Venäjä voittaa sodan ja sanelee rauhanehdot?

Anonyymi-ap

Lännen totaalinen selkärangattomuus ja
välinpitämättömyys ratkaisi sodan Venäjän
eduksi ja voivat sanella ehdot ja aluevaatimukset
Ukrainalle.Ukrainalaiset itsekkin myöntävät nyt
että turpaan tulee,aseet ja ammukset loppu?

17

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lännelle hyvä opetus, Venäjä on suurvalta, Aseita ja miehiä riittää länsi ruikkuja hatuttaa.

      • Anonyymi

        Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.


      • Anonyymi

        Näin on. Suomenkin hallituksen kusirunkut työntäneet tuonne miljardeja SUOMALAISTEN RAHOJA JA ASEITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Suomenkin hallituksen kusirunkut työntäneet tuonne miljardeja SUOMALAISTEN RAHOJA JA ASEITA.

        Suomalaiset totesivat v. 1943, että Saksa tulee häviämään sodan ja alkoivat pyrkimään rauhansopimukseen Neuvostoliiton kanssa. Ehdot olivat kuitenkin liian kovat, vaadittiin ehdotonta antautumista ja Saksan reaktiota pelättiin. Siksi aseet Suomen ja Neuvostoliiton välillä vaikenivat vasta syksyllä 1944.
        Entä nyt Ukrainassa. Venäjän voitto on varma, eikä Venäjän rauhanehdoista ole tietoa, mutta rauhan Ukrainan osalta estää maata johtava pelle ja Nato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.

        Jeps. Tulevaisuudessa Kiina tekee selvää jälkeä Venäjästä. Kiina on pannut merkille, että ryssän armeija on täyspaska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotahistoria on opettanut, että lopulta väkimäärältään suurempi osapuoli voittaa.

        Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.

        Toisaalta kun Venäjä ei ole kunnolla pärjännyt edes Ukrainalle joka on saanut länsimaista käytöstä poistettua ylijäämäkamaa... Miten Venäjä pystyisi pärjäämään oikeasti modernin armeijan omaavaa tahoa vastaan tuhoamatta kokonaan oman armeijansa voimakkuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps. Tulevaisuudessa Kiina tekee selvää jälkeä Venäjästä. Kiina on pannut merkille, että ryssän armeija on täyspaska.

        Totta. Tosin tuohon on pidempi matka ajallisesti kuin mihin meillä on maana varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talous ratkaisee. Venäjän BKT on 3% Nato-maista. Valitettavasti demokraattiset maat eivät ole ottaneet venäjän uhkaa tosissaan.

        eivät.

        ja niinpä houkuttelivat Suomen, jnk suolaavat vielä - konglomeraatio kun ovat - oman etunsa tähden ven alle itseään puskurivyöhyttääkseen.

        kekkonen oli oikeassa.


    • Anonyymi

      kyllä rysyn armeijan sotilaat anovat putinilta lisää jalkoja että pääsevät pois lännenmiesten edestä

    • Anonyymi

      Sääliksi käy Suomessa loisivia venäläisiä. Heille alkaa vittumaiset ajat.

      • Anonyymi

        Kyllä.

        Suomenvenäläisten lahtauspaskat.

        Niistä kerroin jo neljättä vuotta sitten, ei uskottu. Ei kuultu. Eikä mtn muutakaan oivallettu todeksi.

        Ei voi mtn. Selitinpähän kuitenkin nuoKIN ETUkäteen.


    • Anonyymi

      Paljonkohan Eurooppa joutuu maksamaan sotakorvauksia Venäjälle ja Suomi etunenässä näinhän siinä taas käy

      • Sotakorvauksia sodasta jossa ei ole ollut mukana ja jossa Venäjä ei ole edes selvästi voittamassa?

        Jaahas, olet ilmeisesti huumorimiehiä :D


    • Anonyymi

      Putin laskee kaikki apua antaneet osapuoliksi ja Ainahan Venäjälle on maksettu vaikka se olisikin aloittanut Länsi ei saanut mitään aikaan ei edes Putinille kutsua saapua Haagiin kuultavaksi

    • Anonyymi

      Joo, Ukraina ei suostunut tekee diiliä, jolloin ei jäänyt muuta mahista kuin vähentää asetukea. Emme voi sallia enempää tuhoa kuin tarpeen, kun loppu on jo selvä.

      • Anonyymi

        Oli ja meni. Perustuslainvastainen sijaissota on nyt hävittynä. Ja edelleen samat yksilöt johtavat Suomea..?

        Hehe. Rauramo ja fortumin talousmällit potenssiin 5.6m yksilöä.

        Ihanaa jellonat, ihanaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe