Hyytävä dokumentti Alexander Stubbista..!

17

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala varoitti minua äänestämästä niin Haavistoa kuin Stubbiakaan. En äänestänyt toisella kierroksella ollenkaan, en mennyt edes äänestyspaikalle.

      Alusta asti tuo Stubbin kolmio-logo tuntui minusta sisältävän jotain uhkaavaa. Noita kolmiokuvioitahan on mm. vapaamuurareilla ja okkultisteilla.

      Minulla oli vahva "aavistus" molempien kohdalta.
      Milloin tulevat suuremmat paljastukset myös Haavistosta?

      • Anonyymi

        Onpahan aikamoinen paukku!

        Oli noissa asioissa perää tai ei niin onhan tämä hyvin kiusallista kaikille osapuolille.

        Tuo video on useilla eri alustoila jo julkaistu kymmenien tuhansien nähtäväksi Muutaman päivän päästä sen ovat nähneet jo sadat tuhannet.
        Ei siis enää auta vaikka YouTube tuon poistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpahan aikamoinen paukku!

        Oli noissa asioissa perää tai ei niin onhan tämä hyvin kiusallista kaikille osapuolille.

        Tuo video on useilla eri alustoila jo julkaistu kymmenien tuhansien nähtäväksi Muutaman päivän päästä sen ovat nähneet jo sadat tuhannet.
        Ei siis enää auta vaikka YouTube tuon poistaisi.

        Toisaalta mitä väliä? siinä vaiheessa kun tulee paskaa tyyliin "pizzagate" tjsp. ainoa tunne mikä ihmisille tulee ton seurauksena on myötähäpeä siitä miten videon tekijä teki itsestään naurettavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta mitä väliä? siinä vaiheessa kun tulee paskaa tyyliin "pizzagate" tjsp. ainoa tunne mikä ihmisille tulee ton seurauksena on myötähäpeä siitä miten videon tekijä teki itsestään naurettavan

        Kun nuo 2 jäi valittavaksi- oikein tuntui kuinka jokin Suomessa loppui tai' meni pilalle'...

        vakka ei edes seurannut äänestystä... myöhemmin selvisi että tuo oli tapahtunut...

        Tässä auttaa enää vain kansamme rukous Jumalan ja Jeesuksen puoleen.


      • Anonyymi

        Kannattaa varata aika lääkäriin kerta kuulet mielikuvitusolentoja.


    • Anonyymi

      Subbinhan piti olla Kokoomus -Persujen mielestä ainoa oikea, fiksu, kansainvälinen, isänmaallinen, edustava jne…. siis täydellinen ihminen ja vielä täydellisempi Presidentti ?
      Kuinkas sitten kävikään ? Kysytäänpä asiaa ihan joukolla presidentintekijä Petteri Orpolta tuliko nämäkin asiat pääministeri Orpolle yllätyksenä ?

      • Anonyymi

        Stubbin nostatus presidentiksi oli selkeästi myös "ulkoapäin" ohjattua. Niin törkeällä tavalla, että tuo epäsuomalainen, "ulkomainen" vaikutus ja henki oli helposti tunnistettavaa.

        "Ulkopuolinen taho" on tietenkin juutalaisjohtoinen NWO / WEF, tuo tietynlainen illuminaatti. Yhdessä brittiläisen maailmanvallan kanssa.

        Ja Sanoma Oy toiminnallaan todisti jo viimeistäänkin näissä vaaleissa, ettei kyseessä ole rehellinen uutis-, vaan halpatasoinen roskamedia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbin nostatus presidentiksi oli selkeästi myös "ulkoapäin" ohjattua. Niin törkeällä tavalla, että tuo epäsuomalainen, "ulkomainen" vaikutus ja henki oli helposti tunnistettavaa.

        "Ulkopuolinen taho" on tietenkin juutalaisjohtoinen NWO / WEF, tuo tietynlainen illuminaatti. Yhdessä brittiläisen maailmanvallan kanssa.

        Ja Sanoma Oy toiminnallaan todisti jo viimeistäänkin näissä vaaleissa, ettei kyseessä ole rehellinen uutis-, vaan halpatasoinen roskamedia.

        eikö täälläkään ole ollut tietoa että petteriurpo olisi transu....??


    • Anonyymi

      Nasukin meni mukaan Haaviston kampanjaan, kun Moskovasta tuli ohjeet.

      • Anonyymi

        Olen kuullut että Alexilla olisi tuo pedareiden kolmiosymboli tatuoituna rintaansa.
        Tiedä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut että Alexilla olisi tuo pedareiden kolmiosymboli tatuoituna rintaansa.
        Tiedä sitten.

        Ihan noin hullu ja varomaton ei A.S. liene.
        En ihan usko...

        Toisaalta, monilahjakas psykopaatti luottaa niin itseensä, halveksii muita, että saattaa itsepalvonnassaan, narsismissaan tehdä ihan mitä tahansa, jota ei usko "typerysten koskaan tajuavan".

        Ja auttamatta jää lopulta kiinni.

        Tuon taisit kuitenkin vain itse keksiä?
        Vai olisiko näyttää esim. ranta- / saunakuvaa Stubbista?

        Kannattaa pysyä vain todistettavissa tosiasioissa, joihin tuo alun videon tekijäkin vetosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut että Alexilla olisi tuo pedareiden kolmiosymboli tatuoituna rintaansa.
        Tiedä sitten.

        Tatuoituna Stubbikullin varteen. Näkyy kunnolla vain juhlakunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan noin hullu ja varomaton ei A.S. liene.
        En ihan usko...

        Toisaalta, monilahjakas psykopaatti luottaa niin itseensä, halveksii muita, että saattaa itsepalvonnassaan, narsismissaan tehdä ihan mitä tahansa, jota ei usko "typerysten koskaan tajuavan".

        Ja auttamatta jää lopulta kiinni.

        Tuon taisit kuitenkin vain itse keksiä?
        Vai olisiko näyttää esim. ranta- / saunakuvaa Stubbista?

        Kannattaa pysyä vain todistettavissa tosiasioissa, joihin tuo alun videon tekijäkin vetosi.

        homopedofiilien merkki on Stubbin mainoksen A-kirjaimessa...?


    • Anonyymi

      Onko edelliset presidenttimme sen rehellisempiä?
      Selvitäpäs, miksi edellisenkin ensimmäinen vaimo ajautui/ajettiin itsemurhaan.
      Ja kukas oli nykyisen rouvan kummisetä, joka aina auliisti vaihtoi vaipat. Se pikkupillu kun piti aina nähdä... Ja mihin se viimein johti.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­u­­­u­m­­­a­­­t­ ­­t­y­­t­­­ö­t­ ­­o­­d­­­o­­­t­t­a­v­­­a­­­t­ ­­­s­i­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18278725

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe