luotu on yksi vain
Jokaiselle
24
600
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä on ja mulle se on yksi jonka näen toivottavasti pian. Ei olla tänä vuonna nähtykään.
Niin se varmaan on.
- Anonyymi
... Elämäni naisen mä löytää sain🎼ja kadotin maailman tuuliin🥺
- Anonyymi
Siltä se tuntuu tällä hetkellä. En ole ennen tuntenut ketään kohtaan tällaista, mikä tuntuu ihmeelliseltä kun miettii elämääni tähän asti. 🥹
- Anonyymi
Ihanaa💞
- Anonyymi
Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
En usko tuohon toista kun ei mielestäni voi rakastaa jos ei tätä tunne tällöin rakastaa mielikuvaa toisesta jonka on itse päässään tästä luonut jos ei ole pystynyt jollain tavalla oppia toista tuntemaan henkilökohtaisesti ihastua voi syvästi mu ihastuskaan ei voi muuttua rakkaudeksi jos ei toisessa osaa katsoa muuta kun pintaa koska pinta meissä muuttuu jokatapauksessa kun iän myötä vanhetaan kuinka käy suhteen jos on ryhtynyt suhteeseen vain ja ainoastaan siksi miltä toinen näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
No ei ollut, miksi vastaat puolestani. Ajan kuluessa tunteet muodostuneet ja nyt en voi olla ajattelematta häntä. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut, miksi vastaat puolestani. Ajan kuluessa tunteet muodostuneet ja nyt en voi olla ajattelematta häntä. 🥹
Sorry🫢
- Anonyymi
Elämä. Joillekin se on esittää toista..
- Anonyymi
En ole kyllä samaa mieltä tästä, asiaa tutkineena niitä voi olla monia ja tästä on OMAKOHTAISTA KOKEMUSTA, eikä se katso aikaa eikä PAIKKAA jos ja KUN sellaisen tapaa sen TIETÄÄ heti .
- Anonyymi
No kerroppas tarkemmin mäkin haluan tietää kuinka opit tuntemaan ihmisen sekunnin murtoosassa koska edes mä en pysty tuohon vaikka opinkin viikossa parissa tietämään onko toinen sellainen jota tulen koskaan edes lähelle laskemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppas tarkemmin mäkin haluan tietää kuinka opit tuntemaan ihmisen sekunnin murtoosassa koska edes mä en pysty tuohon vaikka opinkin viikossa parissa tietämään onko toinen sellainen jota tulen koskaan edes lähelle laskemaan
Kyse onkin asioista, joita emme voi järjellä selittää. Ei ihminen kaikkea voi tietää, eikä ymmärtää. Ajattele maailmankaikkeutta ja ihmisen pienuutta siinä.
- Anonyymi
Ensin pitäs varmaan tuntea itsensä jotta tietäisi millainen on se ihminen joka tekee itsestä sellaisen jota edes sietää olen nääs kohdannu paljonkin ihmisiä joiden on jopa vaikeaa tulla toimeen itse itsensä kanssa kuinka tällöin voi olettaa että joku toinen voisi viihtyä samassa seurassa jos ei viihdy edes itse itsensä kanssa jotain mitä olen kerenny mietiskellä kun on ollu tylsää
- Anonyymi
Yksi elämä, jonka toivoisi sujuvan terveenä ja hyvän tuulisena? Pienet vastoinkäymiset kasvattaa ja suuremmat traumatisoivat. Toivon enemmän pieniä, todella vähän jos ollenkaan, suurempia, koska on vain se yksi elämä elettävänä. Jätän hautapaikankin muille, sillä ei ole minulle merkitystä. Meri on lähellä sydäntä, sillä on merkitystä ja siellä toivon mukaan tuhkanikin saa sen viimeisen leposijan.
- Anonyymi
Moni ihminen on tehnyt niin.
- Anonyymi
Mä en tiedä mitä ajatella tästä. Koskaan kukaan tuntunut niin omalle kuin ex, mutta rakkaus ei siinä riittänyt. Joten etsi läpielämän häntä jotain.
Mikään ei tunnu hyvälle ja kukaan ei tunnu omalle. Mutta silti olen varma, että häntä en enää halua. - Anonyymi
Joillekin ei yhtäkään.
- Anonyymi
Aika lohdullinen ajatus tai hyvin lohduton. Ehkä elämä tuo jotain hyvää vielä eteeni. Näin täytyy toivoa.
- Anonyymi
Varmasti tuo.
- Anonyymi
Näin olen tuntenut hyvin voimakkaasti erään miehen kohdalla, mutta hän valitsi toisen. Aikaa on kulunut todella paljon, kuitenkaan en ole kohdannut ketään, joka aiheuttaisi minulle samanlaisen tunteen. Tunteen, että olemme luodut toisillemme.
- Anonyymi
Minä ainakin olen loppuelämäni yhden naisen kanssa jos saan olla hänen kanssaan. Mutta ei ole varmaa että saan olla. Ja tällä hetkellä on hyvin toivotonta. Mistä sitä tietää vaikka sairastuisi ja kuolisi siihen. Tai ajaisi kolarin ja kuolisi siihen.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18279430
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481