📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkeanpaikan kammosta vai onko se siltajuttu muka eri. Sillathan olivat korkealla kuitenkin. Eikä mua pelota, että silta menee rikki. Nehän on kuitenkin hyvin valvottuja ja rekisteröityjä ❤ luulisin .
Simon & Carfunkel/ Bridge Over Troubled Water
https://youtu.be/IGnqjMx7ASM
Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin
17
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kappale on,,hieno,,kaikki sen,,luultavasti,,muistaa ,,siltakammosta,,jos asia,,liittyisi,,tähän,,muistan joskus,,koiran oireilleen ,, aina,,kun ajettiin,,sillan ali,,no tiedä tuota,,
Biisi on hieno, ikivihreä niinkuin sanotaan. Koira varmaan ihmetteli kun taivas yhtäkkiä peittyi betonilla. Mulla ei ole mitään oireita ollut siltaa alittaessa, joten se mun siltakammo melko varmasti on johtunut korkeudesta.
P.S Kopioin tuon aloituksen "gephyrofobiaksi" muualta, joten se tuli vahingossa väärässä muodossa. Siinä pitäisi lukea tietenkin gephyrofobia.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18278457
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niin,,oli siinä,,selityksessä,,jotain myös,,tunnelleista,,jotka tuohon,,fobiaan,,liittyy,,mutta fobioita monenlaisia,, yleensäkkin pelkoja,,ylitsepääsemättömiäkin,, jatkoja
Niinpä taisi olla maininta, että tunnelit liittyy siihen samaan siltakammoon. Mulla ei tosiaan sitä olekaan vaan vain tuo korkeanpaikan kammo. Jotkuthan pelkää hämähäkkejäkin tms. Se lienee esi-isiltä perittyä kun hämähäkit oli isompia ja myrkyllisiäkin. Ei nämä meidän hämähäkit ainakaan vaarallisia ole. Päinvastoin hyödyllisiäkin kun pyydystävät verkkoihinsa kaikenlaista.
- Anonyymi
Joo,,muutaman kerran,,nähnyt,,minkä reaktion,,hämähäkki,,saa aikaan,, mut niin sen,,täytyy olla,,jotain,,selviytymis vaistoja,, ehkä kuitenkin,,vaikken,,Suomen,, hämiksiä arkaile,,kai niitä myrkyllisiäkin,,voi jotenkin,,tänne tulla,,Nojoo,tarantella,,aivan liian iso ,,jotta käteen ottaisin,,
Pikkuinen parisenttinen mustaleskikin on niin myrkyllinen, että kannattaa hakeutua lääkäriin jos sellainen pistää. Onneksi niitäkään ei ole täällä.
Tänään 17:49 kannattaa tähyillä taivaalle kun ERS-2 satelliitti (2 tonninen) tipahtaa Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8ef6cb93-f5f4-4d34-91b2-d643d5a3e756Kaupasta tulin just jännittämään. Muutama minuutti siihen kun sateliitti jysähtää maahan. Kas kun siitä ei tehty itse tuhoutuvaa. Näyttää olevan meren yllä nyt jossakin Englannin yläpuolella.
- Anonyymi
No,,tuliko se alas,,tai aiheuttiko tuhoja,,tai no , kai siitä uutisissa on jotain.
On mennyt jo ohi Suomesta. Näin luki netissä:
"Satelliitti ohitti Suomen avaruudessa – Ilmatieteen laitos odottaa tietoa, "minne rojahti""
- Anonyymi
Sama juttu. Onneksi muutimme kauas sillasta
Satelliitti iskeytyi Tyynenmeren pohjoispuolelle Suomen aikaa hieman ennen puoli kahdeksan illalla. Onneksi ei mihinkään asutulle alueelle. Sateliitteihin pitäisi rakentaa itsetuhoutumisjärjestelmä jos kaikki.menee vikaan. Avaruusromun keräily pitäisi myös järjestää. Toimimatonta uusiokäyttöön sopivaa avaruusroskaa on taivaalla vaikka kuinka.
Kun täällä on muutakin avaruussälää, niin laitan tänne. Ensimmäinen amerikkalainen avaruusalus sitten vuoden 1972 on laskeutunut onnellisesti kuun pinnalle. Odysseus on pystyasennossa ja täällö on uutista tapahtumasta:
https://youtu.be/eq89CSSjvJ8- Anonyymi
Aika ihmeellistä,,et meni noin,,kauan,, taida edes uskoa,, asiaa,,luulen ,,jotta toisella puolen,,kuun,,on jotain ,,mistä ei kerrota,,Nojoo tiedä tuota,,
Avaruusohjelmat ovat kalliita. Amerikkalaiset on lähetelleet luotaimia ulkoavaruuteen ja aurinkokunnan planeettojakin on kuvattu läheltä. Marsin pinnalle on jopa lähetetty robotti tutkimaan pintaa. Joten onhan niitä muita saavutuksia.
Kuussa on aina sama naamataulu maata kohti. Kuun varjoisalta puolelta eivät lähetykset kaiketi tulisi perille tänne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501