Haluatko tyydyttää kiimasi helposti ja nautinnollisesti,?
Kun pillu kostuu työaikana tai kotona ja haluat vain laueta.
Kuulla miehen äänen kertovan kuinka hän nussii sua kuinka hän runkkaa kyrpäänsä juuri nyt ,sinulle
Soitan sulle
Roger5
Puhelinseksiä naiselle
8
806
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin todellakin.Olen 50v nainen ja seksi halut ihan mahdottomat.Juuri töissä käy niin että mieleen tulee seksi ja pillu alkaa sykkiä välittömästi.Nännit kovettuu ja näkyy tiukan silkkipaidan läpi selvästi.Tekisi mieli saada mies nuolemaan kostunutta halukasta pillua.Kunnon nopea pano tekis niin nannaa.Nauttisin kun kertoisit kuiskien puhelimessa mitä tekisit minulle.Saisit kuulla minun huohottavan ja voihkivan halusta.Kertoisin sinulle miten sormeni pyörii klitoriksella ja painelee sitä rytmikkäästi.Voisin myös ratsastaa dildollani hitaasti ja samalla kertoisit minulle miten hyvältä se tuntuu sinustakin.Jos olisin kotona niin kuulisit miten voihkin äänekkäästi ja pyydän sinua nopeuttamaan tahtia.Kun laukean saataan huutaa kiimasta.
- Anonyymi
Kuinka voisin sinuun saada yhteyttä,soittamalla?
Kuuntelisit kuinka runkkaan kuumaa kyrpääni ja kerron mitä tekisin sulle
Roger5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voisin sinuun saada yhteyttä,soittamalla?
Kuuntelisit kuinka runkkaan kuumaa kyrpääni ja kerron mitä tekisin sulle
Roger5Et mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mitenkään
No mutta sehän on spede.
- Anonyymi
No eiköhän äitis taas hoida vajakin paska housut.
Miten kuumaa seksiä olisit tarjonnut jos, minä vastaisin sinun viestiin jonka kirjoitit 21.2.2024 keskiviikkona? Ja laitoit vielä sähköposti viestin tiedot?
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964893Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342489
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252052- 1191550
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭131238En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101160Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031068- 791033