Miehille neuvoja!!

Anonyymi-ap

Älä koskaan jätä naista suruihin. Koska näin aukaiset tien muihin miehiin. Niin se vaan menee!

114

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä neuvosta!

      • Anonyymi

        Miehet on välillä vähän ding.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18279950

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • On tämä kyllä todistettu joskus tosielämässä, miten naiset hyppäävät heti seuraavaan, lohduttavaan syliin sydänsurun koittaessa.

      • Anonyymi

        Koska jokainen kaipaa hellyyttä ja ymmärrystä. Naiset haluaa sen ensimmisenä omaltaan, mutta jos mies ei näe tai "välitä" ja joku toinen välittää niin helposti sortuu, kun valmiiksi suru.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska jokainen kaipaa hellyyttä ja ymmärrystä. Naiset haluaa sen ensimmisenä omaltaan, mutta jos mies ei näe tai "välitä" ja joku toinen välittää niin helposti sortuu, kun valmiiksi suru.

        Näin kyllä. Ymmärrän tämän puolen tästä. Yleensä se, jonka puoleen on käännytty, on ollut joku joka on osannut kuunnella ja on ollut tukena ennenkin.


      • Anonyymi

        Se ei silloin ole ollut aito sydänsuru.


      • Anonyymi

        Nuoremmat naiset ehkä mutta pikkusen kypsemmät ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei silloin ole ollut aito sydänsuru.

        Sydänsurulla tarkoitin mitä tahansa mikä pahoittaa mielen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jokainen kaipaa hellyyttä ja ymmärrystä. Naiset haluaa sen ensimmisenä omaltaan, mutta jos mies ei näe tai "välitä" ja joku toinen välittää niin helposti sortuu, kun valmiiksi suru.

        Mut mitäs sitten kun muija vaan ärsyttää miestä ihan kokoajan eihän se ole normaalia ja mikään suhde sellaista kestä t. 17 v yhdessä ollut muijan kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänsurulla tarkoitin mitä tahansa mikä pahoittaa mielen. Ap

        No ei ole sitten kummoisia sydänsuruja.


      • Anonyymi

        Ei ole ikä eikä sukupuolisidonnainen juttu. Osa hakee jatkuvasti lohtua uudesta sylistä. Persoonaan se liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jokainen kaipaa hellyyttä ja ymmärrystä. Naiset haluaa sen ensimmisenä omaltaan, mutta jos mies ei näe tai "välitä" ja joku toinen välittää niin helposti sortuu, kun valmiiksi suru.

        Onko suru sama kuin molo?surutta sitten moloa reikään!


      • Rohkenen olla eri mieltä, mutta en nyt ihan loppuelämää ajatellut olla yksin ja potea sydänsuruja yhden miehen takia.


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä suru ja miehet liittyvät toisiinsa? Ainakaan minulla (naisella), eivät mitenkään. Miehet ovat melkeinpä vihonviimeinen asia, joka tulisi surussa mieleen.

      • Anonyymi

        Lesboilla toimii noin.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää usko se.!!!!!

      • Anonyymi

        No tulipa monta huutomerkkiä.


    • Anonyymi

      Toisaalta jos heti ollaan hyppäämässä toisen miehen / naisen kelkkaan, niin mitenkä pitkäkestoista siitä suhteesta olisi voinut tulla jos noin lyhyt sytytyslanka.

      • Anonyymi

        Senpä vuoksi.. Opetelkaa puhumaan ja välittämään.


      • Tää on totta. Suhde on ollut aika hataralla pohjalla silloin jo ennestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senpä vuoksi.. Opetelkaa puhumaan ja välittämään.

        Välittämistä ei voi opetella. Sitä joko välittää taikka ei välitä. Puhumista voi opetella, ja olisi ihan suotavaakin. Opetella keskustelemaan ja kuuntelemaan, eikä olla vain minä minä minä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Välittämistä ei voi opetella. Sitä joko välittää taikka ei välitä. Puhumista voi opetella, ja olisi ihan suotavaakin. Opetella keskustelemaan ja kuuntelemaan, eikä olla vain minä minä minä.

        sä et susi osannut keskustella netan kanssa. jos olisit kysynyt esim kahville niin olisit päässyt keskustelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et susi osannut keskustella netan kanssa. jos olisit kysynyt esim kahville niin olisit päässyt keskustelee.

        No se on totta, että olisi ollut monta hyvää ja parempaa tapaa tutustua kivaan ja ihanaan ihmiseen. Se minun oma tempaukseni sai hänet vain pakenemaan luotani. Olen siitä ikuisesti surullinen. Jos olisin arvannut mihin se johtaa, niin olisin jättänyt sen kertomisen tekemättä. Toivottavasti hän antaa minulle joskus anteeksi. 😔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on totta, että olisi ollut monta hyvää ja parempaa tapaa tutustua kivaan ja ihanaan ihmiseen. Se minun oma tempaukseni sai hänet vain pakenemaan luotani. Olen siitä ikuisesti surullinen. Jos olisin arvannut mihin se johtaa, niin olisin jättänyt sen kertomisen tekemättä. Toivottavasti hän antaa minulle joskus anteeksi. 😔

        Niin kauan kun on some estot niin hän ei halua sua elämäänsä. Hänellä on poikaystävänsä ja muut ihmiset. Tuskin hän sua ajattelee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun on some estot niin hän ei halua sua elämäänsä. Hänellä on poikaystävänsä ja muut ihmiset. Tuskin hän sua ajattelee

        Mutta sinä se jaksat tulla aina hänestä muistuttamaan. Ei pelkoa, en minä häntä koskaan unohda ja annan hänen olla rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta sinä se jaksat tulla aina hänestä muistuttamaan. Ei pelkoa, en minä häntä koskaan unohda ja annan hänen olla rauhassa.

        hyvä. ei kannatakaan mennä elämässä eteenpäin


      • Anonyymi kirjoitti:

        hyvä. ei kannatakaan mennä elämässä eteenpäin

        Mitäs se minun eteenpäin meneminen, sinun napaasi kaivelee?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs se minun eteenpäin meneminen, sinun napaasi kaivelee?

        no kaksi vuotta sitten jo itkit nettaa ja hänen poikaystäväänsä,jos noita sun viestejä on uskominen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kaksi vuotta sitten jo itkit nettaa ja hänen poikaystäväänsä,jos noita sun viestejä on uskominen.

        Niin ja mitä siitä sitten? Nyt eletään tätä päivää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs se minun eteenpäin meneminen, sinun napaasi kaivelee?

        Hän haluaisi sinun kiinnostuvan itsestään. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä siitä sitten? Nyt eletään tätä päivää.

        just. äskön sanoit ettet ikinä unohda nettaa. ja et mene eteenpäin elämässä. eikö se silloin ole menneisyydessä roikkumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun on some estot niin hän ei halua sua elämäänsä. Hänellä on poikaystävänsä ja muut ihmiset. Tuskin hän sua ajattelee

        Some estot ei välttämättä itse laitettuja. Esim. työsuhdepuhelimissa ne tulee monasti firman puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaisi sinun kiinnostuvan itsestään. 🙂

        Kuule kun jani ei kiinnosta mua edes kaverina. Mä en ole oikea ihminen itsetuhoiselle ihmiselle


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. äskön sanoit ettet ikinä unohda nettaa. ja et mene eteenpäin elämässä. eikö se silloin ole menneisyydessä roikkumista

        Oletko miestäsi yhtä viehättävä kuin netta? Että voisin kiinnostua sinusta? Sinähän tiedät hyvin nyt millainen hän on? Olet nähnyt kuvan taikka kuvia, jutellut hänelle somessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaisi sinun kiinnostuvan itsestään. 🙂

        Sitten hänen täytyy olla riittävän ihana, että voisin kiinnostua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun jani ei kiinnosta mua edes kaverina. Mä en ole oikea ihminen itsetuhoiselle ihmiselle

        Sinulla on liian vähän empatiaa ja lämpöä, että jaksaisin sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. äskön sanoit ettet ikinä unohda nettaa. ja et mene eteenpäin elämässä. eikö se silloin ole menneisyydessä roikkumista

        Sinä et siitä päätä, eikä kukaan muukaan, että missä ajassa pääsee eteenpäin. Ei tässä minun elämässä tapahdu mitään muutoksia mihinkään suuntaan muutenkaan, taikka sitten ne tapahtuu todella hitaasti. En minä tapaa uusia ihmisiä missään. Jos tapaankin, niin pian nekin poistuvat elämästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko miestäsi yhtä viehättävä kuin netta? Että voisin kiinnostua sinusta? Sinähän tiedät hyvin nyt millainen hän on? Olet nähnyt kuvan taikka kuvia, jutellut hänelle somessa.

        en ole jutellut netan kanssa facebookissa. mä en ole alle 20 vuotias teini


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinulla on liian vähän empatiaa ja lämpöä, että jaksaisin sinua.

        No ainakin mun ystävät tykkää tälläsestä kylmästä ihmisestä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et siitä päätä, eikä kukaan muukaan, että missä ajassa pääsee eteenpäin. Ei tässä minun elämässä tapahdu mitään muutoksia mihinkään suuntaan muutenkaan, taikka sitten ne tapahtuu todella hitaasti. En minä tapaa uusia ihmisiä missään. Jos tapaankin, niin pian nekin poistuvat elämästä.

        sähän sanoit että miekkailuun tullut uusia ihmisiä . niin mikä niissä on vikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun jani ei kiinnosta mua edes kaverina. Mä en ole oikea ihminen itsetuhoiselle ihmiselle

        Kovasti näkyy kiinnostavan, siis suorastaan valtavasti. Suorastaan sun suurin mielenkiinnon kohteesi, josta et kykene lainkaan erkanemaan ja päästämään irti. Sä olet jäänyt aivan jumiin ja liimautunut häneen kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mun ystävät tykkää tälläsestä kylmästä ihmisestä

        No niin, heti aloit kehumaan ja mainostamaan itseäsi. Selvästi olet hyvin kiinnostunut hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ole jutellut netan kanssa facebookissa. mä en ole alle 20 vuotias teini

        Hän on kohta 20. Ellei jo ole nyt. Minä en hänen syntymäpäivästä ole selvillä, eikä se mulle kuulukaan. Niin eiköhän ole jo tarpeeksi aikuinen nyt? Eikä siitä sen enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän sanoit että miekkailuun tullut uusia ihmisiä . niin mikä niissä on vikana

        Ei niissä mitään vikana ole. Minä en vaan osaa olla mielenkiintoinen ihminen kellekään. Tylsä vanha harmaa ukko vaan, jolla on kaiken lisäksi huonoitsetunto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mun ystävät tykkää tälläsestä kylmästä ihmisestä

        No minä tuskin jaksaisin siinä seurassa kovinkaan pitkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näkyy kiinnostavan, siis suorastaan valtavasti. Suorastaan sun suurin mielenkiinnon kohteesi, josta et kykene lainkaan erkanemaan ja päästämään irti. Sä olet jäänyt aivan jumiin ja liimautunut häneen kiinni.

        kuule kun mua ei kiinnosta ihminen joka haluu tappaa itsensä ja joka haukkuu itseään vanhaksi ja rumaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näkyy kiinnostavan, siis suorastaan valtavasti. Suorastaan sun suurin mielenkiinnon kohteesi, josta et kykene lainkaan erkanemaan ja päästämään irti. Sä olet jäänyt aivan jumiin ja liimautunut häneen kiinni.

        Kyllä tuo seuraa, kuin se kuuluisa hai laivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, heti aloit kehumaan ja mainostamaan itseäsi. Selvästi olet hyvin kiinnostunut hänestä.

        Mutta hänhän ei halunnut kylmää ihmistä. Mun ystävät on yli 10 vuotta katellut tälläsitä kylmää ja tunteetonta ihmistä. mä en ole kiinnostunut janista. sori vaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on kohta 20. Ellei jo ole nyt. Minä en hänen syntymäpäivästä ole selvillä, eikä se mulle kuulukaan. Niin eiköhän ole jo tarpeeksi aikuinen nyt? Eikä siitä sen enempää.

        mutta edelleen 32 vuotta sua nuorempi. se ei muutu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niissä mitään vikana ole. Minä en vaan osaa olla mielenkiintoinen ihminen kellekään. Tylsä vanha harmaa ukko vaan, jolla on kaiken lisäksi huonoitsetunto.

        eilen olit niin iloinen ja nyt taas tollanen vitun inisijä.mihin se sun eilinen iloisuus hävis


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä tuskin jaksaisin siinä seurassa kovinkaan pitkään...

        niin sulla kun ei ole sitä yhtäkään ystävää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta edelleen 32 vuotta sua nuorempi. se ei muutu

        Entä sitten? Ei ihan kaikkia haittaa suuret ikäerot. Sulle se on ylitsepääsemätön ajatus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eilen olit niin iloinen ja nyt taas tollanen vitun inisijä.mihin se sun eilinen iloisuus hävis

        Kunhan latasin tähän faktaa pöytään. Se on näkemykseni, miksi ei tule mitään iloisia kohtaamisia. Moni on varmasti myös varattu, joten siitäkään syystä en aiheuta mitään seksuaalisia väristyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hänhän ei halunnut kylmää ihmistä. Mun ystävät on yli 10 vuotta katellut tälläsitä kylmää ja tunteetonta ihmistä. mä en ole kiinnostunut janista. sori vaan

        Aivan, eli sun piti heti selittää miten et ole kylmä ihminen. Tottakai, kyllä se ymmärretään. Yrität kertoa, että et ole kylmä ja tunteeton, vaan hänen tulisi kiinnostua sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun mua ei kiinnosta ihminen joka haluu tappaa itsensä ja joka haukkuu itseään vanhaksi ja rumaksi.

        Näkyy kiinnostavan. Sun kiinnostuksesi on hyvin suurta, kuten huomaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun mua ei kiinnosta ihminen joka haluu tappaa itsensä ja joka haukkuu itseään vanhaksi ja rumaksi.

        Sähän ottaisit heti yhteisen huonee, jos hän vain suostuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun mua ei kiinnosta ihminen joka haluu tappaa itsensä ja joka haukkuu itseään vanhaksi ja rumaksi.

        Kiehnäät ja nyhjäät koko ajan toisessa kiinni ja kerjäät hänen huomiotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sulla kun ei ole sitä yhtäkään ystävää .

        Sudella on ystävä joka ei ole kylmä ja tunteeton.
        Paitsi jos tärkeille joku tekee väärää.

        Ihminen jolle hän voi jutella kaikesta tarvittaessa.

        Ihminen joka ei hylkää toista kovinkaan helposti.

        Ihminen joka on siinä mukana vaikka kuinka
        Menis huonosti.

        Ei pelkästään aurinkoisina aikoina oleva ystävä.

        Vaikka ois kuinka tylsä vanha ja harmaa ukko.

        Ja jos toinen olisi itsetuhoinen,
        varsinkaan silloin Ei toista hylätä ja unohdeta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Entä sitten? Ei ihan kaikkia haittaa suuret ikäerot. Sulle se on ylitsepääsemätön ajatus.

        No kerro sitten miksi teinit ei lähesty sua jos se yli 30 vuoden ikäero ei haittaa teinejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, eli sun piti heti selittää miten et ole kylmä ihminen. Tottakai, kyllä se ymmärretään. Yrität kertoa, että et ole kylmä ja tunteeton, vaan hänen tulisi kiinnostua sinusta.

        Mähän sanoin että mä olen kylmä ihminen mutta mulla on silti ystäviä vaikka olen kylmä ja tunteeton ihminen. etkö osaa lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiehnäät ja nyhjäät koko ajan toisessa kiinni ja kerjäät hänen huomiotaan.

        Mä en tartte janin huomiota mutta jani on taas myrtsi kun hän ei saa naisilta huomiota


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun mua ei kiinnosta ihminen joka haluu tappaa itsensä ja joka haukkuu itseään vanhaksi ja rumaksi.

        No sinunlaiset ihmiset saa olon juuri sellaiseksi. Ei ole hyvä olla ja kuolleenakin olisi parempi.


      • Olen aina sanonut, että mieluummin runkkaan, kuin tyydyn johonkin mistä en pidä ihan kybällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sudella on ystävä joka ei ole kylmä ja tunteeton.
        Paitsi jos tärkeille joku tekee väärää.

        Ihminen jolle hän voi jutella kaikesta tarvittaessa.

        Ihminen joka ei hylkää toista kovinkaan helposti.

        Ihminen joka on siinä mukana vaikka kuinka
        Menis huonosti.

        Ei pelkästään aurinkoisina aikoina oleva ystävä.

        Vaikka ois kuinka tylsä vanha ja harmaa ukko.

        Ja jos toinen olisi itsetuhoinen,
        varsinkaan silloin Ei toista hylätä ja unohdeta.

        Sinä kirjoitit kivasti. Kiitos. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sitten miksi teinit ei lähesty sua jos se yli 30 vuoden ikäero ei haittaa teinejä?

        En ole ollut paljon missään missä minua voisi lähestyä helposti. Kyllä minua kohtaan silti on oltu ystävällisiä. Olen saanut hymyjä ja minulle on juteltu ja moikkailtu. Että ei minua ihan jokainen nuori inhoa taikka välttele.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinunlaiset ihmiset saa olon juuri sellaiseksi. Ei ole hyvä olla ja kuolleenakin olisi parempi.

        no ihan miten vaan. ei ole mun ongelma


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole ollut paljon missään missä minua voisi lähestyä helposti. Kyllä minua kohtaan silti on oltu ystävällisiä. Olen saanut hymyjä ja minulle on juteltu ja moikkailtu. Että ei minua ihan jokainen nuori inhoa taikka välttele.

        jos on juteltu niin miksi et ole pyytänyt kahville ja muulle juotavalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos on juteltu niin miksi et ole pyytänyt kahville ja muulle juotavalle

        Minä en kehtaa pyytää. Eiköhän nuo löydä parempaa, fiksumpaa ja komeampaakin seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en kehtaa pyytää. Eiköhän nuo löydä parempaa, fiksumpaa ja komeampaakin seuraa.

        kyllä varmassti löytävät jonkun muun yli 50 vuotiaan miehen joka on sua fiksumpi


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä varmassti löytävät jonkun muun yli 50 vuotiaan miehen joka on sua fiksumpi

        Näin se on. Hyvästi vaan kaikki. 👋🏼


    • Anonyymi

      Kaikesta luopuminen paitsi ....

    • Anonyymi

      Tämän voi nähdä hyvänä tai huonona asiana? Kuinka herkillä nainen on valmis ottamaan tukea ja turvaa muilta? Onko luottamus mennyt ja siksi suree ja aiheestakin, jos on mennyt pettämään toisen luottamuksen.

      Miehet voivat olla aika herkillä näissä, samalla syytöksetkin voivat olla jyrkkiä, jos on vähänkin aihetta siihen. Petollisuutta aistinut tietyllä tavalla käyttäytyvillä naisilla. Koston haluisia naisia on, jotka ottaa onkeensa helposti.

      Toiset naiset näkee syyn aina toisessa, ei koskaan itsessä. Uskottavuus voi olla silloin koetuksella, on miehiä jotka mielellään antaa tukea näissä, mut monesti hyötyäkseen toisesta, jos toinen ulkoisesti miellyttää? Mut on aika lyhytnäköistä toimintaa apn tapa, jos sillä kiristetään kumppania?

    • Anonyymi

      Vitut

    • Anonyymi

      Huorat

    • Anonyymi

      No exä ei ainakaan ole minua unohtanut eikä unohda

    • Anonyymi

      On niin iso ja kestävä kulli, että itku silmässä kerjäävät penetraatio orkkuja.... Joskus oon sitte antanu, säälistä....

    • Anonyymi

      Noin kävi itselleni. Olisin tarvinnut olkapäätä kun olin menettänyt läheisen, mies jota olin tapaillut ei suostunut tueksi silloin kun Olisin eniten tarvinnut

      • Anonyymi

        Tämä on äärettömän yleistä miehiltä. Olen pahoillani puolestasi.


    • Anonyymi

      Elähä sie saata miestä epäilemähä. Elä lainkaa. Tsotsot.

      • Anonyymi

        Mä en yleensä edes anna ymmärtää, että jokin on vialla. Vaikka ehkä pitäisi.. Seuraan ja toimin.


    • Anonyymi

      Sama koskee myös toisinpäin. On miehilläkin tunteet.

      • Anonyymi

        Tämäkin totta! Naiset vaan vähän herkempiä lähteen tähän tunnepohjalta. Enkä halua yleistää, että kaikki. Mä oon aina ollut tälläinen!


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oletko hölmö?!


    • Anonyymi

      Aivan sama.

      • Anonyymi

        Jos on aivan sama ei kannata ryhtyä suhteisiin..
        Unohtaa vaan kaikki läheisyyteen kuuluvat asiat.


    • Anonyymi

      Kiitos Pentti!👍🏼

      • Anonyymi

        Ole hyvä olavi!


    • Anonyymi

      ihmiset toimivat tarpeidensa mukaan, silloin kun on tunteet mukana. tulee hylkäämisen ja kelpaamattomuuden tunteita, joita jokainen käsittelee omalla inhimillisellä tai ajattelemattomalla tavalla. joskus tukeutuminen ulkopuoliseen ihmiseen on hyväksi, joskus se vaikeuttaa asioita vielä enemmän.



      https://youtu.be/EHkbEDUxEK8

      • Anonyymi

        Tämä totta!


    • Anonyymi

      Miksi tuollainen vammmainen täällä neuvoo ketään? Puhu vain omasta puolestasi Iutka!

      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus! Ylläpito!! Tämä on ihan yleinen neuvo, jotta ei tule yllätyksiä.


    • Anonyymi

      Nyt joka ukko seurakuntatalon rappusille vonkaamaan pilua,eikun sureva nainen kainaloon ja kauniita sanoja.

      • Anonyymi

        Voi vi***u tarvi leikkiä naisilla. Käy vielä itselle kipeää. Rakkaus voi satuttaa!


    • Anonyymi

      Toisaalt aika demokraattist.

    • Anonyymi

      Minä olen surrut asioita ihan itsekseni. En ole tarvinnut muita naisia. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Eihän kaikki tietenkään tarvitse!


    • Anonyymi

      HUARAT VAAN AUKI HUARALTA.

      Sitähäb se on, tunteista viis.

    • Anonyymi

      No voi voi pitäskö naisenkin opetella itsehillintää ja keskustelu taitoja turha yrittää keskustella jos vai toinen on se joka on äänessä

      • Anonyymi

        No tämäkin, mutta pointti oli olkaa miehiä.. Nainen on se hauraampi. Keskustelutaito on tärkeää! Eräs miehen sanonta menikin näin.. Jos keskusteluyhteys katoaa kaikki on mennyttä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämäkin, mutta pointti oli olkaa miehiä.. Nainen on se hauraampi. Keskustelutaito on tärkeää! Eräs miehen sanonta menikin näin.. Jos keskusteluyhteys katoaa kaikki on mennyttä❤️

        Tämä juuri!


      • Anonyymi

        Jos yhteys on poissa,ei keskustelu toimi. Vaikka nainen tekisi mitä temppuja viimeisillä voimillaan niin ei toimi. Siinä ei ole itsehillinnällä mitään tekemistä. Suomalainen Sisu puskee läpi vaikka harmaan kiven..Sittenkun niitä kiviä on kymmenen jonossa, voi olla parempi katsella uusia haasteita mitkä ei veisi henkeä kumminkaan.


    • Anonyymi

      Jätin jo kun oli avannut tien muille miehille jo aiemmin....

      • Anonyymi

        Kyllä kai sen pitää olla molemminpuolista se tuki ja turva. Jos ei se lähin ihminen pysty tukemaan vaikealla hetkellä, kuka sitten. Toisaalta jos suree itsekin, ei ehkä pysty.


    • Anonyymi

      Tunnetaitojen puutetta jos jalat levittää vastoinkäymisten edessä. Sukupuolesta riippumaton asia.

      • Anonyymi

        Jokaisella on rajansa.


    • Anonyymi

      Täällä palstalla sokea ohjaa kädetöntä vai miten se meni. Älä neuvo muita jos äo:si on alle 5.

      • Anonyymi

        Onnea elämään tuolla asenteella!


    • Anonyymi

      Vastavuoroisesti se toimii toisin päinkin, vaikka ihmissuhteetnon perseestä. Ikinä päivänä olisi pitänyt naimisiin mennä. Sitten en kyllä olisi kokenut niitä upeita asioita ikinä, joita täällä pääse kokemaan.

    • Anonyymi

      Jos ei saanut mahdollisuutta jutella, vaikka olisi halunnut.

      • Anonyymi

        Surullista!


    • Anonyymi

      Mitä tekemistä syntisellä on siivosyntisen kanssa. Ei mitään. Ei yhtään mitään yhteistä.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­­u­­­u­m­a­­­t­­­ ­­­t­­­y­­­t­­ö­­t­­­ ­­­o­­­d­o­­t­t­a­v­­­­­a­t­­­ ­s­i­­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18279950

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe