Ripsa Koskinen-Papunen

Anonyymi-ap

On siinä naisella sellaiset sääret että oksat pois.Kauniskin kaiken lisäksi ja asiansa osaava.Kyllä tuota Viiden jälkeen oikein odottaa onko Ripsa juontamassa.

24

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen silmin on vähän liiankin ohkaset kyllä noi sääret, ikäisekseen kyllä näkö menettelee .

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä kommenttisi on täysin OK.

• Anonyymi

Ripsa on todella hottis

• Anonyymi

Osaa kyllä välillä pukeutua aivan tyylikkäästi ja osaa hoitaa terveyttään eikä ole antanut lihoa itseään läskiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaa kyllä välillä pukeutua aivan tyylikkäästi ja osaa hoitaa terveyttään eikä ole antanut lihoa itseään läskiksi.

Eli ei ole juuri niin kuin sinä!

Heh heh heh...

• Anonyymi

Reebebaahn-tyyli. Punaset lyhdyt puuttuu.

• Anonyymi

Kauhea harakka. Ainoastaan tuo Alm-Siira on hirveämpi. Pois molemmat.

• Anonyymi

Alm-Siira on aina niin aurinkoinen ja positiivinen, siksi pidän hnestä. Hän tuo hyvää energiaa olemuksellaan.

• Anonyymi

Ripsalla on aivan liian voimakas meikki silmissään ja todella vahvasti meikkivoidetta ja poskipunaa. Vähempikin meikkikerros riittäisi, kun sen jo huomaa, ettei hän mikään nuori enää ole.

• Anonyymi

Ripsalla on luonnossa tosi huono iho

• Anonyymi

Ripsalla on kauniit sääret. Voi kun olisi Viiden Jälkeen ohjelmassa aina lyhyessä hameessa ja kauniit vaaleat sääret näkyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ripsalla on kauniit sääret. Voi kun olisi Viiden Jälkeen ohjelmassa aina lyhyessä hameessa ja kauniit vaaleat sääret näkyisi.

On liian laihat sääret todellakin , muuten ikäisekseen on säilynyt kyllä hoikkana ja kauniina.

• Anonyymi

Naama on kuin nasarethin kartta.

• Anonyymi

Kyllä Maija on nätimpi.

• Anonyymi

Liikaa pakkelia, silmien seutu ihan musta.

• Anonyymi

Liikaa silmissä meikkiä, ihan mustat. Enkä tykkää, "hörähtelee" aina turhaan eikä ole kauniskaan.

• Anonyymi

Värikäs ja vois pukeutua neutraalimmeissa väreissä, muuten ok.

• Anonyymi

Hoikka ja seksikäs nainen..!!!

• Anonyymi

Olisipa minullakin tuollaiset kanankoivet. Mutta, eipä ole. Koipeni ovat paksut.

• Anonyymi

Nuorena nätti, mutta alkaa olla vanha

• Anonyymi

Vanhat eivät ole rumia jos heistä näkyy elämänsä kartta kasvoistaan. Kaikki on nuorena kauniita ja vanhaksi tultuaan samoin.

• Anonyymi

Ripsa lyhyessä Hameessa,korkkareissa ja mustissa ohuissa sukkahousuissa on kiihottava..!!!t.61ukm

• Anonyymi

Meikki ei sovi iltapäivällä uutistenlukijalle, on kuin joku ilta-, gaalameikki. Ei Ähtärin pandoillakaan ollut tuommoisia mustia silmiä? Musta luomiväri ja tekoripset? Loukkaus haastateltavaa kohtaan kun ei näy silmiä yhtään? Joutuu vaihtamaan kanavaa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe