Mikä on teidän lempi aikuislelukauppa?

Anonyymi-ap

Haluaisin kuulla mikä on teidän mielestä paras aikuislelukauppa, että onko minulla jäänyt jotain huomaamatta?
Kokeilin aikoinaan huippukivaa, jonka jälkeen aloin käyttämään kaalimatoa, mutta nyt oma suosikkini on exstoys.com.
Tähän mennessä en ole nähnyt mitään vastaavaa taikka lähelläkään vertailevaa exstoys.comin tuotevalikoimaan taikka ylipäätään palveluun.
Syy miksi pidän exstoys.comista on heillä yli 12000 tuotetta ja joka lähtöön oli hakusessa mikä tahansa tuote taikka fetissiin liittyvä lelu taikka asu.
Ja vielä suomalainen yritys vaikka englanniksi on.
Onkos kenelläkään mitään muita suositeltavaa jotta voisin vähän vertaila että löytyisikö parempaa kun exstoys.

47

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      34 v kotiäiti

      Olen itse ostanut kaikki leluni sieltä sekä muut tuhmat asusteet ja varusteet sanoisin että ei ole muuta parempaa kuin exstoys

    • Anonyymi

      Toi on paska kauppa huono palvelu ,valikoima mitä sattuu kaalimato on paras

    • Anonyymi

      Olen muutamaan otteeseen ostanut sieltä ja kaikki meni hyvin itsellä ei ainakaan ollut valittamista!

    • Anonyymi

      Keltainenruusu on oma suosikki sieltä olen monta sauvaa ostanut

      • Anonyymi

        Keltainen ruusu oli minullakin pääputiikki, mutta tavarat tuntuu siellä nykyään olevan vähän vanhaa vuosimallia, aion kyllä kokeila exstoysia


    • Anonyymi

      Lemppari leluni ovat shunga sarjaa ja sitä ei löytynyt mistään Suomessa vain jokaisessa Euroopan muussa maassa mutta exstoysilla on se valikoimassa! Ihan best

    • Anonyymi

      Där kan du även hitta lyxvibratorer från LELO, exstoys, bästa sexleksaksbutiken

    • Anonyymi

      sinkku mies
      ostin itselleni sieltä banger babein ja pakko sanoa ollut jatkuvassa käytössä, laadukas tuote, parempi kuin oikea

      • Anonyymi

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        sanoisin että jokaisen seksuaalisuus on herkkä ja yksityinen asia, eikä sitä saisi epäkunnioittaa millään tavalla. Jokaisella ihmisellä on fetissinsä oli sitten mikä tahansa.


    • Anonyymi

      Tilasin exstoysilta muutaman lelun kun oli tarjous yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus. Tavarat tulivat nopeasti 5 päivässä suosittelen!

    • Anonyymi

      itse tilasin sieltä bdsm lelu setin koska hinnat ovat joissain määrin halvempiakin kuin muilla kilpailijoilla ja toimituksessa meni suurinpiirtein viikko, ainoa huono puoli on hinta postikuluille

    • Anonyymi

      Itse odottelen mieheni ostavan minulle LELO INEZ VIBRATOR GOLD, joka exstoyssissa on myynnissä 15 000€. 24 karaattista kultaa olisi parempi kuin vihkisormukseni ja enemmän hyötyä ainakin.

    • Anonyymi

      Poikaystäväni ei halunnut minun käyttävän normaaleja dildoja jostain syystä hän oli mustasukkainen , joten ostimme poikaystäväni kanssa exstoysilta dildon tekemispakkauksen, nyt minulla on dildo joka on aivan sama kuin hän, ihan paras ostos.

    • Anonyymi

      Exstoys.com tähän mennessä paras seksilelukauppa suosittelen!

    • Anonyymi

      on sinful aika vahva kilpailija exstoys.comille

    • Anonyymi

      Keltainen ruusu samaa luokkaa melkein

    • Anonyymi

      exstoys paljon parempi kuin antishop!!!

    • Anonyymi

      Ei nyt Kaalimadot ja huippukivat tuollaisille pärjää, kaksi isointa seksilelu kauppaa, sanoisin että parempi kuitenkin exstoys ja toisena antishop!

    • Anonyymi

      Jotenkin kun menee exstoysin sivuille tilaillemaan tulee semmonen fiilis että ois menossa lomalle nussimaan hiekkarannalla meren äärellä kuuman kesäpäivän auringonlaskun aikaan

    • Anonyymi

      vaikea sanoa en ole kuullut aikaisemmin exstoys.comista pitää tarkistaa

    • Anonyymi

      Pakko sanoa että exstoys ihan suosikki just tuli tilattua eilen sieltä SHUNGA - SOYO INTIMATE MASSAGER VIOLET, ihan mahtavan näkönen ja hyvät arvostelut ei muuta ku odotetaan innolla saapumista!

    • Anonyymi

      Minusta on kaikkein ihaninta käydä alan liikkeessä, eikä tilata netistä. Valikoimaa voi katsella, hypistellä ja sovittaakin, niin tulee varmasti mieleinen asu, tai väline. Myös myyjät ovat auttavaisia ja tietävät tuotteista paljon.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä olin itse viime syksyllä espanjassa valenciassa ja siellä on niin monia kauppoja jossa älytön määrä näitä kyseisiä tuotteita ja se antaa ihan eri tunnelman kyllä, suomessa ei niin yleistä en tiedä miksi?


    • Anonyymi

      Tuo on totta muualla euroopassa paljon enemmän fyysisiä kauppoja, mitä olen itse nähnyt, mutta juurikin tuo exstoys kantaa näitä samoja tunnettuja brändejä mitä löytyy muualta mutta ei suomesta. mietin miksi muut maat niin edellä suomeen verrattuna

    • Anonyymi

      ovatko suomalaiset ujoja kenties seksuaalisuuden nautinnon suhteen?

    • Anonyymi

      Äänestän exstoys.comia loistava valikoima ja paras seksilelu kauppa!

    • Anonyymi

      Eivät, mutta tulee muistaa että Ruotsin väkiluku on paljon suurempi joten siellä on enemmän estotonta panemista.

      • Anonyymi

        Rotsalaiset muutenkin vaikuttavat sosiaalisimmilta? kenties heillä pienemmät sosiaaliset estot?


    • Anonyymi

      Hauskaa kuinka aina kaikki muuttuu maa kohtaisen politiikan perusteelle

    • Anonyymi

      exstoys

    • Anonyymi

      Laitetaan exstoys testiin nii katotaan sitten

    • Anonyymi

      On testattu ja on hyvä kauppa

    • Anonyymi

      Ne ketkä tilannu kauan meni toimituksessa?

      • Anonyymi

        7 arkipäivää


      • Anonyymi

        5 arkipäivää


      • Anonyymi

        Taisi olla 4 arkipäivää


    • Anonyymi

      Pakko sanoa että nopeeta toimintaa oli tilaus ja 2 arkipäivää meni että saapu lokeroon paketti ihan paras ei voi muuta sanoo ku että muihin verrattuna palvelu pelaa kyllä!

    • Anonyymi

      Vähän erikoisemmat tuotteet kyllä löytyy exstoysilta kun kattelin

    • Anonyymi

      Hyvä osto kokemus laadukas tuote tunnetulta brändiltä, luotettava kauppa, toimitus oli nopea ja sujui hyvin exstoysilla!
      Kun tilaa kaalimadolta niin kaikki tunnistaa jo postin pisteissä kuka sen lähettäny siitä syntynyt joskus iso halookin jossain palstoilla että ei enää hirveen salainen lähetys!

    • Anonyymi

      Harmi kun en aikaisemmin tiennyt tuosta sivustosta

    • Anonyymi

      Käykää kurkkaamassa ne jotka ei vielå käyny exstoys.com

    • Anonyymi

      Siellä ainakin suomen kallein vibraattori löytyy!

    • Anonyymi

      Viides Linja Helsinki. Aikuisten lelukauppa. Ihana ja hyvä palvelu.

    • Anonyymi

      Sinfulia olen käyttänyt. Täytyy tutustua mainitsemaasi Exstoysiin!

      • Anonyymi

        Kuumimmat bikinit olen rouvalle hankkinut dubio bikini sivustolta.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluavat pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/Z8z1F1

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe