Kuka on julkkisihastuksesi? Kait jokaisella nyt sellainen on?
jm
Julkkisihastus
19
407
Vastaukset
- Anonyymi
Janni Hussi on iihana, sääli että sillä on tollo mies.
- Anonyymi
Joskus mäkin halusin "korkata" sen ja sitten se ihastus meni ohi. Jokin Jannissa ärsyttää minua mutta silleen hyvällä tavalla. Sitten kerran vuonna 2019 näin unen missä oli Kendall Jenner ja olimme jossakin kellarissa. Sitten vaihdoimme suukot ja hän sanoi minulle että nähdään keskiviikkona. Siinä se. En edes seuraa julkkiksia ja tuo Kendall on myös jotenkin ärsyttävä. Onkohan se minulle turn-on, toisen ärsyttävyys 😆? Niihin aikoihin oli pari mustalaisuntakin mitä näin, vaikken sellaisia ole muuten nähnytkään. Toisessa oli ikään kuin Lumikki paitsi mustalaisversiona. Ei kait siinä, olisihan senkin voinut korkata 😉.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18279270
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole ikinä ollut. 🤷
- Anonyymi
No voi vittu. hjallis ja JETHRO .
- Anonyymi
Olen 34-vuotias sinkkumies ja julkkisihastukseni on Sepi Kumpulainen.
- Anonyymi
Eli oot homo?
- Anonyymi
Ai miten niin kuka? Pikemminkin ketkä, on niitä sen verran useampi 😂😂
- Anonyymi
Olen 34-vuotias sinkkumies ja julkkisihastukseni on Lana Medkova.
- Anonyymi
Joskus lapsena oli Morten Harket. Hän oli minusta hurjan söpö ja vähän höppänä.
Nyt ei ole ollut vuosikymmeniin ketään. En palvo kuvia.
Jasu- Anonyymi
Entä minä?
T. Alan Walker - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä minä?
T. Alan WalkerAlan Walker ei ole ihastus, mutta hän on persoonana miellyttävä. Omana poikana tai vävynä vois olla kiva poika.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan Walker ei ole ihastus, mutta hän on persoonana miellyttävä. Omana poikana tai vävynä vois olla kiva poika.
JasuMinulle ihastus tarkoittaa romanttisia sävyjä. Pitäminen ja ihastuttavuus on vielä eri asia, siihen ei tartte liittyä mitään romanttista sävyä.
Jasu
Kaiken viehättävempi pimunen on Janni Hussi, toiseks viehättävempi näyttelijä Satu Tuuli Karhu ja kolmanneks viehättävempi Ulkopoliittisen instituutin tutkijatohtori Kristiina Silvan.
- Anonyymi
En seuraa julkiksia, joten ei ole myöskään julkkisihastusta.
En ole luonteeltani mikään fanittaja saati julkkiksiin ihastuja, mutta jos olisin, niin ihastuisin Denzel Washingtoniin. Hän vaikuttaa älykkäältä ja empaattiselta ihmiseltä myös ruudun toisella puolen.
- Anonyymi
Montakin ykkösihastuksina siltikin on teinistä asti pysyny shakira ja mariah carey
Pitääkö ne olla kotimaisia julkkiksia, vai saako olla kansainvälinen julkkis? Saako olla fiktiivinen olento?
- Superman- Anonyymi
Gillian "Dana Scully" Anderson nuorena.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943291Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041823Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471667- 941515
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071481Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4161377Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381137Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955