Lännen totaalinen selkärangattomuus ja
välinpitämättömyys ratkaisi sodan Venäjän
eduksi ja voivat sanella ehdot ja aluevaatimukset
Ukrainalle.Ukrainalaiset itsekkin myöntävät nyt
että turpaan tulee,aseet ja ammukset loppu?
Venäjä voittaa sodan ja sanelee rauhanehdot?
17
321
Vastaukset
- Anonyymi
Lännelle hyvä opetus, Venäjä on suurvalta, Aseita ja miehiä riittää länsi ruikkuja hatuttaa.
- Anonyymi
Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.
- Anonyymi
Näin on. Suomenkin hallituksen kusirunkut työntäneet tuonne miljardeja SUOMALAISTEN RAHOJA JA ASEITA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Suomenkin hallituksen kusirunkut työntäneet tuonne miljardeja SUOMALAISTEN RAHOJA JA ASEITA.
Suomalaiset totesivat v. 1943, että Saksa tulee häviämään sodan ja alkoivat pyrkimään rauhansopimukseen Neuvostoliiton kanssa. Ehdot olivat kuitenkin liian kovat, vaadittiin ehdotonta antautumista ja Saksan reaktiota pelättiin. Siksi aseet Suomen ja Neuvostoliiton välillä vaikenivat vasta syksyllä 1944.
Entä nyt Ukrainassa. Venäjän voitto on varma, eikä Venäjän rauhanehdoista ole tietoa, mutta rauhan Ukrainan osalta estää maata johtava pelle ja Nato. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.
Jeps. Tulevaisuudessa Kiina tekee selvää jälkeä Venäjästä. Kiina on pannut merkille, että ryssän armeija on täyspaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.
Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.
Toisaalta kun Venäjä ei ole kunnolla pärjännyt edes Ukrainalle joka on saanut länsimaista käytöstä poistettua ylijäämäkamaa... Miten Venäjä pystyisi pärjäämään oikeasti modernin armeijan omaavaa tahoa vastaan tuhoamatta kokonaan oman armeijansa voimakkuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps. Tulevaisuudessa Kiina tekee selvää jälkeä Venäjästä. Kiina on pannut merkille, että ryssän armeija on täyspaska.
Totta. Tosin tuohon on pidempi matka ajallisesti kuin mihin meillä on maana varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.
eivät.
ja niinpä houkuttelivat Suomen, jnk suolaavat vielä - konglomeraatio kun ovat - oman etunsa tähden ven alle itseään puskurivyöhyttääkseen.
kekkonen oli oikeassa.
- Anonyymi
kyllä rysyn armeijan sotilaat anovat putinilta lisää jalkoja että pääsevät pois lännenmiesten edestä
- Anonyymi
Sääliksi käy Suomessa loisivia venäläisiä. Heille alkaa vittumaiset ajat.
- Anonyymi
Kyllä.
Suomenvenäläisten lahtauspaskat.
Niistä kerroin jo neljättä vuotta sitten, ei uskottu. Ei kuultu. Eikä mtn muutakaan oivallettu todeksi.
Ei voi mtn. Selitinpähän kuitenkin nuoKIN ETUkäteen.
- Anonyymi
Paljonkohan Eurooppa joutuu maksamaan sotakorvauksia Venäjälle ja Suomi etunenässä näinhän siinä taas käy
Sotakorvauksia sodasta jossa ei ole ollut mukana ja jossa Venäjä ei ole edes selvästi voittamassa?
Jaahas, olet ilmeisesti huumorimiehiä :D
- Anonyymi
Putin laskee kaikki apua antaneet osapuoliksi ja Ainahan Venäjälle on maksettu vaikka se olisikin aloittanut Länsi ei saanut mitään aikaan ei edes Putinille kutsua saapua Haagiin kuultavaksi
- Anonyymi
Joo, Ukraina ei suostunut tekee diiliä, jolloin ei jäänyt muuta mahista kuin vähentää asetukea. Emme voi sallia enempää tuhoa kuin tarpeen, kun loppu on jo selvä.
- Anonyymi
Oli ja meni. Perustuslainvastainen sijaissota on nyt hävittynä. Ja edelleen samat yksilöt johtavat Suomea..?
Hehe. Rauramo ja fortumin talousmällit potenssiin 5.6m yksilöä.
Ihanaa jellonat, ihanaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437