Paunun jälkeen mitä jää?!

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS PAUNULLE!! KIITOS KIITOS KIITOS TUHANNESTI!! Päätin Paunun viineisten liikennöintien ja muistojen kunnniaksi hypätä wielä Paunun kumien päälle ja hypötä kunnolla paunutettavaksi!! Viimeistä viedään!! Sorjan käteni ojensin ja reippaasti vilkutin kuskille ja auto liukui norjasti pysökille. Ikäwöä vain ettei korttimaksu toiminut?? Vika paunussa vai minussa?? Epäilen Paunua!! Onneksi tällä sulokkaalla eläkeläisneidolla on huoltovarmuus kunnossa ja vedin kuskin käteen TASARAHAN! Ottalaa oppia nuoremmat!

Matka alkoi nostalgisesti kun toivotettiin Paunun linjalle anteeksi Ekspressbussin linjalle!! Ho ho ho!! On kyllä lystiä nyt vai. Kovaa kyytiä viimeisen paunutuksen osalta ja toivon ettei matka loppuisi koskaan!!

Yst. terv. Käpylän Kaarina matkatar maan mainioin

8

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei ja YLISTYS mainioille kommenteille!! Ihanaa lukea näin positiivisia viestejä näin negatiivisena aikana!! Hymyssä suin kuljetaan na poljetaan ja pidetään toisista huolta! Tulikin tässä iloinen kasku muisto mieleeni kun oikea Kekkonen meinasi nimetä minut nuorena likkanaki ollessani joukkoliikenneneuvoksettareksi! Nimityksesn ei tullut mitään kun Kekkosen hurmasi huoneen toiselta puoleta muuan tyrkky Tyrkkö!! Sanonpahan vain! Yst. terv. Käpylän Kaarina katkera en ole en!

• Anonyymi

Paunun jälkeen vain Sonni jää
      Vihdoin oon sen saanut ymmärtää
      Nyt sen nään, ei voi yksikään
      Paunuttaa matkojaan, ne Pupu vei
      Paunun jälkeen nyt nähdä saan
      Kolmostien taas käyvän hehkumaan
      Tiedän tän, vielä kerran nään
      Paunutuksen pään, ja sinne jään

• Anonyymi

Hei ja KIITOS YLISTÄVÄSTÖ RUNOSTA! Ihan itkea purskahdin täpötäydessä bussissa KIITOS UPEA UPEA UPEA!! Missä lauaut eunoja tulen kuuntelemaan tällausta sanataidetta!! Kyllä! Tat. terv. Käpylän Kaarina kulturelli

• Anonyymi

Käsittämätöntä höpötystä tämäkin ketju. Kirjoittaja on menettänyt järkensä lopullisesti?

• Anonyymi

"Käsittämätöntä höpötystä tämäkin ketju. Kirjoittaja on menettänyt järkensä lopullisesti?"

Tuo kirjoittaja sekosi jo aikapäiviä, silloin kun sai Paunulta potkut.

• Anonyymi

Hei ja kiitos NEGATIIVISESTA kommentistasi!! Jos sinulla ei ole parempaa sanottavaa ja kommentoitavaa NIIN VOIT JÄTTÄÄ SANOMATTA! Sanonpahan VAIN! Yst. terv. Käpylän Kaarina totuuden torvi

• Anonyymi

Hei ja KIITOKSET ÄKÄPUSSILLE!! Taidat olma vain kateellinen kun minä pääsin paunutettavaksi ja sinä jäkt itkemään lähtölaiturille!! Hymy huulet ne tunnetaan!! Äkäpussien huulet sojottavat alaspäin einä kukaan sellaista halua muiskauttaa!! Mutta tiedätkös mitä? Rahalla niitä lippuja saa VIELÄ RAJOITETUN AJAN!!ihan vain ystäwällisenä winkkinä sinulle! Yst. terv. Käpylän Kaarina hymyhuulina

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe