Haluatko tyydyttää kiimasi helposti ja nautinnollisesti,?
Kun pillu kostuu työaikana tai kotona ja haluat vain laueta.
Kuulla miehen äänen kertovan kuinka hän nussii sua kuinka hän runkkaa kyrpäänsä juuri nyt ,sinulle
Soitan sulle
Roger5
Puhelinseksiä naiselle
8
738
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin todellakin.Olen 50v nainen ja seksi halut ihan mahdottomat.Juuri töissä käy niin että mieleen tulee seksi ja pillu alkaa sykkiä välittömästi.Nännit kovettuu ja näkyy tiukan silkkipaidan läpi selvästi.Tekisi mieli saada mies nuolemaan kostunutta halukasta pillua.Kunnon nopea pano tekis niin nannaa.Nauttisin kun kertoisit kuiskien puhelimessa mitä tekisit minulle.Saisit kuulla minun huohottavan ja voihkivan halusta.Kertoisin sinulle miten sormeni pyörii klitoriksella ja painelee sitä rytmikkäästi.Voisin myös ratsastaa dildollani hitaasti ja samalla kertoisit minulle miten hyvältä se tuntuu sinustakin.Jos olisin kotona niin kuulisit miten voihkin äänekkäästi ja pyydän sinua nopeuttamaan tahtia.Kun laukean saataan huutaa kiimasta.
- Anonyymi
Kuinka voisin sinuun saada yhteyttä,soittamalla?
Kuuntelisit kuinka runkkaan kuumaa kyrpääni ja kerron mitä tekisin sulle
Roger5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voisin sinuun saada yhteyttä,soittamalla?
Kuuntelisit kuinka runkkaan kuumaa kyrpääni ja kerron mitä tekisin sulle
Roger5Et mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mitenkään
No mutta sehän on spede.
- Anonyymi
No eiköhän äitis taas hoida vajakin paska housut.
Miten kuumaa seksiä olisit tarjonnut jos, minä vastaisin sinun viestiin jonka kirjoitit 21.2.2024 keskiviikkona? Ja laitoit vielä sähköposti viestin tiedot?
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!881978- 821790
- 521422
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481395- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1431216Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261064- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25962