On siinä naisella sellaiset sääret että oksat pois.Kauniskin kaiken lisäksi ja asiansa osaava.Kyllä tuota Viiden jälkeen oikein odottaa onko Ripsa juontamassa.
Ripsa Koskinen-Papunen
24
1627
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen silmin on vähän liiankin ohkaset kyllä noi sääret, ikäisekseen kyllä näkö menettelee .
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä kommenttisi on täysin OK.
- Anonyymi
Ripsa on todella hottis
- Anonyymi
Osaa kyllä välillä pukeutua aivan tyylikkäästi ja osaa hoitaa terveyttään eikä ole antanut lihoa itseään läskiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa kyllä välillä pukeutua aivan tyylikkäästi ja osaa hoitaa terveyttään eikä ole antanut lihoa itseään läskiksi.
Eli ei ole juuri niin kuin sinä!
Heh heh heh...
- Anonyymi
Reebebaahn-tyyli. Punaset lyhdyt puuttuu.
- Anonyymi
Kauhea harakka. Ainoastaan tuo Alm-Siira on hirveämpi. Pois molemmat.
- Anonyymi
Alm-Siira on aina niin aurinkoinen ja positiivinen, siksi pidän hnestä. Hän tuo hyvää energiaa olemuksellaan.
- Anonyymi
Ripsalla on aivan liian voimakas meikki silmissään ja todella vahvasti meikkivoidetta ja poskipunaa. Vähempikin meikkikerros riittäisi, kun sen jo huomaa, ettei hän mikään nuori enää ole.
- Anonyymi
Ripsalla on luonnossa tosi huono iho
- Anonyymi
Ripsalla on kauniit sääret. Voi kun olisi Viiden Jälkeen ohjelmassa aina lyhyessä hameessa ja kauniit vaaleat sääret näkyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripsalla on kauniit sääret. Voi kun olisi Viiden Jälkeen ohjelmassa aina lyhyessä hameessa ja kauniit vaaleat sääret näkyisi.
On liian laihat sääret todellakin , muuten ikäisekseen on säilynyt kyllä hoikkana ja kauniina.
- Anonyymi
Naama on kuin nasarethin kartta.
- Anonyymi
Kyllä Maija on nätimpi.
- Anonyymi
Liikaa pakkelia, silmien seutu ihan musta.
- Anonyymi
Liikaa silmissä meikkiä, ihan mustat. Enkä tykkää, "hörähtelee" aina turhaan eikä ole kauniskaan.
- Anonyymi
Värikäs ja vois pukeutua neutraalimmeissa väreissä, muuten ok.
- Anonyymi
Hoikka ja seksikäs nainen..!!!
- Anonyymi
Olisipa minullakin tuollaiset kanankoivet. Mutta, eipä ole. Koipeni ovat paksut.
- Anonyymi
Nuorena nätti, mutta alkaa olla vanha
- Anonyymi
Vanhat eivät ole rumia jos heistä näkyy elämänsä kartta kasvoistaan. Kaikki on nuorena kauniita ja vanhaksi tultuaan samoin.
- Anonyymi
Ripsa lyhyessä Hameessa,korkkareissa ja mustissa ohuissa sukkahousuissa on kiihottava..!!!t.61ukm
- Anonyymi
Meikki ei sovi iltapäivällä uutistenlukijalle, on kuin joku ilta-, gaalameikki. Ei Ähtärin pandoillakaan ollut tuommoisia mustia silmiä? Musta luomiväri ja tekoripset? Loukkaus haastateltavaa kohtaan kun ei näy silmiä yhtään? Joutuu vaihtamaan kanavaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718