Uuuden ampumaradan rakentamisen tilanne?

Anonyymi-ap

Näin aktiivisena Sukkasalmen ampumaradan käyttäjänä alkanut hiljalleen ihmetellä, että missä tämä projekti menee? Ei ole vuosikausiin tapahtunut mitään suurista suunnitelmista ja puheista huolimatta. Onko kyseinen projekti Haapajärven-Reisjärven rhy:n vai HaaAs:n hallinnoima, ja jommasta kummasta kiinni, vai onko joku tehnyt valituksen kyseisestä rakennusprojektista? Uutisissa on kuitenkin viime aikoina puhuttu paljonkin siitä, että Suomeen tulisi rakentaa lisää ampumaratoja ja ampumataidon ylläpito on tärkeää mm. reserviläisten kannalta. Ei se metsästäjillekään pahaa tee... Mistä siis kiikastaa?

16

1516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entisenki ampuradan remonttirahat on humpattu taivaan tuuliin.

• Anonyymi

Mihin ne on humpattu 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin ne on humpattu 🧐

Ja kuka/ketkä ne on humpannut? Kait joku on vastuussa, vai onko asiassa toimittu Haapajärven mallin mukaisesti, eli lakaistu tämäkin asia ns. maton alle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka/ketkä ne on humpannut? Kait joku on vastuussa, vai onko asiassa toimittu Haapajärven mallin mukaisesti, eli lakaistu tämäkin asia ns. maton alle...

Eiköhän siihen syylliset tarvittaessa löydy, ei mistään pikku summista varmaankaan ole kyse.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riistanhoitoyhdistyksellä ei ole tietääkseni mitään osuutta HaaAs:n rata hankkeisiin.

• Anonyymi

Keskipiste-Leader on myös aikanaan myöntänyt 100000€ hanketukea ampumarataprojektille: https://www.ampumaurheiluliitto.fi/2016/10/06/haaaslle-100-000-euroa-hanketukea/ Ovatko HaaAs:n tilinpäätöskertomukset tms. julkista tietoa josta ilmenisi miten/mihin ampumaratahankkeen rahat on menneet? Voisi ainakin kuvitella näin olevan jos hankkeeseen on myönnetty julkista rahoitusta. Entö onko hankkeen ohjausryhmän muistiot julkista tietoa, ja jos kyllä, niin mistä nämä löytyvät, vai löytyvätkö mistään...

• Anonyymi

Kustannukset laskettu väärin.

• Anonyymi

Pitäsköhän ampujien avata rahapussit!!!!taitaa puuttua rakennusrahat hommalta! Ja kaupunki konkurssissa odotta pakkoliitosta!!

• Anonyymi

Jos hankkeeseen on jo myönnetty hanketukena Keskipiste-Leader- rahaa 100 000€, ja kaupunki myöntänyt 75 000€ lainaa, niin paljonko minun pitäisi vielä kaivaa kuvetta, että saataisiin valmista? Ennen sitä ainakin minä, ja luultavasti moni muukin, haluaisi tietää mihin jo myönnetyt rahat on käytetty...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hankkeeseen on jo myönnetty hanketukena Keskipiste-Leader- rahaa 100 000€, ja kaupunki myöntänyt 75 000€ lainaa, niin paljonko minun pitäisi vielä kaivaa kuvetta, että saataisiin valmista? Ennen sitä ainakin minä, ja luultavasti moni muukin, haluaisi tietää mihin jo myönnetyt rahat on käytetty...

Kyllä velkakaupunkilla rahareikiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radanvalmistumiseen tarvitaan ainakin 200000 € rahaa. Kaikki kustannukset laskettu väärin ja rata ylimitoitettu tarpeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radanvalmistumiseen tarvitaan ainakin 200000 € rahaa. Kaikki kustannukset laskettu väärin ja rata ylimitoitettu tarpeeseen.

Silloinhan ampumaradan pitäisi 175000€ kokonaisrahoituksella olla 87,5%:sti valmis. Infa osittain valmiina, sähköt ja tie perille, eli niihinkään ei sinällään ole hirveästi tarvinnut investoida, mutta johonkin on jo 175000€ saatu menemään...

• Anonyymi

Ampukee ilimaan niillä ritsoillanne

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe