoitan ihmisiä, joiden kanssa on joskus ollut, taikka on, jotain yhteistä tekemistä, taikka kuulumisien vaihtamista. Joihin olen tutustunut aikoinaan. Ei se ikä estä tutustumasta ihmisiin.

        No miksi sä valehtelet että istut aina yksin kotona kun ei ole ketään jonka kaa mennä mihinkään ja nyt sitten sanot että sulla on tälläsiä ystäviä. niin en ymmärrä että sulla vaihtuu nää mielipiteet


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä valehtelet että istut aina yksin kotona kun ei ole ketään jonka kaa mennä mihinkään ja nyt sitten sanot että sulla on tälläsiä ystäviä. niin en ymmärrä että sulla vaihtuu nää mielipiteet

        Se että on olemassa joitain ystäviksi kutsuttavia ihmisiä olemassa, niin ei tarkoita sitä, että olisi aina mahdollista nähdä heitä. Jotkut kun eivät asu tässä lähellä. Eikä osa näytä osaavan käyttää puhelintakaan. En tiedä miksi eivät ikinä soita tai viestittele?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että on olemassa joitain ystäviksi kutsuttavia ihmisiä olemassa, niin ei tarkoita sitä, että olisi aina mahdollista nähdä heitä. Jotkut kun eivät asu tässä lähellä. Eikä osa näytä osaavan käyttää puhelintakaan. En tiedä miksi eivät ikinä soita tai viestittele?

        koska olet jutellut näiden ns ystäviesi kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        koska olet jutellut näiden ns ystäviesi kanssa

        En tässä kuussa vielä kertaakaan ihan kaikkien. Ystäviä ovat myös harrastuskaverit jossain määrin. En tosin hyvin tunne kaikkia niitäkään, koska uusiakin on tullut mukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tässä kuussa vielä kertaakaan ihan kaikkien. Ystäviä ovat myös harrastuskaverit jossain määrin. En tosin hyvin tunne kaikkia niitäkään, koska uusiakin on tullut mukaan.

        Mutta ethän sä näe heitä muualla kuin miekkailussa ja kerran vuodessa saunaillassa. Miksi sä valitat että olet yksinäinen vaikka sulla on noin paljon kavereita


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tässä kuussa vielä kertaakaan ihan kaikkien. Ystäviä ovat myös harrastuskaverit jossain määrin. En tosin hyvin tunne kaikkia niitäkään, koska uusiakin on tullut mukaan.

        Eli sä tiedät miten heillä menee elämässään ja mitä tekevät miekkailun ulmkopuolella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän sä näe heitä muualla kuin miekkailussa ja kerran vuodessa saunaillassa. Miksi sä valitat että olet yksinäinen vaikka sulla on noin paljon kavereita

        No olenhan minä välillä yksinäinen ja pitkiä aikoja vaan yksin. Tänään en nähnyt yhtään ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä tiedät miten heillä menee elämässään ja mitä tekevät miekkailun ulmkopuolella

        Enpä juurikaan tiedä heidän elämästään mitään. Osa seurustelee vakituisesti. Osalla on vaimo ja lapsia...


      • mustasusi kirjoitti:

        Enpä juurikaan tiedä heidän elämästään mitään. Osa seurustelee vakituisesti. Osalla on vaimo ja lapsia...

        Minähän se ainoa sinkku aina olen joka paikassa, jolla ei ole mitään kontakteja naisiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No olenhan minä välillä yksinäinen ja pitkiä aikoja vaan yksin. Tänään en nähnyt yhtään ihmistä.

        Tota just tarkotan. Oletko sä nähnyt sun miekkailuystäviä miekkailun ulkopuolella ja viettänyt aikaa ilman niitä miekkoja


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä juurikaan tiedä heidän elämästään mitään. Osa seurustelee vakituisesti. Osalla on vaimo ja lapsia...

        just. eikö yleensä tiedettä mitä ystäville kuuluu ja sä et tiedä mitä sun ystäville kuuluu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän se ainoa sinkku aina olen joka paikassa, jolla ei ole mitään kontakteja naisiin.

        niin sä käyt miekkailee koska haluisit saada sieltä itsellesi naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. eikö yleensä tiedettä mitä ystäville kuuluu ja sä et tiedä mitä sun ystäville kuuluu.

        Näin se menee. En minä tiedä. Eikä kukaan kysy minulta sellaista myöskään. Ehkä ne ei siis ole ystäviä, vaan kavereita vain. Ja tätä olen koittanut ennenkin sanoa. Tosi harvat kyselee mitä kuuluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sä käyt miekkailee koska haluisit saada sieltä itsellesi naisen.

        Voi elämä... Ei se ollut syy siihen. Totta kai moni ajattelee, että harrastuksen kautta voisi tavata ihmisiä jotka on samanmielisiä yms.. Mutta eipä siellä ole tullut yhtäkään sinkkua naista vastaan. Ei sellaista joka olisi minun kanssa mitään halunnut. Enkä sellaista enää odota löytävänikään sieltä. Harrastan sitä ihan muista syistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin se menee. En minä tiedä. Eikä kukaan kysy minulta sellaista myöskään. Ehkä ne ei siis ole ystäviä, vaan kavereita vain. Ja tätä olen koittanut ennenkin sanoa. Tosi harvat kyselee mitä kuuluu.

        Ovat kuitenkin kavereita mutta et tiedä mitä heidän elämäänsä kuuluu tai miten heillä menee. Miksi sun kaverit ei kysy mitä sulle kuuluu jos kerta ovat sun kavereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kuitenkin kavereita mutta et tiedä mitä heidän elämäänsä kuuluu tai miten heillä menee. Miksi sun kaverit ei kysy mitä sulle kuuluu jos kerta ovat sun kavereita

        Älä nyt taas ala jankuttamaan. Mulla ei ole nyt energiaa tähän. Laitan palstan kiinni ja alan kohta nukkumaan. Miten sinä et ole jo nukkumassa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi elämä... Ei se ollut syy siihen. Totta kai moni ajattelee, että harrastuksen kautta voisi tavata ihmisiä jotka on samanmielisiä yms.. Mutta eipä siellä ole tullut yhtäkään sinkkua naista vastaan. Ei sellaista joka olisi minun kanssa mitään halunnut. Enkä sellaista enää odota löytävänikään sieltä. Harrastan sitä ihan muista syistä.

        Mutta sä olisit halunnut että siellä olis enemmän sinkkunaisia. Mutta ohan sulla niitä 40 vuotta täyttäneitä naisia ystävinä. pitääkö aina olla seksiä. sulla ei muutenkaan ole liikaa ystäviä niin pidä kiinnin niistä mummeleista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kuitenkin kavereita mutta et tiedä mitä heidän elämäänsä kuuluu tai miten heillä menee. Miksi sun kaverit ei kysy mitä sulle kuuluu jos kerta ovat sun kavereita

        Oikein hyvää yötä sullekin. 🤍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä nyt taas ala jankuttamaan. Mulla ei ole nyt energiaa tähän. Laitan palstan kiinni ja alan kohta nukkumaan. Miten sinä et ole jo nukkumassa?

        Älä kuule määräile mun telkan katselua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä olisit halunnut että siellä olis enemmän sinkkunaisia. Mutta ohan sulla niitä 40 vuotta täyttäneitä naisia ystävinä. pitääkö aina olla seksiä. sulla ei muutenkaan ole liikaa ystäviä niin pidä kiinnin niistä mummeleista

        Kuka terve viriili sinkkumies, muka ei haluais, että sais tavata sinkkunaisia ja mielellään itseä nuorempia ja kauniita?! Eri asia, osaako niiden kanssa mitään sitten tehdä... En minä osaa hurmata ketään niin kuin se yksi hurmasi Prinsessan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuule määräile mun telkan katselua

        En minä määrännyt mitään. Ihan kun voisin tietää mitä teet siellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikein hyvää yötä sullekin. 🤍

        mitä sä mulle toivottelet hyvää yötä . ,mä en toivota sulle


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka terve viriili sinkkumies, muka ei haluais, että sais tavata sinkkunaisia ja mielellään itseä nuorempia ja kauniita?! Eri asia, osaako niiden kanssa mitään sitten tehdä... En minä osaa hurmata ketään niin kuin se yksi hurmasi Prinsessan.

        Jani miksi sä olet mustasukkanen naiselle joka on vaan kaveri sun nettimaailmassa ja jossa te juotte vaan koko ajan kahvia. ehkä prinsessa haluaa ihmisen joka tekee muutakin kuin juo kahvia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka terve viriili sinkkumies, muka ei haluais, että sais tavata sinkkunaisia ja mielellään itseä nuorempia ja kauniita?! Eri asia, osaako niiden kanssa mitään sitten tehdä... En minä osaa hurmata ketään niin kuin se yksi hurmasi Prinsessan.

        oliko nää uudet miekkailutyypit miehiä . voi harmi .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä määrännyt mitään. Ihan kun voisin tietää mitä teet siellä.

        ihan kuule katon telkkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani miksi sä olet mustasukkanen naiselle joka on vaan kaveri sun nettimaailmassa ja jossa te juotte vaan koko ajan kahvia. ehkä prinsessa haluaa ihmisen joka tekee muutakin kuin juo kahvia

        Olen kuitenkin ehdottanut hänellekin tapaamista ihan irl vaan ei vastannut mitään. Sitten tulee joku adonis takavasemmalta ja heti on lähdössä. Siinä se oma markkina-arvo punnitaan. Sitä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliko nää uudet miekkailutyypit miehiä . voi harmi .

        Harvemmin mitään sinkkunaisia on... Ja jos onkin, niin ei ne minusta ole kiinnostuneita, kun en ole tarpeeksi yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen kuitenkin ehdottanut hänellekin tapaamista ihan irl vaan ei vastannut mitään. Sitten tulee joku adonis takavasemmalta ja heti on lähdössä. Siinä se oma markkina-arvo punnitaan. Sitä ei ole.

        No mun kans sää et ainakaan halunnu viettää koskaan aikaa vaikka kysyin monesti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun kans sää et ainakaan halunnu viettää koskaan aikaa vaikka kysyin monesti...

        Kyllä mä voisin sun kanssa viettää aikaa, jos kysyt uudelleen. En nyt kyllä muista, kenelle olisin kieltäytynyt ihan viime aikoina. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastahan jani oli tänää aamupäivällä pahalla päällä. kannattais lukee niitä viestejä

        Sinä se olet oikea perskärpänen!!
        Taidat olla itse pihkassa ja pelkäät että löytää jonkun toisen, kun täytyy jatkuvasti kommentoida toisen tunteita!
        Jotain vikaa on kyllä sinussa itsessäsi joten peilin kannattaisi vilkuilla oikein olan takaa aina kun tekee mieli päteä toisen kustannuksella.
        Olet todella säälittävää ruikuttaja.
        Onneksi et saa keltään sympatiaa täällä.
        Menee jo vainoamisen nimikkeelle tuo sinun kommentointisi.
        Ja jatkuu
        Ja jatkuu
        Oletko ihan täysillä käyvä edes?!!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä voisin sun kanssa viettää aikaa, jos kysyt uudelleen. En nyt kyllä muista, kenelle olisin kieltäytynyt ihan viime aikoina. 😊

        Siitä on jo aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani ei kaikki aloitukset ole sulle. Luulet aina että kaikki kirjoittaa sulle.

        Eikä sinun tarvitse kommentoida aina kun Jani jotain täällä kertoo. Ihan kuin joku pikku kakara, etsi nyt ihan oma kulta niin ei tarvi aikuisesta miehessä roikkua, sillä sitähän toi selvästikin on!


      • Anonyymi

        Itsellesi olet iso mies kirjoittanut tämän aloituksen lisäämään mielikuvaa, että vientiä ja virtaa on. Keskustelupalsta miljöönä ei vakuuta mikäli on tervejärkisestä kyse, joka ei esim kuvittele tiiraavansa jotain draamaa ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmasti löydät kivan naisen😊minä uskon niin. Sinulla on hyvin kaunis sydän. Olet oikea Mies
        Oikea Mies ei vihaa ketään
        Niin sanoi aikoinaan ~Napoleon~
        Olet juuri hyvän painoinen suojeleva mukautuva mies ja veikkaampa että olet melko harvoin pahalla päällä
        Tämä oli minun näkemys. Kulje avoimin silmin ja hymyile. Rakkaus tulee sinun luokse kun sen aika on. Ole avoin.

        Näinkö mies haluaisit nähdä itsesi? Psykologian alkeiskurssi alkoi juur


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan uppoo tää sun natina, en pidä sua minää joten hyvää yötä. Tää menee nukkuu nyh🥱aikane herätys

        En pidä minään, tulee jonkun juopon jorina vuosien takaa mieleen back in the days


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ainakaan tykkää 40 vuotta täyttäneistä naisista.

        Ei sovi kyllä kaikille ellei oo jämähtäny pick me/ ikään


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18277552

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vakavasti sanoen ei ole.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Sori, mut vaikutat vähän avohoitopotilaalta jo. Sivusta östävyydellä


    • Anonyymi

      Ei mitään tarkoita

    • Anonyymi

      Järjetön aloitus. Et sinä kenenkään naisia täällä tiedä.

      • Anonyymi

        No aina voi tehdä villin veikkauksen. Mutta tosiaan ei ole syytä olettaa, että ihastunut ja naisensa kanssa yhteyttä pitävä henkilö täällä kirjoittaa. Eihän siinä ole mitään järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aina voi tehdä villin veikkauksen. Mutta tosiaan ei ole syytä olettaa, että ihastunut ja naisensa kanssa yhteyttä pitävä henkilö täällä kirjoittaa. Eihän siinä ole mitään järkeä?

        Jos järjellä edetään, niin ei pidä olettaa yhtään kenenkään tutun kirjoittavan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos järjellä edetään, niin ei pidä olettaa yhtään kenenkään tutun kirjoittavan täällä.

        Varsinkaan näiden selvästi yhden miehen kynäilemien makaaberien tarinarakennelmien takana


      • Anonyymi

        Sulle meni miehen trollaus kuitenkin ihon alle?


    • Anonyymi

      Muotoilen asian pykäläksi.

      Joka varastaa toiselta sydämen, on vastuussa teostaan, jollei tavaraa palauteta tai korvata vastaavalla suorituksella.

      Tekijä saa pitää rikoksella hankkimansa hyödyn vain, jos kohtelee rikoksen uhria inhimillisesti ja oikeudenmukaisesti.

      Edellä 2 momentissa tarkoitettu oikeudenmukainen kohtelu pitää sisällään uhrin rauhaanjättämisen ja väistämisen kaikissa tilanteissa mukaan lukien sosiaalinen media, keskustelupalstat ja julkiset tilat.

      • Anonyymi

        Koiria ei kuulemma kannata kasvattaa sisäsiisteyteen uittamalla kuonoa lammikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiria ei kuulemma kannata kasvattaa sisäsiisteyteen uittamalla kuonoa lammikossa

        Ei. Positiivinen vahvistaminen on tehokkainta. Eli ignooraa huono käytös tai toru, jos tiedät varmaksi, että on jo sisäsiisti. Kun pissaa ulos, kehu koulutusvaiheessa maasta taivaisiin. Joulu ja juhannus samalla kertaa. Opeta käsky "pissaa" Päteekö tuo myös naisiin ja miehiin?


    • Anonyymi

      Nyt kun kaikki tiedämme, että hänellä on nainen. Pitäisikö sinun siirtyä vaikka mustasukkaisuus tai katkeruus palstoille kirjoittamaan näitä viestejä? Luulen että tämä olisi kaikkien kannalta paras vaihtoehto.

      • Anonyymi

        No mutta kun tiedämme. Ei kai se nyt voi olla niin, että hänellä on ikävä? Mustasukkaisuus? Kaipa se merkitsisi sitä, että vielä haluaa jotakin.


      • Anonyymi

        Kylläpä on ätmi niin viimisen päälle illustroitua trollausta aloituksessasi. Mikä nainen sun luona muka käy ellei kotihoidosta ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun tiedämme. Ei kai se nyt voi olla niin, että hänellä on ikävä? Mustasukkaisuus? Kaipa se merkitsisi sitä, että vielä haluaa jotakin.

        Toivoisitko sitä,että hän haluaisi jotain?


    • Anonyymi

      Ei entinen minä pyyhkiydy olemattomiin elämän ottaessa uuden suunnan, se tahtoo pitää kiinni omastaan ja laittaa kulkemaan tuttuja ratoja ihan kiusallaankin. Vasta aika näyttää millainen tulee olemaan uusi järjestys missä ikävällä ei olisi lainkaan sijaa, se tuntuisi täysin vieraalta kokemukselta.

      • Anonyymi

        Kannattaa päästää irti menneestä ja keskittyä siihen, joka on nyt. Siihen, jonka kanssa kaikki on mahdollista. Elää tätä hetkeä ja olla läsnä sille ihmiselle tuolla tosielämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa päästää irti menneestä ja keskittyä siihen, joka on nyt. Siihen, jonka kanssa kaikki on mahdollista. Elää tätä hetkeä ja olla läsnä sille ihmiselle tuolla tosielämässä.

        Eilen närästi ja tänää enää korventaa?


    • Anonyymi

      Ai tiedämmekö :)Voi Kulta pieni, olet sä hassu :) En minä palstailekaan,hyvin harvoin kurkkaan tänne ja vielä harvemmin vastailen..
      Miksi en saisi täällä olla ja kenen kannalta tarkalleen ottaen parempi?:)
      Kiitos ehdotuksesta,olet hyvin ystävällinen, mutta kun en halua ihastus tai suhteet palstalle :)

      • Anonyymi

        ” Kiitos ehdotuksesta,olet hyvin ystävällinen, mutta kun en halua ihastus tai suhteet palstalle :)” Jos yks äijä elää itselleen kirjoittelemalla omissa maailmoissa, niin kandeeko muiden hypätä kaivoon perässä? Filosofiaa nääs t maikka


    • Anonyymi

      Totta. Egoa saa esittää ja diivailua diivailla siellä. Mainokset saattavat toki näyttää ilmaisilta.

      • Anonyymi

        Voisitko pilkkoa lauseen ymmärrettävään muotoon kaikkien nautittavaksi?


    • Anonyymi

      Täh!En minä tiedä, kellä on?

      • Anonyymi

        Kellä taskukello on, sen kätkeköön rosvot spottaa kimaltavan?


    • Anonyymi

      Mitäköhän tähän esim sinun kummalliseen palstatodellisuuteen kiinnittyvän äijän trollaukseen pitäisi sanoa. Ehkä just, että millaiset ihmiset kuvittelee tunnistavansa näistä höpötyksistä henkilöhahmoja tai vaihtoehtoisesti aloittajan joksikin tietyksi. Paljastaa itsenne, niin diskuteerataan☺️

    • Anonyymi

      Saksalainen urheiluauto

    • Anonyymi

      It is much better to know for sure than to just guess or presume.

      • Anonyymi

        David Hume I presume?


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 K­­­u­­­u­m­­­a­t­­­ ­t­­y­­t­ö­­­t­ ­­o­­­d­­­o­t­­­t­­a­­­v­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­­n­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18277552

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe