Oliko viisasta ottaa töihin arkkitehti, jolla on rikosprosessi menossa suunnittelussa taoahtuneista virheistä? Koillissanomat tiedottaa.
Koulun suunnittelija käräjillä?
8
936
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkusen väärään paikkaan rakentavat koulun
- Anonyymi
Kaikki Suomen koulut on rakennettu jonkun mielestä väärään paikkaan.
- Anonyymi
minne sitä koulua rakennetaan?
- Anonyymi
Onkohan juuri suunnitteluvirheestä tuomion saaneen suunnittelijan kanssa järkevää jatkaa. Halpa tarjous asettuu kyseenalaiseen valoon.
https://www.koillissanomat.fi/nissinvaaran-koulun-paa-ja-arkkitehtisuunnittelija/6242523 - Anonyymi
Kuusamolaiset valitsee aina halvimman, oli asia mikä hyvänsä
- Anonyymi
Koko hankkeen kustannuksiin suunnittelulla on suurin vaikutus, mutta suunnittelun rahallinen osuus on suhteellisen pieni osa kaikista kustannuksista. Tutkitusti halvin suunnittelu johtaa tilastollisesti kohonneisiin rakentamiskustannuksiin. Valitun suunnittelijan aikaisemmassa kohteessa rakentamisen kustannusarvio nousi kolminkertaiseksi: kolmesta miljoonasta yhdeksään.
- Anonyymi
10 vuoden päästä on tyhjä rakennus. Hukkaan menee nämäkin rahat. Uusiin Rukaan ja Nilon yläkouluihin olisi pitänyt rahat sijoittaa.
- Anonyymi
Ehottomasti rukalle panostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408