nolo keikari sannukka

Anonyymi-ap

Rahalla öykkäröinti on erikoinen ratkaisu sosialistitaustaiselle poliitikolle, mutta toisaalta ymmärrettävää Sanna Marinin historian tuntien. Marin on kertonut kärsivänsä huijarisyndroomasta, jossa henkilö kuvittelee olevansa huonompi kuin hän todellisuudessa on. Hänellä voi olla aidosti heikko itsetunto, siitä ainakin viestittävät ulkoiset, nousukasmaiset statussymbolit.

Näkyvä rahan esittely kertoo paljon henkilön arvoista, epävarmuudesta ja esimerkiksi siitä, että hän janoaa sosiaalista hyväksyntää.

Marin on tehnyt sosiaalisen nousun työväentaustaisen perheen lapsesta politiikan huippupäättäjäksi. Julkisuudessa hänen on kuvattu nousseen kaupan kassalta Suomen pääministeriksi.

Hän on kertoillut haastatteluissaan, kuinka Suomi on naisvihamielinen maa, ja hän vaikuttaa todella uskovan, että häntä kohdeltiin epäreilusti pääministeriaikoinaan.

Ehkä Marin haluaa näyttää keskisormea kaikille, myös entisille äänestäjilleen: Katsokaa, köyhät, minä menestyn! Minä poseeraan Kim Kardashianin kanssa samoissa bileissä! Katsokaa, tässä pyllyni – painakaa se lehteen!

Minä teen juuri niin kuin haluan enkä piittaa pätkääkään teistä ja teidän mielipiteistänne.

Tämä asenne on Marinin suurin vahvuus – mutta myös suurin heikkous.

8

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa katsottavaa kuin Rytsölöiden rahoilla elvistely 2000-luvulla.

      Sanna Marinista on tullut nolo keikari, joka vaurauden esittelyn lisäksi kertoilee kansainväliselle medialle tarinaa siitä, kuinka häntä kohdeltiin Suomessa huonosti sen takia, että hän oli “liian seksikäs”.

      Kauas on tultu ajoista, jolloin Marin kertoi Yökylässä-ohjelmassa suurimmasta pelostaan: että julkisuus ei jätä rauhaan.

      “Itse asiassa yksi suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu. Se on suurimpia pelkojani, että sitten en saa palata minuksi, vaan edelleen olisi siinä valokeilassa ja fokuksessa, ja se pelottaa minua.”

      Höpöhöpö. Marin puhui ohjelmassa täyttä puutaheinää.

      Hänen suurin pelkonsa näyttäisi olevan se, että kiinnostus häneen loppuu. Hän tarjoilee medialle jatkuvalla syötöllä uutta kirjoitettavaa, postailee kuvia itsestään läpinäkyvässä mekossa ja esittelee somessa peppuaan julkaisemalla kuvan itsestään takaapäin bikineissä, jotka eivät peitä mitään.

      • Anonyymi

        o

        SDP:n Marin lähti "Likaisen Rahan" perään - Jota se itse Haukkui kuin Rakki-Koira !

        o


    • Anonyymi

      Sortuiko Sanna Marin huijaamaan urheiluvideolla? Asiantuntijalta selvä näkemys
      Kaksi ammattilaista perkasi Sanna Marinin urheiluvideon sisällön perinpohjaisesti.


      JAA

      TALLENNA

      Sanna Marin puhui viime viikolla sosiaalisessa mediassa kauniisti urheiluharrastuksistaan.
      Sanna Marin puhui viime viikolla sosiaalisessa mediassa kauniisti urheiluharrastuksistaan. KUVA: RONI REKOMAA

      Antti Salmensaari
      6:02
      SUOMEN entinen pääministeri Sanna Marin (sd) julkaisi ystävänpäivänä Instagramissa kuva- ja videokoosteen urheiluharrastuksistaan englanninkielisin saatesanoin: Minä rakastan urheilua.

      Päivitys on kerännyt kymmeniätuhansia tykkäyksiä ja satoja kommentteja, joissa ihaillaan Marinin urheilullisuutta. Yksi yksityiskohta kuvarullassa on kuitenkin häirinnyt joitakin seuraajia.

      Marinin jakamalla golfvideolla hän lyö pallon hienosti karheikosta suoraan reikään. Tätä ennen hän kuitenkin polkee hieman jalallaan maata, mahdollisesti pystyäkseen lyömään paremmin.

      – Golfissa pallo pelataan siitä, missä se on. Kasvavan ruohon tallominen pallon ympäriltä on ehdottomasti kielletty! Nyt säännöt opiskeluun, yksi seuraaja opasti.

      • Anonyymi

        Marinilta täytyy peri golf voittojen rahat takaisin ja parin vuoden kilpailukielto ehdottomasti ..


    • Anonyymi

      ddd

    • Anonyymi

      Sanna Marinista tulisi oivallinen Hyacinth Bukee suomalaiseen "Pokka pitää"- sarjaan. Vanha totuushan on, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Näemmepä sen, mitä se sosialidemokraattinen ideologia puolue-eliitille tarkoittaa.

    • Anonyymi

      ddd

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­u­u­­m­­a­t­ ­­t­­y­­­t­­ö­t­­­ ­o­d­o­­t­­­t­a­v­­­­a­­t­­­ ­­­s­i­­­n­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18281125

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe