Mitä vihapostia tuo on, jos läski sanoo läskiksi. Sehän ona vaan totuus. Olen itsekin kuullut kaikenlaisia herjoja ja useimmiten ne ovat pitäneet paikkansa, vaikka onkin minua risonut. Saarikko syytelee ihan turhaan. Olisi hoitanut hommat kunnolla, niin ainakin media hehkuttaisia kuin entistä pääministeriä, vaikka hän oli ja on täys bimbp. Sarikon pitäisi muistaa, että teot lopulta ratkaisee eivät poseeraukset, ei vihapostin tai peukkotusten määrä. Jos elää kuin pellossa, on oikein että vastuullinen saa myös negatiibvista arvostelua. Tuskin Saarikko haluaa olla kuin Putin, että arvostelijat tyrmään, pudotettan korkealta tai myrkytetään.
Saarikolta toivoisi suhteellisuudentajua pillityksen sijaan. Kepun almäki johtuu Saarikosta itsestään ei "viha"postista. Eiköhän Purralla ole muuten paljon pahempia ja kovempia viestejä julkaistavaksi, mikäli niin haluasia tehdä.
Ihme pillittäjiä nämä naiskansanedustajat. Nyt Saarikko ruikuttaa kun on saanut "viha"postia.
Anonyymi-ap
6
263
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto tuhosi maamme jossa oli mukana keskusta.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Jos nainen ei kykene huolehtimaan valtion budjetista, niin kuinka edes omasta painostaan.
Saarikko oli Suomen historian hövelein kirstun vartija. - Anonyymi
Mistä tämä naisviha tällä palstalla kumpuaa? Eikö suomalainen mies arvosta suomalaista naista?!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18280247
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669