Jokaiselle

Anonyymi-ap

luotu on yksi vain

24

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä on ja mulle se on yksi jonka näen toivottavasti pian. Ei olla tänä vuonna nähtykään.

    • Niin se varmaan on.

    • Anonyymi

      ... Elämäni naisen mä löytää sain🎼ja kadotin maailman tuuliin🥺

    • Anonyymi

      Siltä se tuntuu tällä hetkellä. En ole ennen tuntenut ketään kohtaan tällaista, mikä tuntuu ihmeelliseltä kun miettii elämääni tähän asti. 🥹

      • Anonyymi

        Ihanaa💞


      • Anonyymi

        Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?

        En usko tuohon toista kun ei mielestäni voi rakastaa jos ei tätä tunne tällöin rakastaa mielikuvaa toisesta jonka on itse päässään tästä luonut jos ei ole pystynyt jollain tavalla oppia toista tuntemaan henkilökohtaisesti ihastua voi syvästi mu ihastuskaan ei voi muuttua rakkaudeksi jos ei toisessa osaa katsoa muuta kun pintaa koska pinta meissä muuttuu jokatapauksessa kun iän myötä vanhetaan kuinka käy suhteen jos on ryhtynyt suhteeseen vain ja ainoastaan siksi miltä toinen näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        No ei ollut, miksi vastaat puolestani. Ajan kuluessa tunteet muodostuneet ja nyt en voi olla ajattelematta häntä. 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut, miksi vastaat puolestani. Ajan kuluessa tunteet muodostuneet ja nyt en voi olla ajattelematta häntä. 🥹

        Sorry🫢


    • Anonyymi

      Elämä. Joillekin se on esittää toista..

    • Anonyymi

      En ole kyllä samaa mieltä tästä, asiaa tutkineena niitä voi olla monia ja tästä on OMAKOHTAISTA KOKEMUSTA, eikä se katso aikaa eikä PAIKKAA jos ja KUN sellaisen tapaa sen TIETÄÄ heti .

      • Anonyymi

        No kerroppas tarkemmin mäkin haluan tietää kuinka opit tuntemaan ihmisen sekunnin murtoosassa koska edes mä en pysty tuohon vaikka opinkin viikossa parissa tietämään onko toinen sellainen jota tulen koskaan edes lähelle laskemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppas tarkemmin mäkin haluan tietää kuinka opit tuntemaan ihmisen sekunnin murtoosassa koska edes mä en pysty tuohon vaikka opinkin viikossa parissa tietämään onko toinen sellainen jota tulen koskaan edes lähelle laskemaan

        Kyse onkin asioista, joita emme voi järjellä selittää. Ei ihminen kaikkea voi tietää, eikä ymmärtää. Ajattele maailmankaikkeutta ja ihmisen pienuutta siinä.


    • Anonyymi

      Ensin pitäs varmaan tuntea itsensä jotta tietäisi millainen on se ihminen joka tekee itsestä sellaisen jota edes sietää olen nääs kohdannu paljonkin ihmisiä joiden on jopa vaikeaa tulla toimeen itse itsensä kanssa kuinka tällöin voi olettaa että joku toinen voisi viihtyä samassa seurassa jos ei viihdy edes itse itsensä kanssa jotain mitä olen kerenny mietiskellä kun on ollu tylsää

    • Anonyymi

      Yksi elämä, jonka toivoisi sujuvan terveenä ja hyvän tuulisena? Pienet vastoinkäymiset kasvattaa ja suuremmat traumatisoivat. Toivon enemmän pieniä, todella vähän jos ollenkaan, suurempia, koska on vain se yksi elämä elettävänä. Jätän hautapaikankin muille, sillä ei ole minulle merkitystä. Meri on lähellä sydäntä, sillä on merkitystä ja siellä toivon mukaan tuhkanikin saa sen viimeisen leposijan.

      • Anonyymi

        Moni ihminen on tehnyt niin.


    • Anonyymi

      Mä en tiedä mitä ajatella tästä. Koskaan kukaan tuntunut niin omalle kuin ex, mutta rakkaus ei siinä riittänyt. Joten etsi läpielämän häntä jotain.
      Mikään ei tunnu hyvälle ja kukaan ei tunnu omalle. Mutta silti olen varma, että häntä en enää halua.

    • Anonyymi

      Joillekin ei yhtäkään.

    • Anonyymi

      Aika lohdullinen ajatus tai hyvin lohduton. Ehkä elämä tuo jotain hyvää vielä eteeni. Näin täytyy toivoa.

      • Anonyymi

        Varmasti tuo.


    • Anonyymi

      Näin olen tuntenut hyvin voimakkaasti erään miehen kohdalla, mutta hän valitsi toisen. Aikaa on kulunut todella paljon, kuitenkaan en ole kohdannut ketään, joka aiheuttaisi minulle samanlaisen tunteen. Tunteen, että olemme luodut toisillemme.

    • Anonyymi

      Minä ainakin olen loppuelämäni yhden naisen kanssa jos saan olla hänen kanssaan. Mutta ei ole varmaa että saan olla. Ja tällä hetkellä on hyvin toivotonta. Mistä sitä tietää vaikka sairastuisi ja kuolisi siihen. Tai ajaisi kolarin ja kuolisi siihen.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 K­­­u­­u­­­m­­a­t­­­ ­­t­­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­o­­­d­­­o­t­­­t­­­a­v­­­a­t­­ ­s­­i­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18279430

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe