Onko muilla ollut sinusta ennakkoluuloja?

Anonyymi-ap

Ovatko ne olleet totta ja tiedätkö mistä ne ennakkoluulot ovat peräisin?

47

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä hetkellä olen liian ärsyyntynyt vastaamaan kysymykseen järkevästi, mutta kommentoin tätä, että löydän tämän ketjun myöhemmin. 👋

• Anonyymi

Paremminkin päivä palstalta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremminkin päivä palstalta pois.

Eet sä jätä näitä miehen kehittelemiä hahmoja hetkeksikään vartioimatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eet sä jätä näitä miehen kehittelemiä hahmoja hetkeksikään vartioimatta

Ei kannatakaan. Millä hetkellä hyvänsä voi tapahtua jotain mullistavaa.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannatakaan. Millä hetkellä hyvänsä voi tapahtua jotain mullistavaa.

sivusta

Näin on

• Anonyymi

Ihmiset on kuitenkin perimmältään yksinkertaisia laumaeläimiä, joska oikealla ohjeistuksella syö keltaista lunta kuin kaikki muutkin. Täytyy yrittää ymmärtää.

• Anonyymi

”Arvostan”

• Anonyymi

Kyllähän niihin oon törmännyt.
      Mm. Olen joku miehiä vedättävä nainen joka on joku miestennielijä.

Osittain omaa syytäni oletus kun eron jälkeen olin pelokas uusiin suhteisiin ja viihdyin sinkkuna kauan. Väkivaltaisesta parisuhteesta kesti toipua.

Osittain tuttavat jotka luuli tuntevansa mut kokonaan kun tiesi miltä naamani näyttää paisutteli kuvioo ja kertoi suurenneltua legendaa tästä.

Mä kaipasin vain hitaampaa tahtia ja kärsivällistä miestä joka kohtelee armollisesti ja hellästi. Ymmärtää mun omalaatuisen hankaluuden luottaa.

Mut semmonen löytyi lopulta ja olemme nyt avoliitossa. Avoparina jaamme kotimme ja arjen.

T: Karoliina

• Anonyymi

Lisäksi draamakuningatar ei pystyisi jakaa arkea toisen kanssa.

Sellanen elää yksin kun saa riidan haastolla riidan aikaan jo jopa itsensä kanssa.

• Anonyymi

Miks oot aina päihteis? Onks tänään vedetty kokkelii vai amfetamiinia?

Kirjoitat aina sekavia ja ikinä et käy töissä. Aina täällä.

Vissiin siinä syy miks ei muijaa oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks oot aina päihteis? Onks tänään vedetty kokkelii vai amfetamiinia?

Kirjoitat aina sekavia ja ikinä et käy töissä. Aina täällä.

Vissiin siinä syy miks ei muijaa oo

Ätmi mies taas täällä itelleen juttelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi draamakuningatar ei pystyisi jakaa arkea toisen kanssa.

Sellanen elää yksin kun saa riidan haastolla riidan aikaan jo jopa itsensä kanssa.

Jos naisena esiintyvä mies olisit nainen olisitko sellainen draamaluningatar tai kuvitteletko naisten elämän ja arjen tai ajatukset tällaisikdi kokonaisuuksiksi mitä pikkuisen hölmöille performoit?

• Anonyymi

Mulla on pelkoja miehiä kohtaan mikä tietysti välittyy. Oon yrittänyt vähän avata joillekin mut tais tulla väärinkäsitys.

• Anonyymi

Ilmoita poliisille ätmi kaikki epäilyttävän näköiset kulkijat, parempi katsoa kuin katua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita poliisille ätmi kaikki epäilyttävän näköiset kulkijat, parempi katsoa kuin katua?

Faktaa et osa naisista pelkää riippumatta siitä onko syytä vai ei. Mä ja ne pelätään kaikkia tuntemattomia miehiä. Kaikki miehet ei pysty ymmärtämään tuota minkä alussa selitin vaan ottavat henkilökohtaisena loukkauksena etteivät herätä välitöntä luottamusta. Ja siinä tilanteessa mikä nyt mielessä ei ollut kyse hänen ymmärtämättömyydestään vaan huonosta lauseen muotoilusta. Sanoin et pidän hyvänä, luotettavana ihmisenä ja viihdyn seurassaan mut halusi kuulla toisin.

• Anonyymi

Oon ylipainoinen, siksi pidetään laiskana ja passiivisena. Eikä tietenkään pidä ennakkoluulot paikkaansa.

• Anonyymi

Kannattas syödä vähempi. Se on niin yksinkertasta matikkaa, että syöt liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattas syödä vähempi. Se on niin yksinkertasta matikkaa, että syöt liikaa

En keskustele asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En keskustele asiasta.

Se on fakta, jos kulutat enempi kun syöt jokp pysyt painossasi tai laihdut. Jos taas syöt enempi kuin kulutat, niin paisut. Ja jos oot lihava, oot syöny itses sellaseksi. Ainut syypää olet itse

• Anonyymi

Jonnet ei tajuu, että ylipainoon voi olla monia sairaudesta tai sen hoidosta johtuvia syitä. Sitten kun sama osuu omalle kohdalle, alkaa mennä jakeluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonnet ei tajuu, että ylipainoon voi olla monia sairaudesta tai sen hoidosta johtuvia syitä. Sitten kun sama osuu omalle kohdalle, alkaa mennä jakeluun.

Läskit aina selittää ylensyöntiänsä sairauksilla. Se sairaus on ruokariippuvuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läskit aina selittää ylensyöntiänsä sairauksilla. Se sairaus on ruokariippuvuus

Kertoo siitä, missä sulla on liikaa löysää. Lukisit edes lehtiä palstan sijaan.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa saattanut olla, itse ja moni muu kyllä tietää minkälainen on. - sivusta

• Anonyymi

Kerran joku luuli että olen tahdoton lammas.

Ei pidä paikkaansa.

Luulo oli peräisin luulijan tyhmyydestä.

• Anonyymi

Hyvin sanottu

• Anonyymi

Lammas ei ole tahdoton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lammas ei ole tahdoton.

Se on vain sanonta.

• Anonyymi

Takakättä, kirvesvartta.

• Anonyymi

Eikö saa takasin sanua?

• Anonyymi

Mulla on jonkinlainen harjoiteltu käytösmalli, jonka lävitse pääsevät vain tosiystävät. Tietysti se tekee ennakkoluuloja, koska en vaan jaksa jatkuvasti selitellä tekemisiäni. Moni jää sitten epätietoiseksi, mutta kun eivät kysy kysymyksiä, jos askarruttaa. Ihmettelevät sitten keskenään, että on toi outo.

• Anonyymi

Minä inhoan nuuskijoita, kyllä lähtee heti vibat, että ihan ei stemmaa tämä ns rytmiikka

• Anonyymi

On. On luultu, että olen ehdoton tietyissä asioissa ja se pitää paikkaansa. Ennakkoluulosta on tullut ennakkotieto.

• Anonyymi

Minulle yksi hailee onko tai mistä lähtee. Eevk.👎💩

• Anonyymi

En kans arvosta ihmisiä, jotka miettii mitä muut ajattelee.

• Anonyymi

Ei jumalauta siinä meillä pinttymä mikä peittää vain ihtensä, että perkele kun käytännössä piiruakansa, ai että mikä saunan taakse...

Terveisin. Eihän tässä uskalla saunaakaan rakentaa, ennen tuollaisen tuhoa....

Pala helvetissä

https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A

• Anonyymi

Ilmeisesti paljonkin ja eivät pidä paikkaansa vaan perustuvat pitkälti muiden lausumiin sanoihin ja sanomisieni päinvastaiseksi kääntämiseen.

• Anonyymi

Ihan niiden omasta kierosta päästä.

• Anonyymi

On tai sanotaan "ennakko tietoja" ja totta joka asia. Ja peräisin ihmisiltä jotka tietävät asioita.

• Anonyymi

Nämä tarinankertojat on niin nähty😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä tarinankertojat on niin nähty😁

Värittää tarinaa itselleen edullisemmaksi ja joku hölmö vielä uskoo.

• Anonyymi

* todellakin

• Anonyymi

Aluksi liian aikaisin
      Sitten liian myöhään
      Tarinamme on lopussa.

• Anonyymi

Juuri näin

Onko kysyttävää jostakin?

• Anonyymi

Ei mitään käsitystä, Outo kysymys. Oletko autisminkirjoilla?

• Anonyymi

Bussipysäkki tai just mennä ohi.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 K­u­­u­­­m­­a­t­ ­­t­­y­t­­ö­­­t­­­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­­­a­v­­­­­a­­t­­ ­s­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18278693

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2977
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2452
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2421
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1658
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      430
      1550
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1502
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1489
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe